تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱۹۱ نظر

بالاخره مدرک رائفی‌پور منتشر شد

بالاخره مدرک رائفی‌پور منتشر شد؛ لیسانس حسابداریِ پیام‌نور از شاهرود با معدل ۱۵.

رائفی‌پور

اقتصاد۲۴- علی اکبر رائفی‌پور که سال‌ها در محافل رسانه‌ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می‌کردند بالاخره مدرکش منتشر شد و مشخص شده که وی کارشناس حسابداری دانشکاه پیام نور شاهد را با معدل ۱۵ دارد.

در بسیاری از محافل علمی مدرک دانشگاه پیام نور صرفا برای ارائه به دستگاه‌های دولتی برای افزایش حقوق! شناخته می‌شود و بار علمی ندارد.

بالاخره مدرک رائفی‌پور منتشر شد

نکته قابل توجه نمره زبان فارسی رائفی پور بوده که ۱۳ است و در مقابل نمره زبان خارجی وی ۱۴ است.

رائفی پور که اخیرا در قامت یک نظریه پرداز اقتصادی خود را مطرح می‌کند نمره درس "توسعه اقتصادی" و "پول و ارز بانکداری" وی هر دو ۱۳ شده است!

منبع: چندثانیه

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۵۱
علی
16
4
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
کشور اونجایی به فنا رفت که بی سواد ها تئوریسین شدند و ما ساده لوح ها هم باورشون کردیم
ناشناس
اینشتین در امپراتوری آلمان و در یک خانواده یهودی زاده شد. او در سال ۱۸۹۵ به سوئیس رفت و ملیت آلمانی خود را در ۱۸۹۶ باطل کرد. در سال ۱۹۰۰ موفق به اخذ مدرک دیپلم در زمینه ریاضی و فیزیک از مدرسه پلی‌تکنیک فدرال در زوریخ شد. او پس از مدتی موفق شد که به‌عنوان بازرس ثبت اختراع در اداره ثبت اختراعات سوئیس در بِرن مشغول به‌کار شود و بین سال‌های ۱۹۰۲ تا ۱۹۰۹ در این سمت باقی ماند...
فاطمه زینعلی
خجالت داره چرا به مردم و شعورشان توهین می کنید. چرا فکر می کنید مردم قدرت تمیز ندارند واقعا برای این سطح درک و برداشت شما از توانایی های یک سخنران متأسفم... یه سرچ بفرمائید که چه کشورهایی و چه سطوحی از اندیشمندان کشورهای مختلف از ایشان دعوت می‌کنند....
بخدا بده.
وزن گویش گوینده نشانگر .....
علی
مشخصه این مدرک فتوشاپه هم تاریخ تولدش اشتباهه هم عکسش مال الانه مخصه دروغه محضه
ناشناس
34
17
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
برادر کذاب حداقل یه مدرک میخوای جعل کنید، یه تحقیقی کنید آقای رائفی متولد سال 63 هستند که در مدرک 64 ثبت شده بیشتر به این مزخرف نگاه نکردم ولی مطمئنم بگردم کلی سوتی داره
ناشناس
15
63
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
خاک بر سر ما که چنین آدمایی به سرنوشت ما تصمیم میگیرن خدایا محلشون کن این ....هارا
محمد
46
11
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اولا"به پیام نور توحین نکن دوم رفتن به این دانشگاه آسان ولی بیرون آمدن گاونر میخواهد ومردکهن اگه شماکه مدعی هستی یک امتحان بده تواین دانشگاه اگه نمره آوردی بعد حرف بزن،بعدش مدرک ملاک نیست ایشون مرد تجربه وعمل هستن نه مثل خیلیها نه میتونن حرف بزنن نه مرد عملاند فقط دنبال تخریب دیگرانن،اون همه تودانشگاه شما جزوه میدن وکلاس داری به زور نمره میگیری ،جایی هم دستت بند نمی شه دیگران رومیزنی.
ارژنگخ
آره ممد خاک بر سر بیسوادهایی مثل تو که با یک مطلب در فضای محازی آدم بسیار باسواد مثل رافعی پور را رد میکنی..آره خاک بر سرت
ناشناس
12
58
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
که تاریخ تولدش64/1/1 فوتوشاپ تابلو???
سالار
5
35
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
ایشون راجع به موتور جستجو گر گوگل نظریاتی دارن
گویا کاملا می دونن چطور کار میکنه
شرکت گوگل گفت بیاد کمکمون جستجو ??
ناشناس
9
12
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
خداقوت استاد همه چیز دان
معلمان با رائفی پور لج بودند مثل قالیباف
نورا.......
7
16
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
آقای رائفی بی اظلاعند امضایش رابرای این مدرک جعل کرده اند!!!!!!!
ناشناس
5
15
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
رائفی پور کارش درسته
فرحداد
3
48
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
به این چیزها نیست،به خواندن و خواندن و فهمیدن است. آقای رائفی پور ذهن تحلیلگری دارد.پاینده ایران
ناشناس
عمروعاص‌ هم‌ تحلیل‌گر‌ و سیاست‌باز‌ خوبی‌ بود
محمد
4
53
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
وقتی زورت نمی‌رسه جوابشو بدی،داری پاچه میگیری
ناشناس
بحث‌ جواب‌ نیست‌ بحث‌ اینه‌ که‌ بدون‌ مدرک‌در هر مورد‌ دخالت‌ کردن‌ حالا‌ اگه‌ از‌ جریان‌ مقابل‌ بود‌ که‌قش‌قلق‌ به‌ راه‌ میفتاد اما‌ اینم‌ مثل‌ صدیقی
زینعلی
موضع تحلیلگر خیلی اهمیت داره. سلطان !آقای رائفی پور اگر حقیقت را نمی‌گفت و بی‌محتوا حرف می‌زد دشمن نداشت ....
خداوند از عمر من برداره و به عمر ایشان بیافزاید.
فرهاد
6
45
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اگر در مقابل استدلالش جواب دارید . بفرمایید . بنده ی خدا که همیشه برای مناظره آماده بوده . لطفاً به کارشناس های دارای مدارک فوق دکترا نترسند . بفرستید مناظره . این بی سواد رو سر جاش بنوشانید ؟؟؟؟
شما فقط با تبلیغات ترور شخصیت میکنید . این روش شماست . از حق کریزانید
هادی
دقیقا
رضا علیزاده
6
50
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آخه نمی‌دونم کی تریبون در اختیار این شخص دانشمند نما می‌ذاره که این جوری به همه چیز الکی از من درآورده افکار مردم و خراب کنه
فرید
41
7
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چه اشکالی داره ؟مگه تمام مدارک با خواندن چندتا کتاب نیست؟؟ایشون هم فارغ از مدرک تحصیلی چندتا کتاب دینی خونده و شده کارشناس دینی اتفاقا از خیلی از اخوندایی که چندین سال وقت میذارن ایشون با مطالعه چندتا جلوتره
ناشناس
به‌ههمین‌سادگی‌پس‌منم‌تو‌خونمون‌درس‌خوندم‌بهم‌یه‌مدرک‌هدیه‌بدید
ناشناس
2
18
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مهم این هست که حر فدرست میزنه
ناشناس
حرف‌ درست‌ را‌ که‌ طوطی‌ هم‌ بلد‌ میشه‌ می‌زنه‌ مهم‌ اینه‌ این‌ درستی‌ چقدر منافع‌ براش‌ داره
رضا
5
32
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خسته نباشی دکتر!
زینعلی
منافع چی؟مثل ارازل وطن فروش برای گرین کارت این همه زحمت می کشه؟ یا وابسته به نهاد و ارگان و سازمان‌ خاصی هست؟ ایشان یک متخصص فرهیخته است و هیچگونه برچسبی بهش نمی‌تونید بزنید. خداوند بهش عمر باعزت بده ، روز موعود سرافکنده خواهید شد.
ناشناس
6
5
