تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲۰۶ نظر

فیلم/ عظیمی: تمام کسانی که پشت سر صدیقی نماز خواندند نمازشان باطل است

محمد حسین عظیمی، دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی گفت: تمام کسانی که پشت سر صدیقی نماز خواندند نمازشان باطل است
کد ویدیو
منبع: دیده بان ایران
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲۲۴
ناشناس
16
5
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
تو چکاره هستی فتوای باطل می دهی مگر نماینده خدا هستی امر ونهی می کنی ایا کسی تورا قبول دارد ملت نیاز به قیم ندارند هرکس از راه می رسد برای کوبیدن تبر به دوش می اید قافل از اینکه با تبر به ریشه خودش می زند
...............
نیاز به گفتن یا نگفتن این آقا نیست ،هرکسی خودش میداند که پشت سر همچین کسی نماز خواندن حکمش چیست،در زمان معاویه هم خیلی ها پشت سر او نماز میخواند ند ،کسی که خودش را به خواب زده میتوان بیدار کرد
یک جانباز
تو چقدر اززمینخوارازگلرفتی که اینچنین آشفته شدی!؟
آرامش
یعنی شما اعمال و خلافکاری صدیقی را در مقام یک فرد متقی! قبول دارید ؟
معلم بازنشسته
3
0
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شما خیلی بیجا می‌کنید که در مورد بطلان نماز نمازگزاران حکم صادر میکنی ؟ تشخیص اینکه امام جماعت عادل هست و یا خیر بر عهده خود نمازگزاران است و به کسی دیگری مربوط نیست
در ثانی گاهی اوقات من در نماز جماعتی شرکت میکنم اما پیش نماز را به عدالت قبول ندارم ولی به نیت فرادا نماز می‌خوانم اما همراه با جماعت
حسین
0
0
۰۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ببخشید بنده در صدد دفاع از امثال صدیقی نیستم اما آقای عظیمی خدا هستند که حکم به ابطال نماز مامومین میدهند و اینقدر با اعتماد به نفس صحبت میکنند.خدا عاقبت همخون رو به خیر کند.
ناشناس
0
0
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
فکر نمی کردیم آقای عظیمی هم مجتهد شده و فتوا می دهد در آن حدی نیست که بگوید نماز چه کسی قبول است یا باطل است . آقای صدیقی بزرگتر از آن است که عظیمی فکر می کند.
ناشناس
0
0
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقای عظیمی از چه وقتی شما مرجع شدی و صاحب فتوا؟!!!
رهگذر
0
0
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
صدیقی بد . اما تو چیکاره ای که بجای خدا قضاوت میکنی
ایرانی
1
0
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
فتوای شما بدرد ...تان میخورد وغلط میکنی شنیده را
در تریبون عمومی یا ‌یا ‌یا میکنی اگر مشکلی داشت بعد از این توطعه اجازه حضور در نماز را از حضرت آقا پیدا نمیکرد ‌‌ومجبور به استعفا میشد . غلطهایتان را اصلاح کنید .
ناشناس
2
1
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اگر حکومت ،حکومت علی هست،بین افراد فرق نباید گذاشته شود مه آفرید ومظلومی آدام بشوند بعد صدیقی راست راست راه بره
ایرانی
0
2
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی دستگاه قضا درباره شفافیت عملکرد دستگاه قضایی درباره پرونده‌هایی که مربوط می‌شود مانند پرونده باغ ازگل بیان کرد: درباره حجت الاسلام والمسلمین صدیقی باید گفت بعد از گزارشی که دادند و اظهاراتی که داشتند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و افرادی نیز احضار شدند و از ان‌ها تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است و استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری انجام شده و از شهرداری انجام شده و اظهارات سردفتری که انتقال در آنجا انجام شده نیز اخذ شده است. در نهایت از کسانیکه اطراف پرونده بودند تحقیقات شده است و این پرونده در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.
عبدالله
0
1
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
جمع کنید، احمقهای بی شعور.
فکرکردیدعلامه دهرهستیدکه اینطورقاطعانه نظرمیدهید.
من کاری به صحت و سقم شایعات درموردآقای صدیقی ندارم ولی اینکه مهمون خودبزرگ بینی برنامه میگه ازاین موارد خیلی داریم نشان اوج بی شرفی تان هست ولاغیر
اصغر شیر
0
0
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
تو رو خدا کاسه لیست دشمن نباشید.
یک ذره انسانیت و شرافت و نجابت ایرانی باشید
ناشناس
0
0
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نماز افراد باطل نیست، نماز صدیقی باطله
بهروز
0
0
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
حرفش حق است ‌کسی که عادل وامانتدار نیست نماز خواندن بی فایده وباطل است
قاسم
0
1
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقای عظیمی یادشان رفته که بصیرت در شرایط کنونی لازمه و هرگونه اظهار نظری که وحدت ملی جامعه را خدشه دار کنه ممنوع می باشد . همکاری با دشمنه و ایشان بهتره برای خوشایند دیگران اظهار نظر نکنه. ما الان نیاز به ایجاد وحدت داریم بیان ای گونه موضوعات فقط دشمن شاد کن و باعث ایجاد اختلاف در بین مردمه. آقای صدیقی به شتباهشون اعتراف کردن و از ملت عذر خواهی کردند . پس اگر زورش را دارید بروید سراغ اون گردن کلفتهایی که با زد وبند و فساد های اون چنانی خون مردم را و تولید را می مکند و به جز منافع خود به چیز دیگر نمی اندیشند .
ناشناس
0
1
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
برادر عزیز شما خدا را دست کم گرفتی اجتهاد را از خودت حکم میدی نه بابا اینطور هم نیست فکر میکنی شما هیچ عیبی نقصی نداری باید جواب پس بدی گرفتی آسان غیبت کردن نه عزیز اینطور که شما میگی درست نیست فکر کن بد حرف بزن
علی
0
0
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مسعله نمازهای خوانده شده نیست که . مردم با دیدن کارهای مبلغ دین . از آمدن به نماز دلشوره میگیرند . و به همین خاطر باید این شخص مجازات شود.
فروزش عبدالمجید
0
0
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
راجع به این آقای مدعی یا آن دیگری حرف نمی زنم، فقط بدانید، مستندا به کلام معصوم حرفشان غلط است و نماز نمازگزاران صحیح است. آب که سربالا برود همین میشود.
