بعد از پزشکیان باید فاتحه مملکت رو خوند کسی که فقط از مشاوره های دولت قبلی کمک میگیره کسی که خودش هیچی بلد نیست فقط پزشکه
فقط دروغ و دروغ ودروغ
فقط وعده ووعید الکی
ملت شریف ایران دیگه نمیخوان دولت سوم وننگین روحانی رو تجربه کنند
به فضل الهی فقط دکتر جلیلی رییس جمهور خواهد شد