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خیلی ....ا ید که بخاطر پول حاضرید هر .... بخورید و یک شخصی مثل رائفی پور رو که خیلی‌ها قبولش دارن رو خراب کنید
ناشناس
باسلام و احترام خیلی ها عقلشان در چشمان‌شان است و فکرشان منحرف.
ناشناس
1
27
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
الان عده ای مدرک از انگلیس و شریف و کجا دارن اما بیسواد ، مدرک تحصیلی اگر بدون واسطه یا ساپورت استاد و غیره باشد بله اما بسیاری از دانشگاههای معتبر بواسطه شغل و منصب مدرک تحصیل کردند . در واقع امروزه میزان سواد حقیقی شاخص شده نه مدرک والا همه دکتر هستند
M
1
13
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آب و بریز همونجا که میسوزه برادر من سال هاست این سیاه نمایی هارو دارین انجام میدین چون از یچیزی سوختین یا ضربه ای بهتون زده
ناشناس
3
24
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
استاد الهیات وفلسفه و تمامی رشته‌های مختلف و علوم‌ و فناوري نانو تکنولوژی و غیره و استاد اسلحه سازی نیز می باشد...????
ناشناس
مگه‌تو بگی‌کومدرک‌فعلا‌این‌مدرک
زینعلی
این جماعت اونقدر واضح حماقت می کنند و حرف بی محتوا میزنند که دیگه همه مردم شناختنشان. همه استاد گرانقدر رو می‌شناسند و حاضرم سوگند بخورم که اینها که مخالف هستند یا دست نشانده اند یا اصلا نمی‌دانند در باره کی دارند حرف میزنند. وگرنه هرگز همچین حماقتی به خرج نمیدانند که عمدا خودشان رو احمق جلوه بدن.... استاد رائفی پور فین بولدزر از روی خاکریزهای دشمن داره رد میشه و راه رو برای درک بهتر جوانان مملکت و جریان شناسی اوضاع منطقه و جهان و سرنوشت بشریت انجام میده .... تا کور شود هر آن‌که نتواند دید???
اخشورش
8
2
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مدرک اقای رایفی پور اصلا مهم نیست ،.ماموریت او از طرف پروردگار مهم است من بشدت اورا میلیونهانفر پیرو اورا قبول دارم،،روح نتان قضایی در جسم این مرد نهفته است،،،،کابالا قسمت هزار دویستم،
زینعلی
بزرگوار ایشان مدیر یک اندیشکده با بهترین و متخصص ترین پرسنل در زمینه های مختلف هستند و صحبت‌های ایشان در زمینه های غیر تخصصی شخصی اشون نتیجه تحقیقات دقیق جامع و تفصیلی همان اندیشکده است..... بفهم ...‌‌‌
ناشناس
6
12
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ایشون کارش درسته شما خودتونو درست کنید به خودی نزنید
ناشناس
1
22
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام خیلی باحال هستی اقتصاد 24 از نظر دروغ آخه چی فرض کردی ما رو عقل کل کدام آدم عاقلی میاد مدرک دانشگاهی رو بده دست شما که شما هم آبرو و حیثیت نفر رو ببرید آخه کارنامه دانشگاه این شکلی نیست مال بچه مدرسه ای هم این شکلی نیست
ناشناس
1
23
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مثل روحانی مدرک جعلی دکتری داشت خوب بود؟ خودت مدرکت چیه؟
اشنا
2
18
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
یک سری ازعوام سطح علمی افرادرادریک برگ کاغذمی دانندچون خودشان تهی هستندمطالب علمی رادرک نمی کننددرغرب برای علم ارزش قایل هستندوانراپشتوانه تولیدات صنعتی می داتتدومحدودبه تحصیلات دانشگاهی ندانسته به مطالعه وتحقیقات تلاش وتجربه شخصی افرادهم مدرک می دهنداماکم خردانی برای مخالفت وحذف مخالفانشان بجای استدلال برگه کاغذ راشمشیرمی کنند!
ناشناس
1
15
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اطلاعات و نظریه پردازی هیچ ربطی به تحصیلات نداره
حامد
1
13
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خوب من که تریبون وبهش ندادم بشینه هر روز حرف حق بزنه واسه همین ناراحت هستید حرف حق شنیدنش سخته یکی ترس نداره میگه اینجور میخواین کوچیکش کنید راستشو بگم همتون بی سوادید وگرنه حال وروز مردم این نبود
ناشناس
1
15
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
با لیسانس حسابداری کدوم ادمی اینقدر پر رو میشه این بابا حتما جاهای دیگه هم ارشاد شده
ناشناس
1
1
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
فوق دیپلم حسابداری اون زمان مثل فوق دکترای اقتصاد الانه ولی شما درک ندارین
ناشناس
1
1
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مشکل مملکت ما همینه که در مورد چیزی که سواد و تسلط نداریم حرافی میکنیم آنوقت ترکیه وقتی به بن بست میخوره میره اون خانم که توی بانک مرکزی آمریکا کار کرده و تجربه جهانی داره میاره و رئیس بانک مرکزیش میزاره ولی ما هرکی ادعا کنه پست میدیم
حمید
0
1
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همین که تونسته اینهمه مخاطب جذب کنه یعنی استعداد داره تو این کار. خیلی استادای دانشگاه هستند که کسی اونها رو نمی شناسه.
محب
1
3
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
به یکی گفتند ؛ از خودت مشنگ تر دیدی ؟؟؟ گفت ، آره ، اونایی که بهم میگن : التماس دعا !!!!! حالا از رائفی پور .....تر دیدی ؟؟؟ اونایی که بهش میگن : اسسسسسستتتاااااااد !!!!!
ناشناس
6
1
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چیز مهمی نیست وقتی مملکت ایران تهی از مغز میشه باید منتظر آدمهای بیسواد بود که بلدند فقط وراجی کنند
زینعلی
از شیوه جمله بندی و سطح و کیفیت گفتمان شماها که مخالف ایشان هستید هم به راحتی میشه فهمید، آقای علی اکبر رائفی پور درستکار و باشرف. چون مخالفینش ...‌‌‌
محمد
5
0
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خوب چیه مگه.ولی سخنران تواناییس
علی
0
2
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
باید دید چه جوری میشه که اینجوری میشه . پس همه چیز به درس و مدرک نیست تریبون داری و پر رویی از همش مهمتره.
محد
4
1
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بنده مدرک خودم ازدانشگاه سراسیست لیکن ازاعضای خانواه دانشگاه پیام نور داشتیم اتفاقا برعکس نظرداده شده نمره گرفتن ازدانشگاه پیام توربمراتب مشکلترمیباشد.
M,sayad
1
5
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
به نظرم آقای رفیعی پور بهترین استاد در همه زمینه هست
علی محمد
رفیعی پور کیه دیگه !!
خلیل
0
1
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اینکه مملکت اینجوری شده حکایتش همین هاست .
ناشناس
2
1
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مدرک مهم نیست ، مهم اینست که حاکم بخواهد
علی
1
0
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خوش به حالت، خیالت راحت شد.
سارا
0
0
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