ناشناس
0
0
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این‌ دونه‌ دونه‌ اشکا‌ خیلی‌ واسم‌ عزیزه
Mw
0
1
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
موافقم
ناشناس
0
0
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
پیش داوری نکنید ، فاصله بین حقیقت و دروغ به اندازه فاصله بین چشم و گوش است ، آنچه می‌شنوی دروغ و آنچه می‌بینید حقیقت است ،
ضیا سرمد
0
0
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
پس آقای عظیمی هر موقع شما کاری انجام دادید و بدن یا قسمتی از بدنت نجس شد تا به حال هرکس با شما دست داده نجس شده و باید شستشو و غسل نمایند نظرات صد من یک فاز خودتان را به خورد ملت ندهید
ناشناس
0
0
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
وای برما خداکنه واقعیت نداشته باشه ?
چرا این مسئله رو رسیدگی نمی کنند به شکل جدی و واقعی وبا دلیل های منطقی و واقعی
آرام زهرقلم
1
0
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
یکی باید بیاد راجع بهانیشتینیبنام عظیمی نظر بده ...!!!!!
اونوقت ایشون شده مدعی اخلاق مداری وسلامت روان...!!!
عجبببببب ....!!!!
ناشناس
0
0
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
الان جناب عظیمی مرجع تقلیدن که فتوا میدن؟ یا اقتصاد۲۴ مروج شرعیات هست؟!
ناشناس
1
0
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عظیمی کی مرجع تقلید شد چرا رساله نداره
خواهشا این علمای بزرگ را به مردم بشناسونید فردا که مردن تازه مردم می‌فهمن چه گوهرهایی را از دست دادن
اعلمی
0
0
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شمافتوا به بطلان نمازدیگران می دهید مسائل فقهی چقدراطلاعات دارید.
ناشناس
1
0
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بگردن صدیقی هست خودصدیقی باید یا نماز اینهمه مردم بخواند یا کفاره این همه ادن بده مردم چه گناهی کردن
اشنا
1
0
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مرجع تقلید شدید فتوا صادرمی کنید؟
زهرا
0
0
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خیلی ببخشید مردم که کف دستشونو بو نکردن ببینن این آقا اینجوری از آب درمیاد اونی انتخابش کرده باید جواب بده!
حسین
0
0
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مواظب باش تهمت نزده باشی وگرنه مفت مجانی آخرتت رو به باد دادی. وای به حال آنهایی که در این قضیه بدون تحقیق وبررسی دقیق حرفی زده باشند.
حافظ
0
0
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام اولا" شما قاضی نیستی دوما شما خدا نیستی سوما شما شیطانی چون خداوند ستارالاعیوب است وشما ضد خدا هستی ثالثا شما علم نداری ونمی توانی جای خداوند باشی وحکم صادر کنی برو کمی فکر کن بعد بیا....
یوسف میربگ
0
0
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عظیمی جان اشتباه میکنی،،،وقتی جمعی پشت سر راننده قطار،هواپیما،اتوبوس،نشستن،پله اول بنام خدا سوار میشوند،نه دل وتوکل به راننده وحتی وسیله میبندند،،،
حسین
0
0
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
با سلام احسنت درست گفتید خدا خیرتون دهد
بی نام
0
0
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مشکلی نداره نماز سیاسی عبادی بوده حالا اگر عبادیش هم مشکل داشته سیاسیش انشاالله خوب بوده
ناشناس
0
0
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرانمازشون باطل باشه مگه‌اونا میدونستن صدیقی هم ‌اینجور کارا بلده پس نمازشون باطل نیست گردن صدیقی هست
یاس
0
0
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
کاملا منطقی و طبق اصول دین گفته شد
ناشناس
0
0
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اقای عظیمی، هنوز مرجع نشدی! در مورد نماز مردم فتوا دادی!!!!???
کیا
0
0
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اگر این شخص همچین سخنی گفته در یک کلام باید گفت ... خوردی
ناشناس
0
0
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شمادرجایگاهی نیستیدکه بگیدنمازکسایی که پشت سرش نمازخواندندباطله
شهروند
0
0
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ازخودتان فتوا ندهید هیچکس چیزی نمیدانسته نماز همه هم قبوله
ناشناس
0
0
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
گناه ما چیه ،ما که نمی دونستیم ایشون ناصدیق است لذا ما نمازهایمان را قضا می‌کنیم و گناهش به گردن ایشون است
ما به لباس و عمامه که پوشیده بود اعتقاد داشتیم چه می دانستیم ...
رسول
0
0
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
هم نمازشان باطل است و هم باید توبه کنند که آگاهانه مرتکب خطا شده اند
محمد
0
0
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بی خود تودچه کاره ایکه فتوا می دهی
ناشناس
0
0
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
با سلام مگه نماز برا شخصه نماز برای تشکر از خداست وبرای وظیفه ما در مقابل خداوند میباشد ایشان پیش نماز بودن تا چیری ثابت نشه گناه داره ابروی مومنی را ببری ما که خدا نیستیم بخواهیم قضاوت بکنیم بگیم نماز خواندن پشت ایشان باطل است یا قبول است البته مردم اگاه هستن و با این حرفا گول نمیخورن و هیچ گاه نماز جماعت را در مسجد و حسینیه و غیره ترک نمیکنن و همیشه با شکوه تر بر گزار میشه لطفا فکر مردم را مخدوش و خراب نکنید ایشان هم یک فرد عادی است مثل همه ماها مگه برا ایشان نماز خوا ندیم برا خداست خدا هم خودش انقدر مهربان و بخشنده هست خودش از همه ما و ایشان مقبول میکند ما باید اول خودمان را بشناسیم بعد در مورد دیگران قضاوت بکنیم .
وحید
0
1
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
تو کی هستی که فتوا میدی؟اونایی که نماز خوندن پشت سرش خبر نداشتن پس ربطی نداره
ناشناس
0
0
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مگر نماز به خاطر صدیقی خوانده شد نماز نماز است
مهدی
0
0
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
از کجات درآوردی این حکم رو؟
ناشناس
0
0
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
طبق اصول شرع کاملا درسته، امام جماعت بایدعادل ودرستکارباشد
یاور علی رضالو
0
0
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا این همه اصرار این که این آقا حتماً باید نماز جمعه تهران بخواند مگر آدم قهدی شده کسانی که از این کارها دفاع میکنن صددرصد یک برنامه آی را دنبال می کنن
ناشناس
0
0
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نماز خدا قبول میکنه نه ادم .
