اقتصاد۲۴- طراحی نمای جلویی کادیلا یا همان P ۹۰ محافظهکارانه و مدرن به نظر میرسد و از آن طراحی کسلکننده و حوصله سر بر ال ۹۰ خارج شده است.
قسمت پایینی سپر اسپرت طراحی شده که به صورت کلی با فرم سادهی بدنه هماهنگی ندارد.
طراحی نمای کناری به جز اضافه شدن قطعات کوچکی روی گلگیر، تغییری نداشته است.
نمای پشتی خودرو هم مدرن طراحی شده و شکل و فرم آن ما را به یاد محصولات فعلی رنو میاندازد.
بنظر من این قیافه مخصوصا عقب زمخت تر از نمونه اولیه هست ...مخصوصا از کنار و عقب
فردا توی صف خریدش وایسادن
به نظرم از قبل خیلی قشنگتر
همین ملت که اینجا اظهار نظر میکنم یا نمیتونن بخرند یا براش سرو دست میشکنن
دوستان عزیز بدونید وآگاه باشید اینا همش از عدم آگاهی ما و فکر نکردن به آنچه که اینا درست میکنند و با یه بازار گرمی و حس عجله رو به جون مردم خوب ما میندازن که بیچاره ها یه وقت جا نمونم از اشغال های طول داخلی بی کیفیت و ارابه مرگ حالا نه فقط در تصادف و خطر جسمی این تولیدات داخل با این کیفیت باعث آزار روحی و اذیت مردم ماست اینا هر آنچه که تولید کردن و یا قالب ساختن رو میخوام با یه تعقییر جزیی دوباره به خورد ما بدن که نهایت استفاده و سود آوری رو داشته باشن و از طرفی میان از چیزی که خوب درآمده استفاده و عوام فریبی میکنند تو رو خدا به خودتون بیایید و هر اشغال که تولید میکنند رو نخرید ما لیاقتمون خیلی بیشتر از این آشغالاست سوار بشیم من نظرم اینه از پارس خودرو ایران خودرو و سایپا نباید خرید کرد و تحریمشون کرد و از طرف دیگه میتونم بگم بهمن موتور یکی از بهترین های ایران هست و برای مشتری هاش ارزش قائل میشه به امید روزی که همه ماشین خوب سوار بشن و درش امنیت داشته باشن