پیام نوردراون سالهانمره منفی داشت ،اگرچه نخبه نبوده اماپخمه هم نبوده ،اشخاصی درحال حاضردرراس امورهستند،اصلاسوادخواندن ونوشتن ندارند،
ناشناس
0
0
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مدرک رائفی پور وراجی و چرت پرت گفتن است . حالا چون قبلا به نحو آقایان مطالب میگفت دانشمند بود حالا که مقداری مایل شده مهره سوخته
مدنی
2
0
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دانشگاه پیام نور ۱۷۰۰ نفر هیئت علمی دارد حدودا که اکثریت معدل آنها ۱۱ می‌باشد تمام آقایان نظامی و غیر نظامی مدرک دارند حتی در دانشگاه های نسبتا خوب هم مدرک داده شده است که جراح اقتصادی شدن و ... را رواج دادن بنام اسلام
ناشناس
0
0
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
جنگ لجن مالی قدرت طلبا شروع شد
ناشناس
2
1
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
پیام نور ک تو بقالی میشد خرید
ناشناس
3
1
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خیلی عجیب نیست مسئولین ما همه دکتر ن وری بیسواد
رسول
0
1
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
حتی اگر دیپلم هم نداشت بازم از همه دکترهای قلابی و وطن فروش چون زیبا کلام با ارزش تر و با سواد تر ند
ناشناس
1
5
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
میزان در هر کس حال فعلی اوست.
روزی بیاد که یکی دنبال عیب و ایراد در شما یا خانواده شما باشد و همین کار را برای شما انجام دهد. خدا ناظر بر همه اعمال ماست.
نکن برادر نکن هم خودت گرفتار میشی هم نسلت. دیدم که می گم.
ناشناس
0
4
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دشمنی باآقای رائفی پور داری چرامدرک دانشگاه پیام نور بی اعتبارمی کنی
پیمان
0
2
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شغال برادر روباه
ناشناس
2
2
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چیه جر واجر شدین؟؟؟
سوختین؟؟؟
مدرک خودتون چیه؟
آدمهای دروغگو
محمد
1
6
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مدرک رافعی پور هر چی باشه چه لیسانس چه دیپلم بهتر از دکترای مجانی افتخاری باز این بنده خدا همین چند کلاس رو خونده
رضا
0
2
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
واقعا معدل ونمره دروس در زمان تحصیل تاثیر گذار است برای یک عده مدرک گرای بیسواد با با علمی پایین درحد حفظ ونمره گرفتن دروس متاسفم نیازی نیست کمربه تخریب اشخاص ببندید اگر کسی نظر خوب وطرح مناسبی دارد باید از آن استفاده کرد کم نداریم دکترای اقتصاد در کشور که کندزدن به اقتصاد این مملکت برید فکری به اصلی بردارید این چرندیات مال بچه محصل هاست .
امین
0
2
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
لطفا به مدرک پیام نور توهین نکنید.شما اصلا راجب پیام نور چی میدونید؟. پیام نور سخت ترین دانشگاه کشور هست. شما در پیام نور باید کل یک کتاب رو مطالعه کنید و امتحان بدین و اصلا جزوه ای در کار نیست. در حالی که در سایر دانشگاه‌ها ، استاد یک جزو به دانشجو میده و از همون هم امتحان میگیره و هر نمره ای هم دوس داره به دانشجو میده .در دانشگاه پیام نور امتحانی سخت از یک کتاب گرفته میشه و مثل کنکور سوالات کل کشور یکسان هست و نمره هم دست استاد نیست که هر نمره ای دلش بخواد به دانشجو بده.
به خاطر همین سختی هایی که در پیام نور هست نرخ قبولی دانشجویانی که در پیام نور درس خوندن در کنکور کارشناسی ارشد از همه دانشگاه‌ها بیشتر است.
نویسنده این خبر کوچکترین شناخت و اطلاعی راجب پیام نور نداره متاسفانه
ناشناس
0
2
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
استاد
یعنی الان داری تخریب می کنی ، تعداد زیادی نخبه‌های در بیشتر علوم از لحاظ مدرکی و نمره ای از حد معمول هم پایین بودن دلیل نمیشه که ، ادیسون ، اینشتین ، پروفسور سمیعی و خیلی‌ های دیگه در اصل نوابغ جهان هستند
بی نام
0
3
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
معلومه خیلی سخنرانیاش بهتون فشار آورده که بهم میبافین
قاسم
1
8
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عکس بیست سالگیش از الانش بزرگتره??
علی آذری
1
3
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
آقا با مدرک غیر مرتبط حسابداری با معدل ۱۵ اونم از پیام نور شاهرود تئوریسین دین ، مذهب ، سیاست ، تاریخ و...‌ شده یعنی در یک کلمه علامه دهر و قرن! خوشبختم که فقط اسمشو شنیدم و...ی بار هم به حرفاش گوش ندادم.
حیدر
3
1
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اقا پستی مقامی به اقا رافعی بدهید از اسم این شخص بنده بایستی به بیمارستان بروم مگر قحط رجال داریم که ایشان راجع به همه چی اطلاعات داره کمی احترام برای شنونده ؟؟
نادعلی
4
1
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چه با مدرک و چه بی مدرک لیاقت او در حد مدیریت یک سرویس بهداشتی بین راهی هستش و دستمال و مهارت کافی برای چنین کاری دارد
محمد مهندس عمران
4
2
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مهم اینکه از خیلی حداقل بهتر حرف می زنه.... نبود اون دکتر اقتصاد که بار کشی می کرد و می‌گفت کار نیست و باید در کوهستان بار بکشد... بعد میخواست بیاد تو دستگاه دولتی برا ما اقتصاد درست کند.... اول اقتصاد خودتو درست کن. بعد بخواه بیایی تو دولت..... اینکه مدرک چی باشه مهم نیست مهم کار بلدی و اندیشه در کار ها و مطالعه و تدبر و ممارست در مسائل است.... نمره او چند بوده مهم نیست... مهم اینکه الان بهتر از تمام ایران حرف میزنه....
زینعلی
خشمگین هستم از سطح کیفیت گفتگوی تو.... خیلی بد بختی ... خدا نجاتت بده
مرجان
1
3
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ببینیداینقدراحمق نباشید ایشون اندیشکده دارن وراجب به مسائل کارگروه همون رشته براشون کارمیکنن احمقا ی بدبخت
ناشناس
2
4
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
‌کجا پیام نور مدرک همینطوری میده بخاطر افزایش حقوق . آدرس بدین ماهم بریم بگیریم .
ناشناس
0
3
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این مدرک هم مثل تمام مدارک تحصیلی سایر مسئولین ، جعلیه ، شک نکنید .
از طرز تفکر و صحبتها و رفتارشون میشه فهمید که چقدر تحصیلات دارن??
مریم
0
0
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مدرک تحصیلی خودتونم منتشر کنید...مدرک تحصیلی دوستای اختلاسگرتونم منتشر کنید..?
گوهریان
0
0
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا باید باور کنیم؟. اونم مدرک بیست سال پیش با قیافه ی الانشو