علی اکبر
0
0
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این فتوای جدید بود
هیچ یک از مراجع چنین فتوایی ندارند
چون بطلان نماز به امامت غیر عادل ربطی به گذشته ندارد
بگذریم از اینکه عادل به کسیرگویند که گناه کبیره نکند واصرار بر صغیره نداشته باشد
واگر مرتب شد توبه کند
فتوا دهنده بی سواد به این دو نکته واقف نبوده
آرش
0
0
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همین مطلب که ریا خیلی بده
ناشناس
1
0
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام
مگر شما مرجع تقلید هستید که فتوا میدهید.مشکل مملکت ما این است که یک گروه به وظایف خودشون عمل نمی‌کنند وقوه قضائیه در کارش سرعت ندارد اگر هر موضوعی به موقع روشن شود مشکلات حل میشود
محمد
0
0
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
غلط میکنید هم شماوهم عظیمی
ناشناس
0
0
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شما مرجع تقلیدی؟
بترسید از عاقبت کارررر تهمت زدن به ایشون برای شما هیچ سودی نداره
ضمن اینکه ما حرف رهبر معظم رو نمی ذاریم حرف توعه یه لا قبای هیچی نفهم رو گوش کنیم اینو یفهم نفهم
ناشناس
0
0
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ایشون قطعا جاهل نیست.. ولی هم امره و هم عامد چون سند محضری را را بنام پسرش انگشت گذاشته و غافل هم نبوده چون خودش عضو دستگاه قضایی بوده. و به تمام فنون قضایی و شرعی آگاهی داشته
حبیب
0
0
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نظری ندارم در باره جاهلیت
ناشناس
0
0
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همتون همینید
خسرو نوروزی
0
0
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بعد نماز جمعه مختلط زن و مرد و دختر و پسر با کفش و پوتین در کنار همدیگر در آخرین نماز جمعه هاشمی رفسنجانی زمان فتنه ۸۸ چی باطل نیست .؟
ناشناس
0
0
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
با سلام
فکر نمی‌کنم باطل باشه چون از فساد او مطلع نبودند اما آگه بعد اين نماز اقامه کنند باطل میشه
ناشناس
0
0
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرت و پرت نگو
نگاه تو نظر شخصیه. شاید خودت عوض یا ... شدی دیگه اشکت در نمیاد
بعدش هم تو مرجع تقلید نیستی که بگی نماز کسی باطله و ....
محمدزارع
0
0
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
غلط کردی
اگه جای خدا بودید بدبخت بودیم بیچاره
ابوالفضل
0
0
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است..؟
مریم
0
0
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این آقای محترم چقدر با احتیاط درمورد باطل وریا محرز صحبت می‌کنند!!ا عامدانه فساد صدیقی روشن است همچنین توهین پناهیان به پیامبر . نیاز به فکر نیست صدیقی باید از همه مناصب استعفا دهد !
همشهری
0
0
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ایشان فکر کرده مرجع تقلید و مجتهد است که این افاضان را کرده، خدا هدایتش کنه
هادی
0
0
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا اینهمه دوگانگی در اجرای قانون کلاهبرداری و اختلاس شاخ و دم نداره هرکسی که انجام داد باید مجازات بشه از بالاترین مقام تا افراد عادی آقای صدیقی هم نباید تافته جدا بافته باشه بهرحال انگشت مبارکش رو جهت انتقال سند زده با عذرخواهی چیزی عوض نمیشه
حرف حق
0
0
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مگه ایشون مجتهد و قاضی است که حکم میدهد ؟!
ناشناس
0
0
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
جنابعالی مجتهدنیستیدکه فراوانی دهید
اسفندیار رفیعی کشتلی
0
0
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقای عظیمی مثلا مثل ابلهی است که بلور قیمتی رو بشکنه او مهم نشد بلکه بلور قیمتی است
موقعیت عظیمی چیه که نظر بده در مورد صدیقی
ناشناس
0
0
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دمت گرم
حمزه م
0
0
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
کسی دخالت نکنه دعوا خانوادگیه?
☆☆☆☆
0
0
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
زِکه نالم،،چه بگویم،،خدایا،،کمکِ معرفتِ مردمِ ما،باش
نه آن گریه ی بی باک،نه آن جعلِ خرافات،نه آن عامرِ عامد❓️
ناشناس
0
0
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
از چه موقع عظیمی مرجع تقلید شده
بصیر
0
0
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عجله کارشیطانه صبر چیز خوبی هست.یکی صبح بلند بشه بگه
عظیمی سلطان شیشه ست میتونی خودتو از شبکه‌های اجتماعی نجات بدی
رضا
0
0
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
با عرض ادب وسلام
ببخشید از ایشون بپرسید که کجا مدرک اجتهاد گرفته اند ،چرا همه احساس میکنند که می‌توانند در علم فقه اظهار نظر کنند
ناشناس
0
0
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
جناب عظیمی شما از چه زمانی به این حد رسیدی فتوا فقهی میدهید
شما در حد قواره این نیستی فتوا بدهید
واینکه در طول تاریخ انقلاب نشان داده کسانی که افراط و یا تفریط داشتن معکوس شده
مثل معروف است باد میاد کلاه خود محکم بگیر
در آینده شما و امثال شما روشن و عیان میگردد منتظر باش
مسیح الله پایکاری
0
0
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نماز باطل نیست چون مردم اقتدای نمیکنند به اخوند فردات میخوانند اگر هم اقتدا کرده اند باطل نیست نماز آنه چون نماز به جماعت است خدا قبول میکند انشاالله هدف خدا و رضایت خدا است و اگر 1000سال نماز بخوانیم خدا یک رکعت هم قبول کند شاهکار است
بهروز
0
0
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آخه مچل تو مگه مرجع تقلیدی که فتوا میدی
استاد دانشگاه
0
0
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقا این چه حرفیه به تو چه مربوطه در مورد صحت و بطلان نماز پشت سر یک نفر مثل حاج آقا صدیقی فقط خدا تصمیم می گیره نه یک آدم زبون دراز
ناشناس
0
0
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا باید نماز ما باطل بشه خودت میگی که ما ازدل کسی خبر خبر ناریم
سعید
0
0
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
فتوا ندهید که نماز باطله
امام علی در زمان خلفای اول تا سوم
در جماعت شرکت می کرد
ولی در متون دینی شیعه هیچ کجا نفرمودند نماز امام باطل بوده
بس کنید
مرتب پشت این و اون حرکت می کنید
و بعد از مدتی فورا فتوای ارتداد می دهید
تا کجا
تا کی
کمی هم فکر کنید و بعد انتخاب کنید
همه عالم مرتد هستند الی شما
آفرین
خدا قبول کنه
اجرت با امام حسین
زار ممد (بدل)
0
0
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اقای عظیمی،
این چه خزعبلاتی است که میپرانید؟؟؟ برای چه باطل است؟
ایا فقط بخاطر یک باغ ؟ قبل از حرف زدن خوب فکر کن/.
