تاریخ انتشار: ۰۶:۵۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
در اقتصاد ۲۴ بخوانید؛

بهترین فیلترشکن برای اندروید

امنیت در فضای دیجیتال یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی است که باید درباره آن بدانید، وی پی ان‌ها امروز یکی از راه‌های تضمین امنیت حریم خصوصی شما در فضای مجازی است. این مطلب بهترین فیلترشکن‌ها برای اندروید را به شما معرفی می‌کند.

بهترین فیلترشکن برای اندروید

اقتصاد۲۴- شیوا سپهری: انتخاب بهترین فیلترشکن برای اندروید وقتی که نیاز به امنیت دستگاه تلفن خود دارید اهمیت ویژه‌ای دارد. به ویژه اینکه این روز‌ها خیلی از کار‌های خود را در فضای دیجیتال و تنها با یک گوشی تلفن همراه انجام می‌دهیم؛ بنابراین داشتن یک فیلترشکن خوب می‌تواند یک مورد ضروری برای هر گوشی همراه باشد.

در این مقاله تلاش می‌کنیم تا مواردی از بهترین گزینه‌های VPN را به شما معرفی کنیم. البته برخی از این اپلیکیشن‌ها نیاز به ساختن اکانت دارند یا برخی موارد نیاز به خریداری کردن اکانت دارند. با اینحال این گزینه‌ها برخی از پرسرعت‌ترین VPN‌ها هستند که می‌توانید آن را تهیه کنید.

ExpressVPN: قابلیت استفاده آسان و فوق العاده سریع

بهترین فیلترشکن برای اندروید

ExpressVPN انتخاب شماره یک برای مبتدیان VPN است. استفاده از آن فوق‌العاده آسان است. اکسپرس وی پی ان بسیار سریع است و بیش از آن می‌تواند در پخش ویدئویی و دیدن آنلاین فیلم HD/۴K شما هماهنگ باشد. البته نمی‌توان انکار کرد که ExpressVPN از برخی از نزدیک‌ترین رقبای خود گران‌تر است، اما کیفیت بی نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سوال اصلی این است که چرا باید از ExpressVPN به جای یک VPN رایگان برای اندروید استفاده کنید. واقعیت این است که خدمات و کیفیت ExpressVPN بسیار برتر از مدل‌های رایگان است. این وی پی ان بیش از ۳۰۰۰ سرور در ۱۰۵ کشور ارائه می‌دهد که بسیار خوب است. سپس با سریع‌ترین سرعت‌های موجود در بازار عرضه می‌شود که کاربران اندرویدی برای استریم، P۲P و مرور سریع وب از آن استقبال می‌کنند. ExpressVPN دارای رمزگذاری AES ۲۵۶ بیتی، سوئیچ kill و حتی پروتکل اختصاصی Lightway VPN است.

همراه با یک خط مشی ثبت‌های صفر حسابرسی شده، ExpressVPN یک نیروگاه امنیتی و حریم خصوصی برای کاربران است. اگر کاربر اندروید هستید، می‌توانید از Netflix لذت ببرید. در این مورد، ExpressVPN می‌تواند نه تنها Netflix بلکه حداقل ۱۵ کتابخانه دیگر را با موفقیت رفع انسداد کند و اگر اهل P۲P و تورنت هستید، می‌توانید این کار را با خیال راحت در تلفن اندرویدی خود از طریق uTorrent یا هر کلاینت دیگری کار را پیش ببرید.

استفاده از ExpressVPN بسیار آسان است و یک کلاینت بومی اندروید را ارائه می‌دهد. می‌توانید از آن در تبلت یا تلفن اندرویدی خود و همچنین در سایر پلتفرم‌های غیر اندرویدی استفاده کنید. برخی از آن‌ها عبارتند از iOS، Windows، Linux، macOS و بسیاری دیگر. علاوه بر این، ۸ اتصال همزمان و پشتیبانی از چت زنده ۲۴/۷ را برای بالاترین سطح مفید ارائه می‌دهد. در مجموع، این وی پی ان یک ارائه دهنده همه جانبه است که می‌تواند به عنوان بهترین VPN رایگان برای اندروید به مدت ۳۰ روز استفاده شود.

CyberGhost: یک VPN باکیفیت برای اندروید

بهترین فیلترشکن برای اندروید

اگر به یک VPN رایگان برای اندروید به مدت ۴۵ روز علاقه‌مند هستید که همچنین با کیفیت و قابل اعتماد باشد، به CyberGhost فکر کنید. CyberGhost یک ارائه دهنده ممتاز خدمات وی پی ان است که بسیار شبیه ExpressVPN است، اما به شما امکان می‌دهد تا حداکثر ۴۵ روز از آن به صورت رایگان استفاده کنید و بی حد و حصر از آن لذت ببرید.

به خاطر داشته باشید که این وی پی ان ۱۴ روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می‌دهد. CyberGhost با بیش از ۱۱۵۰۰ سرور در ۱۰۰ کشور ارائه می‌شود و بزرگترین سرویس در این لیست است. در واقع این بزرگترین ویژگی این وی پی ان محسوب می‌شود؛ بنابراین به این فکر کنید که این سرویس چقدر عظیم و همیشه حاضر است. همچنین این وی پی ان دارای سرور‌های جریان و تورنت است که امکان انجام هر دوی این فعالیت‌ها را فراهم می‌کند که می‌توانید از آن برای رفع انسداد کانال‌های تلویزیونی خارجی در خارج از کشور، تماشای سرویس‌های پخش غیرقابل دسترس در کشورتان و دانلود تورنت‌ها با سرعت بالا استفاده کنید.

وقتی صحبت از سرعت می‌شود، WireGuard پروتکل است که تضمین می‌کند که شما در هر زمان پهنای باند ۱۰ گیگابیت در ثانیه دریافت کنید. علاوه بر این، ارائه دهنده سرور‌های NoSpy را نیز دارد و از آنجایی که آن‌ها به طور مستقل توسط CyberGhost اداره می‌شوند، برای تقویت حریم خصوصی شما عالی هستند. همچنین رمزگذاری ۲۵۶ بیتی و سوئیچ kill را در این وی پی ان پیدا می‌کنید که همراه با مسدودکننده تبلیغات قابل اعتماد و محافظت از نشت DNS بهترین گزینه را برای شما ایجاد می‌کند.


بیشتر بخوانید: گردش مالی فیلترشکن ها در ایران، ۲۰ هزار میلیارد تومان است/ بی‌جهت از پلتفرم داخلی که خروجی ندارد حمایت نشود


نیازی به گفتن نیست که CyberGhost مطلقاً هیچ گزارشی را ذخیره نمی‌کند، و ادعا‌های خود را با ۴ گزارش شفافیت در سال به اضافه حسابرسی شخص ثالث توسط Deloitte اثبات می‌کند. این وی پی ان دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند آدرس‌های IP اختصاصی، آنتی ویروس و به روز رسانی امنیتی است، اگرچه دو مورد آخر به صورت اضافی باید پرداخت شوند. جدا از آن، ۷ اتصال و برنامه همزمان برای همه دستگاه‌ها دریافت می‌کنید که اگر می‌خواهید از تلفن اندرویدی خود محافظت بیشتری داشته باشید بسیار عالی است.

NordVPN؛ عملکرد و سرعت چشمگیر

بهترین فیلترشکن برای اندروید

فیلترشکن NordVPN یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید که به شما امکان می‌دهد از خدمات پرمیوم خود به صورت رایگان (۳۰ روز) استفاده کنید. این وی پی ان دارای ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول بدون قید و شرط است؛ بنابراین می‌توان از آن به صورت رایگان مانند ExpressVPN استفاده کرد. NordVPN در سطح کیفیتی که قرار است به دست آورید تقریباً مشابه ExpressVPN است. حتی در برخی موارد از ExpressVPN نیز پیشی می‌گیرد. به عنوان مثال، با بیش از ۶۰۰۰ سرور در بیش از ۶۰ کشور ارائه می‌شود، بنابراین سرور‌های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت. البته ویژگی‌های فوق‌العاده آن بیشتر همهست، زیرا NordVPN با عملکرد و سرعت چشمگیر ارائه می‌شود که آن را برای فعالیت‌های با پهنای باند بالا، خارق العاده کار می‌کند. در اندروید، به لطف سرور‌های P۲P، می‌توانید از NordVPN برای تورنت استفاده کنید، اما همچنین برای پخش در سایت‌های مسدود شده جغرافیایی نیز مفید است.

وی پی ان NordVPN همچنین دارای بالاترین سطح رمزگذاری است. به علاوه، یک سوئیچ خودکار، یک مسدودکننده تبلیغات و NordLynx، یک پروتکل اختصاصی وجود دارد. همه این ویژگی‌ها، همراه با یک خط‌مشی تایید شده عدم ورود به سیستم، NordVPN را به یک VPN بسیار مطمئن برای اندروید در سال ۲۰۲۴ تبدیل می‌کند.

ProtonVPN؛ رایگان و پرسرعت

بهترین فیلترشکن برای اندروید

ProtonVPN قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها در این لیست است و یک دلیل ساده برای آن وجود دارد: پهنای باند نامحدود. VPN‌های رایگان معمولاً این امکان را به شما نمی‌دهند، اما ProtonVPN به شما امکان می‌دهد از آن برای مرور وب بدون محدودیت استفاده کنید. این وی پی ان دارای امنیت خوبی است. حتی در نسخه رایگان، رمزگذاری ۲۵۶ بیتی و ویژگی‌هایی مانند تونل تقسیم، سوئیچ kill و پشتیبانی از WireGuard را ارائه می‌دهد. به عنوان یک ارائه‎‌دهنده مستقر در سوئیس، تحت پوشش قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی این کشور قرار گرفته است و به آن اجازه می‌دهد تا یک خط مشی عدم ورود به سیستم را حفظ کند.

استفاده از برنامه اندروید آن نیز بسیار آسان است و فقط به شما نیاز دارد که یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. در مقایسه با VPN‌های ممتاز، نسخه رایگان ProtonVPN، البته امکاناتش یکسان نیست، زیرا فقط آی پی ۳ کشور ایالات متحده، هلند و ژاپن را ارائه می‌دهد. همچنین سرعت بسیار پایینی نیز دارد، بنابراین انتظار نداشته باشید که در پخش جریانی با پهنای باند یا تورنت عالی باشد. در نسخه رایگان سرور P۲P ندارد، بنابراین تورنت اکیدا ممنوع است. پشتیبانی جریان نیز وجود ندارد! این بدان معنی است که ProtonVPN با Netflix کار نمی‌کند یا به شما اجازه دسترسی به Hulu، HBO Max، یا Hotstar در خارج از کشور را نمی‌دهد. حتی اگر کار می‌کرد، سرعت پایین آن مانع از پخش با سرعت کامل شما می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که برخی از ویژگی‌های امنیتی در نسخه رایگان وجود ندارد.

شما یک ad-blocker یا سرور‌های Secure Core آن را دریافت نمی‌کنید. علاوه بر این، VPN رایگان Android ProtonVPN به شما اتصال همزمان نمی‌دهد و پشتیبانی از چت زنده ۲۴/۷ در آن وجود ندارد. پشتیبانی ProtonVPN تا حدودی مناسب است، اما عالی نیست. اگر می‌خواهید از آن در روتر استفاده کنید، این امکان پذیر نخواهد بود، اما حداقل، مشتریان دسکتاپ و موبایل بومی را ارائه می‌دهد. با اینحال این وی پی ان برای حفظ حریم خصوصی، امنیت و پهنای باند نامحدود عالی است. کاربرانی که عاشق جریان و تورنت هستند باید ExpressVPN یا NordVPN را انتخاب کنند.

TunnelBear؛ رایگان و با سرور‌های خوب

بهترین فیلترشکن برای اندروید

TunnelBear که بسیار محبوب است، یک VPN قوی اندرویدی است. البته، با چند کاستی که نادیده گرفتن آن‌ها بسیار سخت است. با این حال، اجازه دهید با چیز‌های خوب شروع کنیم و آن ناوگان سرور TunnelBear است. برای یک VPN رایگان، چشمگیر است که شما حدود ۵۰۰ سرور در حدود ۵۰ کشور دریافت می‌کنید. همچنین برنامه TunnelBear برای اندروید شاید زیباترین برنامه در این لیست باشد. با یک نقشه جهان رنگارنگ و رابط کاربری، سرویس جذاب تری پیدا نخواهید کرد و در آخر باید به امنیتی که TunnelBear دارد اشاره کرد.

از رمزگذاری درجه بالا همراه با VigilantBear که یک سوئیچ kill است و GhostBear آن برای دور زدن سانسور استفاده می‌کند. TunnelBear علیرغم صلاحیت قضایی خود در کانادا، همچنان خط مشی عدم ورود به سیستم خود را حفظ کرده است و تاکنون هیچ رویدادی درز نکرده است. این وی پی ان به عنوان یک VPN رایگان، محدودیت‌هایی را دارد. یعنی، پهنای باند ماهیانه ۵۰۰ مگابایتی دارد که با ارسال توییت در مورد ارائه دهنده تا ۱ گیگابایت قابل ارتقا است. این با سرعت بسیار پایین و عدم وجود سرور‌های P۲P برای تورنت تشدید می‌شود.

حتی اگر TunnelBear برای پخش جریانی عالی باشد، با ۲ گیگابایت، شما فقط می‌توانید یک یا دو تریلر از یک فیلم را تماشا کنید! همچنین، شایان ذکر است که TunnelBear با نتفلیکس کار نمی‌کند و اتصالات آن به اندازه‌ای که انتظار دارید پایدار نیستند. به غیر از اندروید، اگر پلتفرم‌های دسکتاپ و موبایل را در نظر نگیریم، این سرویس از بسیاری از دستگاه‌های دیگر پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، اگر به امنیت و حریم خصوصی اهمیت می‌دهید، بدانید که TunnelBear یک انتخاب مناسب است. اگرچه برای این منظور ProtonVPN دارید که بسیار بهتر است.

Atlas VPN؛ رایگان و با عملکرد عالی

بهترین فیلترشکن برای اندروید

Atlas VPN از آنجا که زیرمجموعه وی پی ان nordvpn است مطمئناً یک انتخاب خوب برای هر کسی است که به دنبال بهترین VPN رایگان در اندروید است. با این حال، به خوبی NordVPN نیست. Atlas VPN نیز ایمن و امن است. در اندروید، از ویژگی‌های زیادی برخوردار نیست، اگرچه از پروتکل‌های WireGuard و IKEv۲ پشتیبانی می‌کند. نیازی به گفتن نیست که یک سوئیچ kill برای ایمن‌تر کردن کار‌ها وجود دارد، اما مسدودکننده تبلیغات و سایر ویژگی‌های امنیتی در آن وجود ندارد.

تمرکز Atlas VPN بر حفظ حریم خصوصی است. یک خط‌مشی تأییدشده عدم ثبت گزارش وجود دارد، به این معنی که ارائه‌دهنده هیچ گزارشی از اطلاعات کاربر را، علی‌رغم صلاحیت ایالات متحده، ذخیره نمی‌کند. در این مورد، کاستی‌هایی وجود دارد که قابل ذکر است. توجه داشته باشید که نسخه رایگان آن فقط ۳ مکان سرور در ۲ کشور (ایالات متحده و هلند) ارائه می‌دهد که از نظر دور زدن بلوک‌های جغرافیایی آن را قطع نمی‌کنند. ما همچنین به سازگاری ضعیف دستگاه آن و همچنین عدم پشتیبانی چت زنده ۲۴/۷ که بسیاری از VPN‌های ممتاز دارند، نیز باید اشاره کرد. Atlas VPN پیشینه بسیار خوبی دارد و مطمئناً یک سرویس امن در هر دو نسخه رایگان و پریمیوم است. در مجموع، برای کسی که به دنبال یک VPN رایگان برای اندروید است، Atlas VPN قطعا این کار را انجام خواهد داد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمد
2
11
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
فیلتر کردید بعد فیلترشکن می‌فروشید ای خدا از تون نگذره
حسن
2
9
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بسیار عالی.....???
عشق ایران
0
2
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ممنون اما لطفا از نوع رایگان ها هم برای ما ملت فعلا ندار یا کم دار نیز معرفی نمایید.
مثلا آن وی پی ان که شکل همین است اما قاره ها را ندارد (کندی وی پی ان) یا همان وی پی ان که هولد و نمیدونم چی چی بود؟(هولد وی پی ان)
یا مثلا رپتور که نمیدونم بقيه‌اش چی بود؟
بهرحال بگردید پیدا میشود (فقط لطفا و لطفا توجه شود که هر وی پی ان یا حتی هر برنامه ای به هر گوشی نمی‌خورد یا به یک نوع گوشی می‌خورد لذا شاید نباید به برنامه ای یا سازنده برنامه ای ناسازگار ، ناسزا گفت؟مخصوصآ با زبان شیرین و با فرهنگ فارسی که فقط باید زحمتی کشید و مانند حقیر از هر برنامه ۵ تا ۱۰ نمونه نصب و حذف نماییم تا نهایتا برنامه ی سازگار با گوشیمان یا برای هر گوشی پیدا شود)
(فارسی را لطفا پاس بداریم)
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت کیا اپتیما، اسپورتیج و سراتو در بازار ایران + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

فیلم/ لحظه انتقال پیکر رئیس جمهور و تیم همراه توسط امدادگران هلال احمر

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

نحوه صحیح تعویض دنده خودرو چگونه است؟

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

علت سقوط بالگرد رئیسی مشخص شد

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

سقوط هلیکوپتر کاروان رئیس جمهور در جلفا

واکنش رسول خادم به شهادت ابراهیم رئیسی+ عکس

قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

فیلم/ بغض مجری بی‌بی‌سی هنگام اعلام خبر سقوط بالگرد هیئت دولت

عکس/ تصویر دیده‌نشده از شهید ابراهیم رییسی

فیلم/ نخستین لحظات پیداشدنِ بالگرد رئیس‌جمهور

مسیر تشییع پیکر رئیس‌جمهور اعلام شد

فیلم/ گریه‌های غم‌انگیز همسر و مادر شهید سردار موسوی

عکس/ پیام تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران

فیلم/ نخستین حرف‌های مادر ابراهیم رییسی پس از شهادت

تولید ستون فقرات اقتصاد است

فیلم/ عزاداری مردم مشهد مقابل منزل مادر شهید ابراهیم رئیسی

آمریکا درگذشت رئیس‌جمهور ایران را تسلیت گفت

فیلم/ حال و هوای خانه شهید سردار موسوی

روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

امام جمعه موقت تبریز انتخاب شد

فیلم/ لحظه خاموش شدن برج میلاد درپی شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش

فیلم/ پیام تسلیت گروسی درپی شهادت ابراهیم رئیسی و امیرعبداللهیان

ادای احترام پرسپولیسی‌ها به شهدای حادثه سقوط بالگرد + عکس

فیلم/ روایت شنیده نشده از مشرف‌نشدن امیرعبداللهیان به مکه در زمان وزارت

فردا حراج شمش طلا برگزار می‌شود

عکس/ رونمایی از دیوارنگاره میدان انقلاب با تصویری از شهید ابراهیم رییسی

فیلم/ لحظه پیدا شدن انگشتر رییسی در محل سانحه

واکنش رئیس فیفا به درگذشت رئیس‌جمهور + عکس

اینفوگرافی/ نگاهی به پهپاد آکینجی ترکیه

پیام تسلیت طیب نیا و احمد توکلی درپی شهادت رییس‌جمهور

زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد

تصاویری از مراسم ختم زنده‌یاد زری خوشکام

عکس/ تصویر کم‌تر دیده شده از شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و خانواده‌اش

عکس/ فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور

قیمت سکه و طلا کاهشی شد

عکس/ توهین تلویزیون فرانسه به رییس‌جمهوری کشورمان

خبر مهم سخنگوی ستاد انتخابات کشور

چهارشنبه سراسر کشور تعطیل است

فیلم/ سوگواری مردم در میدان ولیعصر تهران

استوری شجاع خلیل‌زاده برای شهادت ابراهیم رییسی + عکس

فیلم/ حضور نخست وزیر پاکستان در سفارت ایران در اسلام‌آباد

گمانه‌ها در مورد زمان‌بندی انتخاب رئیس‌جمهور جدید

فیلم/ دفتر رئیس جمهوری سیاه‌پوش شد

تسلیت چین به مناسبت درگذشت ابراهیم رییسی به فارسی

ابراهیم حاتمی‌کیا: بُهت‌زده شدیم

تصویری از ابراهیم رییسی در کنار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

کشف انبار لوازم آرایشی قاچاق در بازار تهران

فیلم/ بغض و گریه برادر شهید آیت‌الله آل‌هاشم روی آنتن زنده تلویزیون

پرسپولیس ستاره‌اش را می‌فروشد اما نه به این قیمت

فیلم منتشر نشده از دوران جوانی ابراهیم رییسی

تصمیم دولت درباره تعطیلی کشور اعلام شد

اعلام برنامه جدید سازمان لیگ

فیلم/ ادای احترام مردم روسیه به شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش مقابل سفارت ایران

وزیر خارجه نروژ: از شنیدن خبر درگذشت رئیسی و امیرعبداللهیان شوکه شدم

درخواست یک نماینده از دولت برای تعطیلی روز تشییع رییس جمهور

هشدار هواشناسی؛ تشدید بارش در ۱۷ استان

پیام امیر قلعه‌نویی:شهید رئیسی پاداشش را گرفت