خیلی باید احمق بود که چیزهایی که راحت تو سایتا و کانالا منتشر میشه رو باور کرد....اون از بی بی سی احمق با اون سند سازی مسخرش اینم از ورژن داخلی. بالاخره حماقت مسریه
جمشید
0
2
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
لابد مثل آقای رضائی مدرک دارد...
ناشناس
0
0
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بهش آفرین باید گفت انقدر خوب صحبت می کنه که برای اساتید دانشگاه هم حرف برای گفتن داره آدم اهل مطالعه و دارای اندیشه جوالی است
علی
1
1
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
این مثلا تصویر بیست سال پیش رایفی پوره؟!!!!
به نظر بیشتر شبیه کلانشه! باز هرجور صلاحه!
ناشناس
0
0
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ناصر خسرو ،میفروشن ،دکترا لیسانس ،،نور که دیگه ،حراج،مدرک تو این مملکت
حماس
0
0
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
درسته من خودم فوق دیپلم داشتم مدرک پیام نورکارشناسی ادبیات فارسی از پیام نور گرفتم چیزی به داشته هام اضافه نشدچون فقط خودم چندتا کتاب خوندم وپس دادم چون تحلیل وبحث وتحقیق وبررسی پشتش نیست
رضا
0
0
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
کسی که مدرک دیگری را بدون اجازه ی صاحب آن منتشر میکند مطمئنا از دشمن ویا جیره خوار دشمنان اوست ،
جواد بهروزی
0
0
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خب که چی بدبخت
یعنی یک عکس کم سن و سال تر نداشتی عکس یارو رو با ریش و سبیل الانش چسبوندنی رو مدرک لیسانس
دارا شاد
0
0
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
برا همینه که در همه زمینه ها هیچی سر در نمیاره حرف مفت میزنه که خودشو مطرح کنه تا رییس جمهور شه
ناشناس
0
0
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خوبه مدرکش ازبسیاری ازمسئولین بیشترهست
*****
0
0
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نمره تنها ملاک سواد نیست تجربه درصد سوادش بالاتره . خیلی ها هستند دکترا دارند اما هیچی حالیشون نیست اما یکی دیپلم داره بخاطر تجربش خیلی چیزا وارده . خدا رحمت کنه شهید رجایی در زمان ایشون ملاک تجربه بود نه مدرک و بیشترین کارایی رو نشون داد .
ناشناس
0
1
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نام پدر محمود؟؟؟؟اشتباهه...
بنده خدا
1
1
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شما چیکار دارین خدا خواسته کارو بارش سکه بشه خوش به حالش و نوش جانش شما هم میتونی یه کاری کن
امیرحسام
رفیق ی دنیا خبر کذب و تقطیع کلیپ سازی کردن و میکنن این که دیگه ی برگ معمولی!اتفاقا خوبه من جز اون ادمایی هستم که از همین داستان سازی ها و مثلا منتقد ایشون بیش از ۱۰و۱۱ سال قبل باعث شد به صداقت دلسوزی برای مردم و محقق پژوهشگر بیتعصب و عالم بودنش ایمان بیارم
ناشناس
0
0
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عکس ایشون با زمان تحصیل همخوانی نداره
۸۴ ایشون ۲۰ ساله بودن ولی عکس برا ۳۰ ،۳۵سالگی ایشونه نشون میده?
مجتبی
0
0
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
فکر کنم شب و روز شما شده رائفی پور! برید خودتون رنگ کنید با این اراجیف کلک بافیا
محسن ستاری
0
0
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
من از اول هم ایشون رو قبول نداشتم حتی اگه دکترا داشته باشه
Ali
0
0
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بابا بس کنید تو رو خدا ، علی دایی بده، فردوسی پور بده ، رائفی پور بده، اصلا هرکی قالی باف رو نخواد بده، باشه شما درست عالم......
امیر
0
0
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
هرچی آدم نخبه دنیا به خودش دیده یا از دانشگاه اخراج شده یا وضعیت تحصیلی خوبی نداشته
علی
0
0
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بادرود ، مدتهاست که ارزیابی ، ارزش علمی افراد از راه نمرات درسی کنار گذاشته شده است . بلکه ارزیابی از راه پی بردن به سواد واقعی دانش آموخته می‌باشد که عبارتند از : ( کار تحقیقی ، مطالعه گزارشات وفعالیت تحصیلی وی ، پروپوزال و پیام نامه می‌باشد . و پس از آنها توان و قدرتمندی وی در مباحثات ، انتقادات ، ارائه پیشنهادات در جامعه های علمی و تحقیقی می‌باشد . نمره یکی از راههای ارزیابی کوتاه مدت تحصیلی می‌باشد .
ع.ن
0
0
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شما رسانه های بیگانه پرست و نوکر اجنبی چقدر سطحی نگر و کوچک مغز هستید ؟ اصلا فرض میکنیم جناب استاد هیچ مدرکی ندارند ؟ مدرک برای شما بدبختان غربگرا اصل است ؟ اگر انسانی با جهد و کوشش و مطالعه گسترده در هر زمینه ای باعث رشد و تعالی خویش شود و بتواند با قدرت و عزت نفس این رشد و تعالی را به دیگران منتقل کند ،‌ این نشانه روح بلند و قدرت سخنوری این شخص و عالم است . شما احمق های غربگرا دل خویش را به مدرک خوش کرده اید و دیگران را نیز با آن می سنجید ، مگر بوعلی سینا و ابوریحان و ارشمیدس و ...مدارک به اصطلاح دانشگاهی داشتند ؟ این مدارک همان کانالیزه کردن نظام سلطه است که برای شما احمق ها ساخته است ،
ناشناس
0
0
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ادیسون رو مدرسه گفته بود صلاحیت درس خواندن ندارد دیدید که دنیا رو روشنی داد با اختراعات بی مانندش.... حال آقای رائفی پور دکترا ویا دیپلم داشته باشد بدانید که در حال حاضر سوادش در حدی هست که باعث شده عده ای از علومش ناراحت وتعدا. کثیری در حال استفاده از سخنان ارزشمند ایشان است... موی اندر شیر خالص زود هویدا میشود... آقای رائفی پور دوست داریم زیاد دمتگرم
مرتضی بیگی
0
0
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام عوضش به بازار کار حسابداری وارد نشده موجب کسادی کار آنان شود نظریه پرداز شده
ایران پاد و اسلام زنده باد
0
0
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
با سلام
نوشتن مطلب و بحث در رسانه ها و وقت تلف کردن در این مورد ، موردی است بی مورد ، چرا که داشتن مدرک تحصیلی همیشه و در همه حال نمی تواند ملاک ارزش گذاری و قضاوت در مورد یک فرد باشد ، چه بسا بسیاری افراد دارای مدارک بالای تحصیلی ،در گروه افراد پایین جامعه و صنوف مختلف قرار بگیرند و بر عکس افراد با مدارک تحصیلی پائین تر در ابعاد مختلف و در جایگاه های مختلف ممکنه بسیار برتر و لایق تر از مدعیان مدارک با بوده به درخشند و نقش ایفا بکنند ....