اگر ملاک ابطال نماز رعیت این چرندیات باشد پس باید به همه مردم ایران که پشت ائمه جماعت شهرها و استان ها و فراتر از انان بزرگان و ریش سفیدان انقلاب و... اقتدا نموده و نماز خوانده اند شک نمود ،چرا که امروزه دیگر کمتر بزرگی از بزرگان و شیوخ و مقتدایان بر سفره معمولی مینشینند و زمین ها و خانه های ویلایی هزاران متری و مهمتر اقازادگان تاجر و بانکدار و... بر رنگ و لعاب سفره هاشان افزوده و با عنایت ... هم مال دنیا و هم عاقبت ب خیری اخرت را کسب نموده اند.
محمد
0
0
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
من که نخوندم که باطل شد
مهربان
0
0
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
پس از مدت ها از یه نفر پشت تریبون حرف حساب شنیدیم همین بود?
سیامک
0
0
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
من تو عمرم بغیر پدرم پشت هیچ جنبنده ای نماز نخوندم خدارشکر...
پدرم شیمیایی دوران جنگه رو مین رفته الان کل بدنش اب شده بازنشسته نیروی انتظامیه واسه پرتو درمانیش ۳۰۰خاستن ولی از دولت هیچی نخاست نداشت نرفت ولی دستشو دراز نکرد به دولت به هیچکس الان بعد ۶۰سالشه که سی سالش تموم تو جنگ وخدمت بود بخاطر مرز و بوم این مملکت الان بعد اینهمه مدت بخاطر اینکه حقوقش بعد سی سال خدمت فقط ده ملیونه میفهمی ده ملیون با رفیقش جوشکاری میکنه که دستشو جلو کسی بلند نکنه حتی منیکه تک پسر فرزنش بودم سر کار دولتی نذاشت موقعیتم داشت چرا چون میگفت خون من و بچم از مردم عادی پرنگ تر نیست اره جونم گناه از اوناییکه بدون تحقیق پشت سر هر .... نماز میخونن امیدوارم روزی برسه شاید زنده نباشیم که اونروزو ببینیم ولی از ته دل ارزو میکنم هیچ ایرانیی محتاج و غمگین نباشه بیمارنباشه چون اینجا جان به قیمت ریگ است ??شادی وخوشبختی بقیمت جان?
حسنی
0
0
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سنه نه؟
ناشناس
0
0
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
حق????
ناشناس
0
0
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
به نماز کزاران چه ربطی داره که صدیقی این طوری بوده یا اینطوری شده اونهاخبر نداشتن خدا هم می گذرد با این حرف می خواهید نماز جمعه جماعت را تعطیل کنید اون دیگر حرفی دیگر هست توطئه هست در راه هست
بنده خدا
0
0
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
واقعا معدودی ابله بیسواد ایرانی وطن فروش مثل اسب فکر می‌کنند
شهروز
0
0
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خدا کمکمون کنه یک عمر پشت سر کیا نماز خوندیم
دل آرام
0
0
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این نظر کاملا غلط است.نماز کسانی باطل است که بعد از عذرخواهی ایشان پشت سرش دوباره به نماز بایستند.چون با ارتکاب عمل است که حال فعلی انسان از حال قبلی ش تغییر می کند.
بهلول
0
0
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مگر اینکه از قبل این شخص رو می‌شناختند آره نمازشون باطل بود نباید قصاص قبل از قتل کرد جناب
ناشناس
0
0
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نمازهای گذشته جای خود چرا اصرار به ادامه کار به چنین فردی صادر میشود؟؟؟ به عینه تکرار صدر اسلام دیده میشود. بنده قصد ندارم حرف بی ربطی بزنم ولی آزاد سازی بابک زنجانی و عدم بر خورد با چنین اوضایی ذهن منو. قانع نمی کند....
ناشناس
0
0
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
افراط خوب نیست
بازنشسته
0
0
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نماز اونها باطل. نیست به گردن صدیقیl
ابراهیمی
0
0
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شما نه مجتهدی ونه مرجع تقلید که فتوا میدهی.
محمد
0
0
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
غلط کردی کاسه از آش داغ‌تر منافق
ناشناس
0
0
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
حالا که خوندن حداقل چند متر از زمین ازگل رو بفروشید بدید بهشون
ناشناس
0
0
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خب، به سلامتی کی آقا صاحب فتوا شدند؟!
ناشناس
0
0
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
محمد حسین عظیمی از کی تا الان مرجع تقلید شده؟ لطفاً شما هم هر چرت و پرتی را پخش نکنید در پیشگاه خدا مسئولید.
شهروند
0
0
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نظر جایی داده میشه که براش ارزش قایل بشن دراینصورت چه نظری
Mansour
0
0
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نازه نفست
علی
0
0
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شما خدایی؟؟؟که جای ایشان تصمیم میگیری!!!
علی
0
0
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
غلط کردی تو. مگه مجتهدی فتوا میدی ؟؟؟
هیچ مجتهدی نگفته اگر امام جماعت بعدا معلوم لشه ایرادی داشته نمازهای قبلی پشت سرش باطل هستن.
این عظیمی اگه خودش ادم درستی بود بخودش اجازه نمیداد خارج از تخصصش فتوا بده.
ایرانی
0
0
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
باید دادگاهی میشد تا بقه حساب کار دستشان بیاد
All
0
0
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بهت وحی شده اگرنظرشمادرست باشه هیچکدام از روحانیان خصوصا آنها که مسئولیت دارند نمیشه بهشون نماز اقامه کرد
خودم
0
0
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خريت تا کی آخه.....
رضا
0
0
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
درود به شرفت
ناشناس
0
0
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
با سلام اولا مردمی که خبر نداشتند چنین حکمی قابل قبول نیست و ثانیا اینجوری باشه همه نماز جماعتها باطله چون هرکدامشون به نحوی خطاها معصیتها از قبیل تهمت . غیبت افترا . حق الناس . مجرد بودن . و هزاران گناه دیگه در محضر خدا انجام داده اند و به عبارتی نماز جماعت و جمعه کلا تعطیل. شما یکی از امام جماعتها رو پیدا کنید که معصوم باشه .ممنون از راهنماییتون دیگه نماز جماعت خداحافظ
محمد
0
0
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نمیدونم قضیه چیه ولی هرکی این حرفو زده چرتو پرت زیاد میگه
اصی
0
0
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بلع صد در صد
دلتنگ خدا
0
0
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
باسلام
قضاوت نکنیم. نماز نمازگزاران با خلوص برای پروردگار هست
ناشناس
0
0
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این ... دیگه کیه؟!! از کجا اومده به کجا وصله؟!!
مهر
0
0
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
کارتون بجایی رسیده فتوا میدین دراین خصوص باید مرجع تقلید نظر بده بنده پشت سرایشون نماز نخودم ولی می دانم هرکی نمی تونه هرچی دلش خواست بگه .
ناشناس
0
0
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عظیمی تو مگه مرجع تقلیدی فتوی میدی بهتره تو کار بزرگ ها دخالت نکنی سرت تو کار خودت باشه
امیر امیر
0
0
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
تمام کسانی که خیانت کردن به این انقلاب و کشور ایران از نظر مردم انقلابی مردود هستند و خیانتکار
فرهنگی
0
0
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دقیقا میخوان به هر شکلی که شده به مردم بگن که نظر شما محلی از اعراب نداره و دوستان ما هر خلافی مرتکب بشن ، حتی اگه خودشون هم اعتراف کنن ربطی به شما نداره و شما فقط باید جوری که ما میخوایم فکر و زندگی کنید
ناشناس
0
0
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نماز دروغگو و ... باطل است
ت
0
0
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
والله بقیه امامان جمعه هم بهتر از صدیقی نیستند
ایرانی
0
0
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
هم وطنان عزیز خواهش می کنم اگر صدیقی به نماز جمعه بیاید شرکت نکنید ایشان باید محاکمه شود
به گفته خودش قصور شده اگر من بازنشسته کار خلاف قانون کنم وبعد عذر خواهی کنم کل ماجرا ختم می شود پس از ابن به بعد منهم خلاف می کنم واز مردم عذر خواهی میکنم
عبداله
0
0
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این آقا کی مجتهد شده که فتوا صادر کرده؟ آخه آدم نا حسابی .... اضافی خوردن هم حدی داره
ناشناس
0
0
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عظیمی غلط کرده چکاره است که از شکم خود فتوا صادر می کند
رضا
0
0
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
احمق تو نمی فهمی که ایشان جانشین بوده اند
علی
0
0
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
تو به فلان جات خندیدی فلان فلان کرده تو اگه راست میگی فقط یک روز مثل مردم عادی زندگی کن و تظاهر نکن و آبروی کسی را ریختن هنر نیست در صورتی که آقای صدیقی مرد خیلی خوبی است فقط گرفتار شده. هیچ وقت به ظاهر قضاوت نکن
ناشناس
0
0
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این حرفها چی که زده میشه مگه شما خدا هستی که بگی نماز مردم قبول نیست بنده خدا آقای صدیقی که عذر خواهی کرد آخه این حرفها چی که زده میشه
جانم فدای ایران
0
0
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
من کاری به صحت و سقم خبر ندارم.اما کسانیکه پشت سر این آقا نماز خواندن اما خبر نداشتن.نمازشون مشکلی نداره
ایرانی اصیل
0
0
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همه می‌دانیم و می دانند که این ها بازی و دسیسه است پس چرا قضاوت نادرست میکنیم ؟ کدام محکمه متهم کرده ؟ جهنم همین راحتی مهمان دار میشه ..
علی
0
0
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این شخص خودش مجتهد و یا عالم هست که در مورد درست بودن یا باطل بودن نماز دیگران فتوا صادر می کند؟؟؟
صادق
0
0
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دبیر کل جبهه حامیان انقلاب ؟!
این آقای عظیمی از زیر کدام بته درآمده که اینقدر قشنگ حکم صادر میکند ؟
آنهم به اسم حامی انقلاب !!
یاد انقلاب منافقین افتادم
آنها هم خیییییییلی انقلابی بودند آنقدر ... که با صدام هم همکاری کردند !!!
از این تندروها خیلی داشتیم ؛ اکبر پونز و شیخ مغروق که اوایل انقلاب خواست در صحن نماز جمعه تهران بساط دار برای اعدام راه بیاندازد.
خدا را شکر که اینها سر کار نیستند
علی
0
0
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
درست فرمودند نتنها نمازباطله بلکه باید جریمه نقدی سنگین بشوند
محمد مهدی
0
0
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
واعظان کاین ..بر منبر می کنند چون به خلوت می رسند آن کار دیگر می کنند
قراچورلو
0
0
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام مگر مراجع تقلید هستند بگویید نماز باطل است چون از موضوع اطلاع قبلی ندارد مشکل نیست نیت بخاطر خدا باشد قبول است
ناشناس
0
0
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
تمامی کسانی که علیه آیت الله صدیقی حرف زدند و تهمت زدند و به خاطر چند روز زندگی کثیفشان حق الناس کردند جایگاهشان جهنم است و نمازگزاران پشت سر آیت الله صدیقی ماجور و ان شاءالله اهل بهشتند
امیر
0
0
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این یارو کیه ، آخه تو چیکار هست میگی نماز درست هست با باطل
ایرانی
0
0
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عظیمی خیلی غلط کرده...
مگه این یارو مرجع تقلیده؟!
حسن
0
0
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقای عظیمی بفرمایید رنگ جلد رساله عملیه تان چه رنگی و کجا می فروشند تا بخریم و با مطالعه آن از جنابعالی تقلید کنیم.
ناشناس
0
0
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
امان از تهمت هایی که زده میشه ولی نمیشه روز حساب ازش دفاع کرد.
ناشناس
0
0
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
امان از تهمت هایی که زده میشه ولی نمیشه روز حساب ازش دفاع کرد.
علی
0
0
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اینکه خودتون روصاحب نظرمیدونید وبه قضاوت غیابی دست میزنید وحکم و...استنباط میکنید،همه حاکی از جهالت ونترسی شما نسبت به روز حساب است،متاسفم براتون.
ناشناس
0
0
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شما چی فکر میکنی؟؟؟؟؟
یعنی اونجا کسی برای راز و نیاز با خدا رفته بود؟؟
که نمازش باطل باشه!!!
عیسی
0
0
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
تمام رییس روسا پشتش نماز خواندند .ما که نمازخوان نبودیم .پس فعلا مساوی هستیم.از کجا بعدی که میاد مثل او عالم ربانی نباشه
یک ایرانی
0
0
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خداشاهده همین فرداجنابعالی هم یکاره ایی بشی بدترازاینامیشی.چراجانمازآب میکشی
کوثر
0
0
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
با سلام و تحیت
خدمت برادرمان ، آقای عظیمی باید عرض کنم،
اینگونه نظر دادن در مورد ایشان ، صحیح نیست!
هر چند که منکر این نمی‌شوم که ایشان خطایی به این حد مرتکب نشده .
ولی نباید به این شکل و شمایل ، فردی را پائین بیاوریم ، ک اَنَّهو میخواهیم از او انتقام بگیریم.
بله ایشان مرتکب اشتباهی شده که باید و لابد از طریق مراجع قضایی مورد بازخواست قرار گرفته و بطور ویژه باید پرونده ایشان مورد رسیدگی قرار بگیرد و نتیجه به اطلاع عموم مردم برسد که مردم اینطور احساس کنند که همه در برابر قانون یکسانند و هیچ تفاوتی بین افراد نیست و اجحافی هم صورت نمیگیرد.
باید مواظب آبروی افراد باشیم.چون آبروی هر فرد بسیار مهم بوده و نمی شود براحتی با آن بازی کرد.
هر چیزی در جای خودش باید به آن رسیدگی بشود و نباید در هر کاری افراط و تفریط کرد.
توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.
ولله الحمد
ناشناس
0
0
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
متهم با مجرم فرق داره...‌

اشتباه در اعتماد با دزدی و سرقت فرق داره....
علی
0
0
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرابرای ادمهای مضخرف که مرسد میگیدقضاوت نکنید اماحالادرمورداین بنده خداقضاوت میکنید
ایرانی
0
0
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دوباره میآید نماز جمعه میخواند و ....
یا مهدی
0
0
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
جناب عظیمی ما به امام جماعت و نماز پشت سر ایشان ایمان و اعتماد داریم؛ شما برو فکرتو تطهير کن
مصطفی
0
0
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
به نظرمن این نوع افکارنشئت کرفته ازافکاربانیان پایدای چیان است که اصولاولایت غیرمعصوم راقبول نداشتنداماپشت این جریان پنهان شده بودند
مالک
0
0
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
قیافه این بیشتر شبیه یک .... که خیلی راحت فتوی میده، فرقی نمیکنه هم حامی جبهه انقلاب باشه یا مخالف انقلاب
مهرداد
0
0
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خدا به داد انقلاب اسلامی برسه با حامیان اینچنینی
طرف ابتدایی ترین مساله درباره نماز جماعت را نمی دونه
فتوا به بطلان نماز مردم می ده
قضاوتش هم استناد به قول غیر که معلوم نیست فاسق اند یا مومن ، عالم اند یا جاهل ، مغرض و معاند اند یا دلسوز و عیب پوش ، برای خدا می‌گویند یا برای هوی نفس ...

وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ ۚ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَٰئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا

از آنچه به آن آگاهى ندارى، پیروى مکن. چرا که گوش و چشم و دل، همه مسؤولند.
(اسراء/36)
ناشناس
0
0
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دمت گرم حرف حق زیبا و دلنشین است
پیرو دین پیامبر
0
0
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دوست عزیز من کاری به آقای صدیقی که چه کاری کرده ندارم ولی شما اجازه نظر دادن در مورد نماز ندارید به خصوص در مورد یک عالم مگر اشعری در زمان حضرت علی خطا نکرد مگر حضرت علی اون را ترک کرد یا آبروی اونو برد
عدالت
0
0
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بدون کوچکترین شک
ناشناس
اینا گوشه از به بالا کشیدن های مسئول دلسوز این مملکت فلک زده است که گهگاهی به اشتباه رومیشودوبعد ماستمالی و دوبار حرکت از نو و از جبهه دیگربا آقا یا آقازاده دیگر ... دیگر مسئله عادی وسیستماتیک شده تا آخرین نفس ادامه خواهند به جون ملت کلاه به سر ...
محمد
0
0
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مگه تو مجتهدی که اینجور فتوا میدی
amir
0
0
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
من موندم امثال اینها چراهنوز زنده هستن
میثم
0
0
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقای عظیمی شما که خبر از قبولی و غیر قبولی نمازای ملتو دارین قیمتای زمینای بهشت هم بدین مشتری شیم شماره کارتو بدین پول واریز کنیم پیش پرداخت .سلام مارو هم بخه
آقا خدا برسونین با تشکر
ناشناس
0
0
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همتون جاهلین.بدبختای فریبخورده
حسین
0
0
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
واقعا گل گفتی .
ناشناس
0
0
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شاید شایدهم نه ولی تمام اونائی که حرف تورا قبول کردن عقل ندارند
حمید
0
0
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اگر مأموم بعد از نماز بفهمد كه امام عادل نبوده و يا خدای‌نکرده كافر بوده است يا نمازش باطل بوده، نماز مأموم صحيح است. پس الکی از خودتان حکم صادر نکنید
علی
0
0
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نماز اونا قبولتره چون پشت سر کسی نماز خوندن که دستش رو شد
ناشناس
0
0
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
صدیقی خلع لباس 44سال سلول انفرادی
ناشناس
0
0
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام. آقای عظیمی مگر مرجع تقلید هستن که فتوا صادر میکنن؟ ایشان اگر مرجع تقلید هستن، که نیستن ، فقط برای مقلدانش میتوانن فتوا صادر کنن در عجبم که تا حضرت آقا هستن چطور به خودشون اجازه دادن تا فتوا صادر کنن . آقای عظیمی اصلا چکاره هستن که نظر و فتوا صادر میکنن ؟ اگرچه آقای صدیقی عامدا ویا عالما و جاهلا اقدام به این کار کردن و بنده هم عملش را تایید نمیکنم ولی ربطی هم‌ به آقای عظیمی نداروبهتره بره تا کشکشو بسابه و به ایشون نیومده که برای دیگران نظر و فتوا بده .
ممدجفر
0
0
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مزخرف نگو بی شعور .... نمازگزار وظیفه و تکلیف دینی خودش رو انجام داده و خدا هم پذیرفته... کدوم مومنی حق و اختیار داره قبل شروع نماز نیروهای کشورو بسیج کنه که پیش نماز رو همه رقمه محک بزنن و زندگی نامه و ... بررسی کنن واسه ۵ دقیقه نمازخواندن و عبادت خدا ؟؟؟ تو دیگه از خدا مومن تری ...
جاوید پوریان
0
0
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا آقای عظیمی از خودشون فتوی صادر می‌کنند. چطور ممکنه اون پیرمرد پیرزنی که پای پیاده وبا هزار امید، با نیت صاف خودشو به آغوش خداوند رسانده تا امر او را اطاعت کرده باشه نمازش قبول نباشه. شما کی هستید که برای خداوند تبارک تایین تکلیف می کنید. مگه هرکه میکروفن دوربینی رو دید باید از خودش نظریه صادر کنه.
حسین
0
0
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همه نماز شان درست است نماز تو باطل است که مدارک دروغین است را هیچ قاضی تایید هنوز نکرده و داری زرزر می کنی تو چکاره ای قاضی هستی ؟؟
علی اصغر همدانی
0
0
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چقدر احمق است این آقای "حقیری"؟؟
اتهام اثبات نشده را جرم انگاشتن و آن را به گذشته تسرّی دادن؛ جز از ... ضد نظام برنمی آید!!
ناشناس
0
0
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همه عمر مردم تباه شد .....
مرتضی
0
0
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مقلدین عظیمی برن نمازشون رو قضا کنند....
حسن
0
0
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
گریه جالبه ???
اسدالله پیشدار
0
0
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
جناب عظیمی کمی خود داری کنید هنوز به جایی نرسیدید که اینقدر تند روی می‌کنید خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند
علی
0
0
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقای عظیمی کوچکتر و نفهم تر آن است که در مورد قبول یا عدم قبول نماز دیگران اظهار نظر کند
ایرج
0
0
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام ! ای کاش چیزهایی که ایشون دیدندو شنیدن و نظرشون تغییر کرده رو ای کاش دست‌اندرکاران دیگر هم ببینند و اینکه تاکید می‌کنند که ؛؛ از این جور آدمها زیاد سراغ دارند و می‌گویند زیاد داریم ووو یعنی قوه قضائیه و عزیزان مسئول مبارزه با فساد و مفسد ... نمی‌بینند و نمی‌شنوند و سراغ ندارند ؟؟ و اینکه .. چطور ممکنه ؟؟ بیایید فراموش نکنیم هزاران هزار شهید رو جانباز رو مردم کوچه و خیابون رو ووو ....
کورش
0
0
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقای عظیمی حرف مفت زده است
ناشناس
0
0
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مگر تو خدایی که تشخیص بدی نمازش باطل است یا نه!!!
کسی که نمازش را جماعت برگزار کرده است و به وظیفه شرعی اش عمل کرده قطعا نمازش مورد قبول درگاه الهی ست. پیش نماز هر که باشد انسان از درون او نمی‌تواند آگاهی داشته باشد و این خداست که از درون انسان آگاهی دارد.
بنابراین حرف شما چرند است.
وحید
0
0
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همه چیز دروغ و ریاست..کم کم داره دستشون رو میشه..از خودشون ن.بلکه از طرفدارانشون بترسید
هدایت
0
0
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خدا پدر مادرتو بیامرزه. بابا طرف حق باشید تعصبیا ن شخص
علی
0
0
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چه براحتی افراد را تهمت می‌زنیم ، و براحتی حکم ارتداد صادر می‌کنیم ، فقط خدا به فریاد ما برسه فقط خدا
ناشناس
0
0
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مزخرف میگی.
لو
0
0
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
متاسفم که خیلی دیر فهمیدین ودیرخواهیدفهمید
سیاوش
0
0
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عظیمی جان الحمدلله خوب شد مجتهد نشدی داری فتوا میدی قبولی نماز با تو نیست بچه
م م
0
0
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همتون از دم ....
ناشناس
0
0
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دنیای خوبی نداریم جوانان بعضی حرفها وکارها از بزرگان می بینند که آردین برمی گردند ازانهاسوال که می کنی جوابی می دهند که هر انسان ناراحت میشود وقتی که می بینی عالمی یابزرگی که صاحب کمالات هستندرسوائی ببارمی اورندکه فقط قلب رهبرم بدرد می آورند کاری هم نمی شود انجام بدهی هرچه بگندد نمکش می زنند وای بحالت که بگندد نمک
محسن
0
0
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقای محمد حسین عظیمی خیلی بی سوادی. لطفاً دیگه از روی شکم فتوا نده.
حسین
0
0
۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
جدی میفرمایید؟ چندکلمه هم درباره ی شرافت خودتون هم صحبت کنید ، البته اگردارید
جواد
0
0
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
ماک ماهی یبار گوشت مرغم نمیشه بگیریم همش پاچه مرغ میخوررریم??????ما چ گناهی کردیم توایران ب دنیا اومدیم لع ن ت ب باعث بانیش شبها باشکم گرسنه بخابیم زجربکشیم???????
شاهد نیک و بد خلق
0
0
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
سلام اخه این چه حرفیه اونوقت کسانی هم که پشت سر ابن ملجم نماز خونده بودند که بعد تغییر کرد حتما اونا هم باطله بعد چند سال امام علی ع را کشت دوم نماز را خدا قبول میکند اصلا چنین نظری که شما دارید یه سوال میخواید بگید یعنی سردار سلیمانی هم که پشت سر ابوبکر بغدادی نماز خوند اونم باطله این مسخره بازیا چیه
وتوچه
0
0
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
پس هر کسی اشتباهی کنه بعد از اینکه لو رفت اظهار ندامت کنه الان بیشتر زندانهای ایران خالی از زندانی بود
رسول
0
0
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
آخه چه کاره ای که نماز خواندن بندگان خدا را باطل میکنی حقه باز من خودم نماز جمعه تهران بارها بودم ده بار بیشتر از غیب خبر داشتم که صدیقی چه گناهی به عمد یا سهو یا غفلت کرده .شما نماز خودت باطل است که همه را به خویشتن پنداری و در کار خدای منان دخالت میکنی و رد نماز میکنی و کفر آشکار است شک ندارم
ل
0
0
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
دمت گرم
رضا میثاقی
0
0
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
آقای عظیمی قبل از اینکه حرف بزنی خوب فکر کن تمام کسانی که پشت سر آقای صدیقی نماز خوانده اند باطل است حداقل قدری فکر کردن خوب است که خداوند منان هست که بخشنده بزرگ است و اوست رحمان و رحیم و نماز را برای خدا می‌خوانیم نه برای تو بنده خدایی و نیاز به سوال و جواب قبر و قیامت داری مثل همه !!!! که الان به خودت اجازه فراخ میدی بخوای نماز قبول کنی یا نکنی راضی ام با شما مناظره کنم تا بدانی و بفهمی که خداوند است که اعمال واجب و مستحبی و دینی بندگان را قبول و یا احیانا رد می‌کند البته خدا آنقدر رحیم است که نماز بندگان را رد کند و نپذیرد چرا که فراموش کردی اوست رحمان و رحیم . مردم پارسال و قبلا نماز آقای صدیقی شرکت می‌کردند از غیب خبر داشتند که صدیقی چه کار کرده و نکرده و در آینده چه می‌خواهد بکند؟ یا نکند؟ که بارها پشت سرش نماز خواندند!!!! و شما خودت را در چه جایگاهی میبینی که به خودت اجازه می‌دهی عمل واجب مثل نماز را که معراج مومن به خداست را باطل میکنی ؟الله و اکبر و الله و اکبر
رضا
0
0
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
بقول دکتر علی شریعتی ، مشکل ما در این کشور این است که ، دینداران ما بی سوادند . و باسوادان ما بی دینند .
علی خشتی
0
0
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
شما که مرجع تقلید نیستید که فتوا میدی
ایکاش تمام متهمین مثل آقای صدیقی ازملت عذرخواهی می کردند
علی خشتی
0
0
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
شما که مرجع تقلید نیستید که فتوا میدی
مگه شما چکاره هستید که بجای خدا صحبت می کنید
منم میگم شما با دخالت در کاره خدا باید هم توبه کنید چون بخشنده خداست نه شما، وهم طلب بخشش از نمازگزاران
ماراکشتید
0
0
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
من بع هیچ کدوم این‌ها اعتمادی ندارم فقط فکر خودشون هستن گشنگی برای ملت شکم سیر برای خودشون
ماندانا فولاد زره
0
0
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
تکلیف کسانی مثل من که به دلیل رفتار مسئولین کلاً به اسلام و دین و خدا بی اعتقاد شدند چیست؟
ایرانی با غیرت
0
0
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
پشت سر هاشمی و خاتمی و روحانی نماز باطل نبوده.؟
فتوی بدون علم میدهید.
این چه حرف بی ربطی هست(جهل به موضوعی پس گناهکار هست) ،اگر اینطور هست پس همه گناهکاران) مثل خوارج فکر میکنید
عبداله
0
0
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
الْمُؤْمِنُ أَعْظَمُ حُرْمَةً مِنَ الْكَعْبَةِ؛ حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است.» (خصال صدوق، ج1، ص27)

بر اساس این حدیث امام صادق(ع) می‎توان نتیجه گرفت از آنجا که تخریب خانه خدا و سایر اعمال منفی نسبت به این مکان مقدس حرام است، حرمت تخریب چهره مؤمن نیز از خانه خدا بالاتر و شدیدتر است و عواقب ناگوارتری به همراه خواهد داشت.

همچنین در روایت دیگری از رسول گرامی اسلام(ص) آمده است:

روزی آن حضرت به کعبه نگاه کردند وفرمودند: « ای کعبه! خوشا به حال تو، خداوند چقدر تو را بزرگ و حرمتت را گرامی داشته است! به خدا قسم حرمت مؤمن از تو بیشتر است، زیرا خداوند تنها یک چیز را از تو حرام کرده، ولی از مؤمن سه چیز راحرام کرده است: مال، جان و آبرو تا کسی به او گمان بد نبرد» (روضةالواعظین، ج2، ص293)
ناشناس
0
0
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
آقای عظیمی کی مرجع تقلید شدن که دارن فتوا میدن??
ع ق
0
0
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
غیر معصوم همه ما در مسیر لغزش و سر خوردن هستیم پذیرش عبادت با خداست نه با عظیمی
عشقم امام زمانم
0
0
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
چه قیاس و نتیجه گیری باطلی می کنه و بعد هم فتوا می ده
تو کی هستی توی چه جایگاهی که چنین نظری در مورد نماز اینهمه نمازگزار می دی؟
اگر گماشته ی دشمن فتنه و پاپوشی برلی یه بنده ی خاص و مخلص خدا طراحی کرده باشه اون مقصره؟ مگه علم غیب داره؟ باز می گفتی قاصر یعنی کوتاهی کردن کمی قابل درک بود که اونهم باعث چنین حرف بی ربطی که زدی نمیشه ایشون واقعا باتقوا و پاک هستند و دقيقا هم برلی همین انگشت روی ایشون گذاشتند تا مردم رو به تردید و بدبینی دچار کنند
ماریا
0
0
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۷
دیگه همه مرجع تقلید وولی فقیه شدند وصاحب فتوا شدند ؟؟؟؟؟!!هرچی راهکار ومراحل وقوانیتی داره چرا برخی اینقدر بی پروا درامور دینی نظرمیدهند ؟؟؟
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار