تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

اولین برگزار کننده لایو ترید در ایران

دنیای ارزهای دیجیتال و فارکس از دور سردرگم کننده و تاریک به نظر می‌رسند و اکثر افراد با این تصور که یافتن راهی روشن در این بازارها کار دشواری است، وارد آن نمی‌شوند. اما تا هنگامی که از دور نظاره گر این دنیا باشید هیچ‌گاه به درست و یا نادرست بودن تصور خود پی نخواهید برد. بسیاری از سرمایه‌گذاران نیز در ابتدای این مسیر همانند شما فکر می‌کردنند، اما تردید نکردند، وارد عمل شده و هم اکنون درآمد بسیار عالی را از این طریق بدست می‌آورند. یادگیری بازار فارکس و یا هر صنعت و موضوع دیگری پیچیدگی‌های خاص خود را دارند؛ اما به مرور زمان با یک مسیر آسان و هموار روبرو خواهید شد.

اولین برگزار کننده لایو ترید در ایران

اقتصاد۲۴- در حوزه آموزش ترید و معامله کردن در بازارهای مالی همانند فارکس، کریپتو و مواردی از این قبیل، سایت‌ها و مراکز آموزشی بسیار زیادی در حال فعالیت هستند. در این راستا سایت طوفان با ارائه استراتژی‌های کارآمد و آموزش‌های کاربردی تمام تلاش خود را برای تبدیل کردن کاربران به تریدر کاربلد و حرفه‌ای، بکار می‌بندد. ما در این مقاله در نظر داریم شما را با یک روش آموزشی بی‌نظیر که برای اولین بار در در کشور ایران به وسیله سایت طوفان ارائه شده است آشنا کنیم.

فارکس چیست؟

بازار فارکس یکی از بزرگترین بازارهای مالی دنیاست که برخلاف بازار ارزهای دیجیتال، رمز ارزها در آن معامله نمی‌شوند بلکه معاملات آن بر اساس جفت ارزها صورت می‌پذیرد. تریدرهای فارکس در واقع سرمایه‌گذارانی هستند که با معامله جفت ارزها نظیر یورو اروپا و دلار آمریکا، از کاهش و افزایش قیمت آنها به درآمد و سود می‌رسند. متاتریدر 4 و 5 و تریدینگ ویو پلتفرم‌های هستند که تریدرها به راحتی می‌توانند در بستر آنها به معامله پرداخته و با انتخاب موقعیت‌های مناسب، خرید و فروش خود را انجام دهند و درآمد دلاری بدست آورند.

در حال حاضر اقتصاد کشورها دیگر از طریق تجارت‌های سنتی چندان فعال نیست و هزینه‌های بسیار بالای معاملات فیزیکی باعث شده افراد سرمایه‌های کم خود را نیز در بازارهای مالی نظیر کریپتو و فارکس قرار دهند. اما نکته‌ای که باید در این مورد به آن توجه کرد این است که بازارهای مالی فوق از معاملات پرریسکی برخوردار هستند و چنانچه با دانش و اطلاعات کافی وارد آنها نشوید، ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید.

بنابراین لازم است قبل از وارد شدن به این بازارها، آموزش‌های مورد نیاز را کسب کنید. در ادامه مطلب روش‌های آموزشی که در سایت طوفان توسط استاد طوفان ارائه داده شده‌اند را برای شما شرح خواهیم داد.

روش‌های آموزشی ترید در سایت طوفان

در سایت آموزشی طوفان به افراد علاقه‌مند به بازار مالی، خدمات با دو روش متفاوت ارائه داده می‌شود. در این سایت نکات مهم و همچنین تجربیات تریدرهای موفق و مطرح در اختیار افراد قرار می‌گیرد. روش‌های آموزشی سایت طوفان برای کسب درآمد لاری عبارتند از:

۱. کلاس‌هایی که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

کلاس‌های آنلاین، خصوصی هستند و به افراد علاقه‌مند این امکان را می‌دهند که با هر میزان آگاهی از بازار مالی، در آنها حضور پیدا کنند و تا زمانی که به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوند آموزش ببینند. در این کلاس‌ها برای آموزش از منابع مختلف استفاده شده است و همچنین تجربیاتی که تیم این مجموعه در مورد ترید موفق به دست آورده‌اند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

۲. روش آموزشی لایو ترید

لایو ترید یا به عبارتی معاملات زنده که موضوع مورد بحث این مقاله است روش دومی بوده که در این سایت برای آموزش فارکس بکار برده میشود. با حضور در این نوع آموزش کاربران می‌توانند با معاملات واقعی که در فارکس انجام می‌شود آشنا شده و در همان لحظه با بهره‌مندی از بررسی‌ها و تحلیل‌های معاملات زنده استراتژی‌ها و موقعیت‌های سودآور را برای کسب درآمد دلاری، انتخاب کنند.

مجموعه معتبر طوفان با بیش از پنج سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی، آموزش‌های خود را در قالب کلاس‌های آنلاین و همچنین لایو ترید ارائه داده و با اینروش‌ها کاربران را برای کسب سود و درآمد دلاری راهنمایی می‌کند. در ادامه روش لایو ترید را به صورت واضح برای شما توضیح خواهیم داد.

اولین برگزار کننده لایو ترید در ایران

لایو ترید چیست؟

تجارت آنلاین یا لایو ترید یک آموزش پرهیجان و بی‌نظیر است که تریدرها در هنگام انجام یک معامله واقعی پس از بررسی و تحلیل تحلیلگر باتجربه و حرفه‌ای، موقعیت‌های مناسب برای انجام دادن معامله را دریافت و خرید و فروش خود را انجام می‌دهد. در سایت طوفان، این تحلیل‌ها توسط استاد طوفان صورت می‌پذیرد و پس از انجام دادن تحلیل‌های کارآمد و اصولی، موقعیت‌های بسیار مناسبی را برای انجام دادن معاملات پر سود و موفق باز و بسته می‌کند.

در جلسات آموزشی لایو ترید، نکات مهم و کاربردی بسیار زیادی در زمینه معاملات فارکس به کاربران ارائه داده می‌شود که می‌توانند با توجه به آنها و تحلیل‌هایی دقیقی که استاد طوفان انجام می‌دهد معاملات خود را انجام دهند. ریسک‌هایی که در بازار فارکس وجود دارند دلیل خوبی برای ترس از دست دادن سرمایه است، لذا با شرکت در جلسات لایو ترید می‌توانید با کسب آموزش‌های کاربردی و عالی، بر روی سرمایه خود مدیریت داشته باشید و ترس از دست دادن را به حداقل برسانید.

چه افرادی می‌توانند در لایو ترید شرکت کنند؟

لایو ترید یا به عبارتی معاملات زنده، در واقع جلسات آموزشی بازار فارکس هستند که به وسیله اساتید کارآزموده و مجرب ارائه داده می‌شوند و همزمان با این آموزشات، معاملات مالی را نیز انجام می‌دهند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برای حضور در این جلسات باید با مفاهیم اصلی ترید در بازار مالی فارکس آشنا باشند، این در حالی است که لایو ترید برای اکثر افرادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در فارکس هستند مناسب بوده و حتی افرادی که هیچ گونه دانشی در این راستا ندارند نیز می‌توانند با شرکت در این جلسات به یک تریدر باتجربه و حرفه ای تبدیل شوند.

لذت حاضر شدن در این معاملات مربوط به این است که کاربران علاوه بر دریافت آموزش، معاملات مالی خود را نیز انجام می‌دهند و با کسب موقعیت‌های مناسب اقدام به خرید و فروش کرده و سود دریافت می‌کنند. حداقل موجودی که هر فرد برای حضور در لایو ترید نیاز دارد 1000 دلار است و هر اندازه این سرمایه بیشتر باشد، قطعا سود بیشتری بدست خواهد آورد. جلسات لایو ترید در ارتقاء استراتژی‌های معاملاتی کمک بسیار زیادی به افراد می‌کنند و بر تجربیات آنها در بازار فارکس می‌افزاید.

سخن پایانی

حاضر شدن در جلسات لایو ترید در واقع یک فرصت استثنایی برای بدست آوردن سود از فعالیت در بازار مالی فارکس است. شما با حضور در این جلسات می‌توانید با اطمینان بالا و ریسک کم، هم آموزش‌ها را کسب کنید و هم تجربه معامله کردن در بازار را بدست آورید. در این جلسات در حقیقت یک آموزش با معاملات واقعی ارائه می‌شود که در آن تریدر در لحظه می‌تواند تجربیات علمی دریافت کرده و اطلاعات خود را در این حوزه بیشتر کند.

تمامی اطلاعات ذکر شده نظیر لایو ترید و کلاس‌های خصوصی آنلاین، مطابق با استانداردهای آموزش فارکس در سایت طوفان ارائه شده تا کاربران را در سطح حرفه‌ای آموزش دهد. برای دریافت این آموزش‌ها علاوه بر مراجعه به این سایت می‌توانید به صفحه اینستاگرام طوفان نیز مراجعه کرده و از راهنمیی‌های آن بهرمند شوید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

خرید پاستیل فله ای، حرام اعلام شد

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

جشن تولد ۵۵ سالگی جنیفر لوپز + عکس

قیمت انواع لپ تاپ مایکروسافت امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/هریس فاصله با ترامپ را کم کرد

عکس/رونمایی از لباس تیم ترکیه در المپیک پاریس

عکس/ پشت پرده افزایش حفاظت از عباس عراقچی چیست؟

فیلم/ حمایت و تشویق مردم از محمد جواد ظریف

اینفوگرافی/مصرف برق ایران در مقایسه با سایر کشور‌ها چقدر است؟

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ استفاده تبلیغاتی یک فروشگاه از پزشکیان در تبریز

اینفوگرافی/ چرا صنعت برق در ایران دچار بحران شده است؟

نخستین تصاویر از آتش‌سوزی در اطراف میدان آزادی تهران

عکس جالب ایسنا از سعید جلیلی

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

۵ ورزش عالی برای تقویت اعتماد به نفس کودکان

آب بطری شده مفید یا زیان‌آور؟

اگر کپک دیدید محصول را دور بندازید

۵ ترفند جالب برای خنک نگه داشتن مواد غذایی در سفر

آزادسازی واردات خودرو یا خاطره سازی دولت در دقیقه نود؟/ پیش بینی قیمت خودرو‌های داخلی زیر یک میلیارد تومان تا پایان تابستان

فیلم/ کلیپ جالب حمل مشعل المپیک به دست زین‌الدین زیدان

فیلم/ دست دادن مهران مدیری و مریم امیرجلالی در جریان اکران خصوصی ۶ صبح

عکس/ نخستین تصویر از کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

بورس فردا تعطیل نیست

آغاز افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

فیلم/ حمل مشعل المپیک از بالای ساختمان‌های پاریس

عکس/ الناز شاکردوست و سحر دولتشاهی در پشت صحنه فیلم یادگار جنوب

فیلم/ حضور بیش از حد اتباع افغان در شهر ری تهران

فیلم/ شوخی یوزپلنگ ایرانی با باران بد موقع پاریس پیش از افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴

اتحاد اپل و سامسونگ برای ساخت یک موبایل

فیلم/ تدابیر شدید امنیتی در محل برگزاری افتتاحیه المپیک

فیلم/ استقبال گرم ترامپ از نتانیاهو در عمارت مارالاگو

عکس/ وضعیت عجیب امیر قطر و درگیری او با کاور بارش باران

واکنش کنعانی به اتهامات وزیر صهیونیست علیه ایران در مورد المپیک

فیلم/ مشکل بزرگ قوی‌ترین مرد جهان برای خوابیدن در المپیک

فیلم/ ظریف باز هم کت خودش را درآورد

فیلم/ واکنش جالب پسر علیرضا قربانی روی فرش قرمز

پرونده زمین‌خواری در ازگل به کجا رسید؟

تصمیم دولت درباره ساعت کار ادارات در روز شنبه

هیولای آمریکایی تیتر یک اخبار

موافقت ۴۸ ایالت امریکا با نامزدی هریس در انتخابات

فیلم/ نیایش هندی‌ها برای کامالا هریس برای پیروزی در انتخابات امریکا

اختلال در مترو به دلیل قطع برق

نخستین تصاویر از آتش‌سوزی در اطراف میدان آزادی تهران

پرسپولیس به جای هلند در ترکیه اردو می‌زند

آخرین وضعیت جاده‌های کشور

حمله توهین‌آمیز یک امام جمعه به ظریف

تکلیف تعطیلی فردا در تهران مشخص شد

عکس جالب ایسنا از سعید جلیلی

عکس/ پوشش اندیشه فولادوند در اکران یک فیلم

درخواست علی نصیریان از پزشکیان

زیدان در افتتاحیه المپیک

حواشی افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ساعاتی مانده به شروع مراسم رسمی

ریزش کوه در جاده امامزاده داوود + عکس

علت فرونشست زمین در میدان ونک

فیلم/ ماجرای بی‌اعتنایی ترامپ به نتانیاهو چه بود؟

تاکنون چند نفر برای سفر اربعین ثبت نام کرده‌اند؟

فیلم/استایل جدید و شیک تازه عروس و داماد سینمای ایران

عکس/ استفاده تبلیغاتی یک فروشگاه از پزشکیان در تبریز

عکس/ رضا عطاران را بدون ریش و سبیل تابحال دیده بودید؟

جشن تولد ۵۵ سالگی جنیفر لوپز + عکس

مرد دیوانه زنش را کشت و با سنگ تکه تکه کرد!

فیلم/ وضعیت بحرانی در اثر تاریخی نقش رستم

زندگی کامالا هریس، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

خرید پاستیل فله ای، حرام اعلام شد