در مورد جناب رائفی پور نیز همین طور است
وقتی ایشان در دهه دوم و سوم عمر خود توانسته یکی از بهترین سخنوران و تحلیل کران مطرح جامعه ایرانی باشد و‌ در کنار اساتید و دانش آموخته های با تجربه و سن و سال بالا جایگاه بگیرد ، صلاحیت و دانش و توانمندی او را می رساند ...... مهم داشتن دانش و علم در موضوعات مختلف است و روش درست انتقال دانسته ها و علوم خود به شنونده و ...... جناب رائفی پور ، واضح ،سربع ، مستند به ادله ، علمی و قابل فهم و همه پسند سخن می گوید و تحلیل مسایل مطرح شده را به پیش می برد ..... دلیل این موضوع نیز داشتن جمع بسیار کثیری از مخاطبین و شنوندگان هوادار و منتظران بحث ها و سخنرانی های ایشان است ........
خداوند همه خادمین به انقلاب و ایران و ملت مان را در سایه مهر و الطاف خود حفظ کند
آن شاء الله
علی
0
1
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
واقعا که حاک بر سر آن احمقی که تریبون دست این .... و امثال آو می‌دهد
البته اینها در حال دفاع و سرپوش گذاشتن از ...های خویش هستند
زینعلی
استاد متولد ۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ هستند ....این کارنامه رو هرکی زده داره سطح درک و شعور مخاطب ش رو می‌سنجد. اگر آقای رائفی پور را بشناسید و سخنرانی هاشون رو گوش واسه باشین هرگز بهشان توهین نمیکنین .اگر هم نشنیده و ندیده حرف می‌زنید که هیچ.... انصاف ندارید.یکم دقت نظر داشته باشیم .آبروی خودمان رو نبریم. استاد رائفی پور بسیار باسواد هستند و مورد عنایت آقا و مولا جانمان
من
0
0
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا انقد دروغ میبافی.
رضا
0
0
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چقدر شما ... هستید ، اقتصاد ۲۴ پلید .
علی
0
0
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
پرچم حسابداری ها بالاست.... کلا کسانی که حسابداری خوندن خیلی آقا هستن
ناشناس
0
0
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
هر کسی حرف حساب بزنه خرابش میکنن
کهنه سرباز ایران
0
1
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بله درسته منم مدرکم راهنمایی ۵۹_۶۰ هست
دوم راهنمایی ۳ماه رفتم مدرسه با سه تجدیدی
۱۴سالگی رفتم جبهه ۱۳۶۲
اما نظریات و پیش بینی هایم در برهه بنزین
۳هزار تومانی دولت حسن روحانی کلید ساز
برای دهه اول ۱۴۰۰ تا ۱۴۱۰ تا بحال چه اقتصادی
وسیاسی وحتی توسعه ژئوپولتیک سیاسی و نظامی
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و
انقلاب اسلامی در منطقه ۸۵% درست بوده
(تخریبچی غواص ل ۲۷محمد رسول الله)
عبدالله
0
1
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مدرک و نمره نمیتونه ملاک باشه ایشون واقعا در کار روشنگری و دشمن شناسی سرآمد و یه نعمت برای جوانان هستند خدا انشاءالله بهشون جزای خیر عنایت بفرماید
سید مهدی
0
1
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دمش گرم اگه همین مدرکم داره کارش درسته بنرکه چشم حسود
علیرضا
0
1
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
شما وامثال شما که مثلا دکتری دارید چه بار علمی دارید؟ برا این مملکت و جونا چیکار کردید جز لجن پراکنی و حسادت به امثال استاد هیچ کاری بلد نیستید خدا به شما عقل عنایت فرماید
ناشناس
0
1
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
در این کشور کدام مسئول در جایی که مستحقش هست نشسته ؟
در ایران فقط پارت بازی و باندبازی و .... و روابط حکم فرماست.
اگر قرار باشد هرکس در جای مستحقش بنشیند ۹۹ درصد افراد از بالا به پایی و از پایین به بالا میروند
باشو
0
0
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اینقدر شماها احمق هستین که عکس الان طرف رو گذاشتین روی مدرک خوب اسکل تابلو داری دروغ میگی یکم عقل داشته باشین
ناشناس
0
0
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ربطی ندارد نکند تخریبچی هستی
بی اعصاب
0
0
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اولا که مگر دانشگاه پیام نور مدرکش حرامه ؟!!
دوما اون موقع نمره زبان و توسعه اقتصادیش پایین بوده ، ولی الان با گذشت چندسال صد در صد میتونه بهتر شده باشه .
سوما مگر داشتن مدرک حسابداری کسر شانه ؟!
جنوبی
0
0
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
مهم سواد است که ایشان دارد.بسیاری از آنهایی که به رائفی پور ایراد می‌گیرند،اصلأ سواد ندارند
ناشناس
0
0
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
از زمانی که استاد جلوی خلبان در امد از ان روز کمک خلبان ها دست به کار شدن برای زدن استاد
و اینکه حداقل یه عکس دوره بیست ساله اش رو میذاشت تا باور کنیم راست میگید ن که یه عکس الانشو
فتوشاپ میکنید یکم دقت کنید
ناشناس
0
0
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عکس الان استاد رو به جای عکس دوران جوانی اش زدید اونم اصلاح کنید باور میکنیم و اینکه نگران نباشید به استاد هم میگیم با خلبان و خلبانی ها کار نداشته باشه
رضا
0
0
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا این فوتوشاپ رو پخش میکنین چه دشمنی آشکاری
مجید
0
0
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
جالبه
کارنامه بیست سال پیش و عکس الان
برای تخریب به راه های دیگری متوسل شوید
ناشناس
0
0
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
متاسفانه همه امور در دست رافئی پور ها میر سلبم ها پناهیان ها عباسی ها و شریعتمداری هایی است که نه سواد دارند نه وجدان و نه ....
فیض الله
0
0
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چه کسی خودش را تحلیگر می‌دونه ای وای
ناشناس
0
0
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
به نظرتون سال ۸۲ رائفی پور این شکلی بوده؟ ?
ناشناس
0
0
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نمره مگه ملاکه؟ خیلی از هم رشته ایهای من هستند توی درسهای اصلی مهندسی نمرشون بالای ۱۸هستش اما بگوبیاد یک تیر طراحی کنند؟ زهی خیال باطل. به نمره نیست به آنچه است که یاد گرفتی
احمد
0
0
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بابا دکتر
میثم
0
0
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
من طرفدارش نیستم ولی یکم شرافت حالیمه من همون کسی هستم که با دیپلم دستگاه آنالیز نفت دانشگاه شریف رو بعد از چندین سال خاک خوردن بهاطر تحریم راه انداختم و شریف با اون همه نخبه نتونست میتونید تحقیق کنید توی دانشگاه قسمت نفت دنبال استاد چیتگر بگردید تا اثبات بشه حرفم پس مدرک یا معدل دلیل بر عالم بودن یا نبودن نیست من رو بیخیال امثال ستیو جابز بیل گیتز و... که دانشجوهای اخراجی دانشگاهشون بودن دنیا رو یا علمشون متحول کردن حتی مدرک دانشگاهی هم نداشتن چه برسه به معدل و نمره بالا لطفا عقده هاتون رو با تحقیر مردم بخاطر نمره و مدرک آشغال دانشگاهی نسنجید که دانگاه های ما دانشکاه هستن علوم غربی از رده خارج و اشتباه رو تدریس میکنن کافیه قست آی تی دانشگاه ها سر بزنید تا ببینید علمی که تدریس میشه چند سال از دنیا هقبه و استاید همون رو هم غلط و ناقص درس میدن اگه خود استاد سواد داشت توی مملکت یه صنعتی راه مینداخت یه پیشرفتی حاصل میکرد اکثرشون حتی کتابهایی که مثلا نوشتن دانشجوهاشون برای گرفتن نمره براشون نوشتن اینایی که میگم هم سند دارم هم خودم برای اساتید انجام دادم مثلا اونایی که مدرک از دانشگاهای بزرگ دنیا دارن و توی نظام یه کاره ای هستن یا بودن چه گلی به سر ما زدن؟ یه نگاه به وضعیت اقتصادی و رفاهی مملکت گویای حال این مدرک گرایی و نمره گرایی شما هست و این مقاله شما فقط احمق بودن شما رو بطور ۱۰۰ درصد نمایش میده
ناشناس
0
0
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نمره، مدرک و تحصیلات شروط اصلی نیستند، بلکه کارایی مهم است که اتفاقا ایشان فرد کارا هستند.
محمد
0
0
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سلام حالا که چی مدرکش هرچی باشه
با سند و مدرک حرف بزنی مشکلی نیست
ناشناس
0
0
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
از بالا تا پایین از همین مدرک ها دارن که وضع کشور نتیجه علم انان است
Amin
0
0
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
واقعا خیلی عجیبه که شاگردای " استاد" به نویسنده ی این مطلب حمله نکردن ! ???
محمد
0
0
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اینم خودش رو ملعبه درگیری بین قالیبافی‌ها و جبهه پایداری‌چی‌ها کرده
حسین
0
0
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
فک نمی‌کنید دوران اینجور کارهای گرافیکی گذشته.
ج
0
0
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همه ایران میدانند که از زمانیکه دانشگاه پیام نور آمد فقط برای دادن مدرک پولی بود به کسانیکه سواد خواندن و نوشتن نداشتن و حتی دیپلم خود را بزور گرفته اند!!! برادر اقتصاد ۲۴ کار این ملت و مردم این کشور از این حرفها دیگر گذشته است خدا فقط بدادمان برسد از این مسئولین بیسواد که حتی مدرک پنجم ابتدایی هم ندارند ولی دم از لیسانس و فوق لیسانس و دکترای افتخاری میزنند... ما مردم ایران لیاقتمان همین است...
هیچ کسی در این ضمینه تقصیر ندارد جز خود همین مردم طماع و پول پرست...
ابلوهلل
0
0
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همش اینه اینقدر قمپوز در میکنه
ناشناس
0
0
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خوشبختانه یا متاسفانه هیچ گاه مدرک و میزان نمره تعیین کننده سطح آگاهی افراد نبوده و نیست چه بسا افرادی که نمره بالای اقتصادی در کارنامه دارند ولی اقتصاد دان نیستند
علیرضا
0
0
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خب انگار مدارک اعلامی قبلی درست بوده چون تاریخ این مدرک ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ هستش یعنی دوست عزیزمان که در همه حوزه ها خودش رو باقرالعلوم میپندارد با مدرک نهایتا کاردانی اونم پیام نور فضل الفاضات می‌فرمودند. البته ایشون با این مدرک و اطلاعات کلی مرید داره که در سمت های مهم دولتی صاحب قلم هستند حال ببینید اونها چه هستند. خب آیا میشه خروجی غیر از حال و اوضاع کنونی متصور شد. فقط باید حسرت خورد و دق کرد.
مهدی
0
0
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
جالب این جاست که این آقای بی سواد حرفی که از قبل میزد در آینده درست از آب در می‌آمد وتفصیر های سیاسی نظامی مالی این آقای بی سواد از شماهای باسواد خیلی خیلی خیلی دقیق تر ومحاسباتش علمی تر از شماها هست حالا کدام قسمت زندگی این آقا اینجور شماهارا سوزانده که اینجوری میخواهید بزنیدش نکنید آقاجان امروز مردم آگاه هستند
محمدی
0
0
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نگار من که به مکتب نرفت و خط ننموخت،
به غمزه مساله آموز صد مدرس شد
محمد
0
0
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
رو کارنامه‌ای بیست سال پیش شماهم عکس الانتون رو میزنند؟؟
محمدمهدی
0
0
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
الإمامُ عليٌّ عليه السلام : لَو تَكاشَفتُم ما تَدافَنتُم .حديث
امام على عليه السلام : اگر از درونِ همديگر آگاه مى شديد، يكديگر را دفن نمى كرديد.
و به قول اون بزرگوار ؛ اگر انسان ها به اندازه ه ی علم و دانششان حرف می زدند چه سکوتی بر جهان حاکم بود.
?
0
0
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
دانشگاه پیام نور دانشجوهایش بیشتر از دوره های روزانه و دانشگاه آزاد و دانشگاه های دیگر کتاب ها مطالعه میکنن با حجم های بالا و نمره واقعی برای آنها لحاظ میشه چطور مدرک دانشجو های که بیشتر از سایر دانشجو های دانشگاه های دیگر تلاش میکنن و درس میخونن رو بی ارزش میکنین واقعا براتون متاسفم.
ناشناس
0
0
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
نود درصد مسولین ما مدرک درست حسابی ندارند
فتحی
0
0
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چه ربطی داره انیشتن معدلش ۱۰ بود
مخ تحلیله
شهروند
0
0
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
بالاخره مشخص شد استاد! رائفی پور لیسانس حسابداری آنهم از چه دانشگاه معتبری هستند!!! البته عجیب هم نیست ، ماشاءالله در دولت و مجلس پر از این عناوین و مدارک و مدارج هستیم ، بی خود نیست بعضی حتی درست خواندن و نوشتن هم نمیدانند
اکبر
0
0
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
لااقل مثل خیلی های دیگه نمره کیلویی نگرفته

اینقدر تحقیق کرده و پر هست که می‌تونه جلو افراد فاسد و ظالم بایسته
برزو
1
0
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
سهمیه ای بوده ،
ی دختر
0
0
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
به قول اوس موسی :نقی جان خسته نباشی...........
ناشناس
0
0
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
چهره ش چقد شبیه یاسر عرفاته
امیر
0
0
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
زور زدین اخرش اینو پیدا کردین یه تلاشی بکنید جمیعااا شاید تونستین جواب استدلالهاش رو بیارین
تخریب کردنتون بیست
فقط لب و دهنی
محمد صادق منتظری I
0
0
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
سلام ،بعضی چیزها هست که پیش زمینه داشتن اون تحصیل نیست مثل بصیرت داشتن نمیگم تحصیل خوب نیست یا فایده ایی نداره چرا تحصیل خوب هست و مفید اما برای داشتن بصیرت به تنهایی کارگشا نست
بصیرت داشتن مسلزم این هست که قبل از به نتیجه کامل پیش داوری نکنی در نگاه ها و قضاوت کردنها منصف باشی و در بیان آنها شهامت لازم را داشته باشی ضمن اینکه تشخیص بدی چه حرفی در چه زمانی و یا مکانی میبایست مطرح کنی نگاهت به موضوعات و پیرامون آن نگاه جانبدارانه نباشه والبته خودت نسبت به آنچه میگویی اولین عامل باشی و آنچه که نهی میکنی خودت اولین کسی باشی که انجام نمیدهی اگر این فاکتور ها را داشتی یا داری و عمل میکنی دیگه فرقی نداره مدرک کاغذی را داشته باشی یا خیر اما اگر این موارد را نداشتی از هر دانشگاهی مدرک ارائه بدهی وقتی قدرت تجزیه وتحلیل و استنبات درست را نداشته باشی بکار نمیاد
خدا را شکر که آقای رائفی پور هم تجزیه تحلیلشون خوبه و هم شجاعت لازم را داراست و هم مودب هست بخوبی معلومه قصدش از انتقاد ساختن طرف مقابل هست نه تخریب کسی
علیرضا
0
0
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
برادر من این هوچی گری که برای رافئی پور درست کردید هیچ چیز از قابلیت‌های ایشان کم نمیکنه ایشان اگر هم مدرک هم نداشته باشد اینقدر مطالعه دارد که بتواند موضوعات تجزیه و تحلیل کند خیلی از مواردی داریم که در عین مدرک داشتن نمونه آقای زیبا کلام ولی در بعضی مواقع اندازه گوسفند هم تجزیه تحلیل بلد نیست که امثال اینها خیلی زیادن در قرآن کریم آمده اکثرم لا یعقلون ملاک عقل است زنده باشید
مصطفی
0
0
۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
سایتهایی مثل سایت شما یک حامی مالی دارند اونه که دستور میده به قول شهید همت هر وقت تو میدون جنگ راه رو گم کردید به اتش دشمن نگاه کنید تا را رو پیدا کنید رسانه های یهودیان مخفی و بهایی ها و مفسدان اقتصادی دشمن رائفی پورند الان اگه پول خرج کنی کلی مدرک با معدل بالا میتونی بگیری که خر نتونه حملشون کنه لعنت به سایت کثیف و زردتون یک مشت کذاب
حسن
0
0
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
سلام
اولا: هرکس و سایت و کانالی که بازدید و ویو نمیخورند میدونند رو کی دست بزارند تا معروف بشن
دوما:این تخریب ها علت داره انتخابات هم تاثیر داره
سوما: کسانی که با رائفی پور همراهند نیازی به سایت و کانال برای شناختش ندارند
چهارما: کدوم دانش آموز و دانشجویی تونسته با سیستم فشل و قدیمی آموزش و پرورش دو کلمه انگلیسی یا عربی حرف بزنه که حالا مدرکش مهم باشه ؟
پنجما:مدرسه مصاف رو کی دوست نداره بچه شو اونجا ثبت نام کنه؟
ششما: انظر الی ما قال و لاتنظر الی من قال
و در آخر امیدوارم جواب آخرت تون رو هم بتونید بدید
این حجم از تخریب ، تقطیع، تحقیر و تهمت علیه کسی که برای اسلام و ایران و امام زمان عجل الله کار میکنه طبیعی نیست.
ناشناس
0
0
۰۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اسکل خودتی
اول اینکه حسابداری زیر گروه رشته انسانی نیس
دوم اینکه اصلا شاهرود دانشکده انسانی اونم فراگیر نداره
سوم اینکه خود استاد متولد ۶۳ هست بعد مدرک ۶۴گرفته؟
تو میخوای تخریب کنی برو حداقل چهارتا چیز بخون تا فک نکنی ملت مثل خودت ساده لوح هستن
راوی
0
0
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
با این کار ها به جایی نمی‌رسید مردم دیگه مثل قبل زود باور نیستن..اگرم حتی درستم باشه دلایل زیادی می‌تونه یک فرد رو به مراتب بالایه جامعه برسونه مدرک یکی از دلایل هست رهبران ما سرداران ما بعنوان مثال ووو انسانیت و روح بندگی مسلمانی شرطه و اراده ..نکنید برای ما مسلمانان زشته..از وقتی رائفی پور مطالبات مردم رو فریاد زده و به بعضی از نمایندگان دستگاه مقننه انتقاد کرده رسانه های زرد معاند بهش حمله کردن..
صادق
0
0
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
برای آدمای اوغده ی دستاویز خوبیه ! حتی اگه جعلی هم باشه!
ناشناس
0
0
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
باز نردیکه انتخابات شد،،دیدید که چه تاثیر گذاریی داره به لطف حق و تلاشای خودش...دارید تخریبش میکنید با دروغ
این مسخره بازی ها دیگه تکراری شده
عادل شکیب
0
0
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
درود بر رائفی پور و همه کسانی که غرب گدایان خودتحقیر را رسوا می کنند. درود بر رائفی پور که ذهن های استعمار زده را آزار می دهد. هر چقدر در تخریب رائفی پور تلاش کنید محبوبیتش بیشتر می شود.
حسن
0
0
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
نمره ۱۳یا۱۵ که مهم نیست مگر کاظم صدیقی وقتی می خ است آیت الله بشه از ۲۰ نمره ۲ نگرفت ولی شد. خدا برای ما حسن عقبی و برای صدیقی زمین ازگل را بخواد.
جواد
0
0
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
آقای با سواد که مطلب رو نوشتی
پیام نور آون موقع هم بار علمی هم سوادش از دکترای دانشگاه آزاد بیشتره
هادی
0
0
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
سلام . وقتی بلد نیستید
و جربزه ندارید منطقی جوابش رو بدید
میاین مدرک جعلی میزارین .
استاد برای اینکه پته فاسدان رو می ریزه رو آب
طبیعتا دشمن داره. و چه دشمن احمقی هم داره
کاش همه مثل رائفی به فکر مملکت و ظهور مولا بودن .
رائفی در قلب ماست . با این کار شما خرابتر میشید
اون محبوب تر
دخیا
0
0
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
از همون چندسال پیش همین شکلی بوده،!؟احمقهای کودن.حداقل درست جعل مدرک انجام بدید
ناشناس
0
0
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
بی شعور مدرک جعل می کنی لا اقل عکس زمان فارس التحصیلی را بزن نه عکس الانشو
امیر
0
0
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اول جناب آقای استاد رائفی پور دکترای افتخاری از سوریه هم دارند برای اینکه ۳ سال قبل از ظهور داعش پیشبینی کرده بود
دوما شما آب رو بریزین همونجایی که میسوزه

سوما یک مررررد پیدا کنید با هر مدرک و سوادی شما دوست داری فقط جیگر داشته باشه بیاد مناظره زنده

وجود جواب دادن ندارید فقط دنبال تخریب هستین

گیرم که آقای رائفی پور کلا سواد ندارند حرفاش رو بشنوید عرضه دارین جواب بدین چکار دارین چه کسی داره این رو میگه لپ مطلب رو دریاب
حسین
0
0
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
ایشان هم مانند دیگر مسولین مگر مسولین ما باسوادند
علی
0
0
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
جالبه عکس روی مدرک ۲۰ سال پیش.....مزدوران رسانه ای مخاطب را فرض کرده اند......لعنت خدا بر مافیای فساد
گوگولی
0
0
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
و چقدر نویسنده این متن مریض و حقیره .
مجید
0
0
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
آقای هفت و هشت.میشه پانزده.وبقیه اش خودش می‌دونه....?
علی
0
0
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
ازش بپرسید که جانباز نیست..
محمد
0
0
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
این مدرک جعلیه بزرگوار
عکس جعلی تاریخ تولد جعلی
ناشناس
0
0
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
استاد رائفی پور کارش درسته شما مدرک خودتونو منتشر کنیبن .
ناشناس
1
0
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
استاد رائفی پور از همه نظر کارش درسته نمونه ندارن.از شما هم خواهش میکنم اگر میخوای یه چیز را فتوشاپ کنی درست این کار را انجام بدی . به شعور مخاطبت احترام بگذار.
نیما
1
0
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
لعنت خداوند بر دشمنان استاد عزیز هر چقدر که تلاش میکنند استاد رو تخریب کنند به خواست خدا خودشون رسوا میشن .
رضا
1
0
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
نمی‌دونم چه کسی این موضوع را بحث گذاشته ولی این را می‌دونم که مریض بوده کسی که این موضوع را گذاشته این آقا خیلی از حرفاش حرف مردمه وحسابی حالا دیپلم داشته باشه یا پرفسور آدم عاقل می‌فهمه این روزگار کسایی که دنبال حرف حقه دشمن زیاد داره و حرف بی ربط هم زیاده شنونده باید عاقل باشه
زمانی
0
0
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
حکایت رائفی پور حکایت حاج قاسمه برای گزینشش توسپاه،ایشون درعین حالی که یک نخبه ست درتحصیلات آکادمیک شماضعیف بنظرمیاد چه نخبه وجَوون هایی رو بااین سیستم فَشلتون ناامید و ازدور خارج کردین هرچند اصلا مدرک تحصیلی که ارائه کردین معلوم الحاله جنابان دُکتراشما خوب اصلا شما جلو ریمُتم دسته شما
هادی
0
0
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
آخه یک مقدار تحقیقات کنید بعد روغن منتشر کنید
مشکل از مردم ساده ماست که همه چیز رو راحت باور مس کنند تازه فهمیدم روحانی و موسوی چطور رائ آوردن
ناشناس
0
0
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
تا وقتی که پر روها و بی سوادها میدان دار میشوند،وضعیت مملکت همین میشود که هست،جهل و نادانی بر عقل و دانایی پیروز هست تا وقتی که جهالت مقدس هست.
هموطن
0
0
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اتفاقا همین طرز فکر غلطه که کشور را به فنا برده.
ناشناس
0
0
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
نمیدونی یا خودتو زدی به اون راه که توی موسسه مصاف کلی کارشناس و... دارن واین حرفها فقط از استاد رائفی پور نیست.
محمدصالح
1
0
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
حرف مفت زدن شده عادت متاسفانه
هم مفت حرف میزنید هم حرف مفت میزنید
آخه آقای رائفیپور چه بدی درحق مردم این کشور کرده که انقد مخالف داره فقط انصاف لازمه تا خیلی چیزارو متوجه بشیم که فکر میکنم خیلیها ندارن
رهگذر
0
0
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
لااقل به طراحتون می گفتید یه تحقیق می‌کرد نونش حلال بشه???
اولا تاریخ تولد اشتباهه و ایشون متولد ۸ اردیبهشت هستند
دوما عکسش یه ذره ضایعس? و بماند...
محمد پارسا
0
0
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
به شعور مخاطب احترام بزارید لااقل میخوای فتوشاپ کنی عکس جوونتر بزارید، یا شما همونی هستید که فکر میکنید مخاطب هست، یا قدرت خداونده از سال 83 تا الآن رائفی پور تغییر نکرده
مریم
0
0
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
عکس الان
مدرک برای چندین سال پیش
مارو چی فرض کردین
خدا شاتون بده:)))))
۱۱
0
0
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
۱. کد ملی در سال ۸۵؟؟؟!!!!!!!!
۲. رائفی پور با عکس روز؟؟؟؟؟!!!!
۳. احمق کردین خودتون یا ملت رو می خوای گیر بیاری
زهرا صدیق
1
0
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
مطلبی که راجع به استاد رائفی پور گذاشتید از سر دشمنیه.
خدا حفظش کنه حسابی مسائل مختلف را موشکافی می کنه و باعث روشنگری میشه.
بارها توضیح دادن برای مسائل مختلف کارگروه دارند.
ان شاءالله هر روز موفق تر از دیروز باشند
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار