اقتصاد۲۴-در این نشست بهشتینژاد، با تأکید بر رشد ۶۸درصدی حق بیمه تولیدی در سهماهۀ ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: این افزایش فروش، مرهون تلاش شبکۀ فروش توانمند و همکاران گرانقدر بیمه سرمد بوده که نویدبخش سالی پربار و توأم با رشد حداکثری است. وی ابراز امیدواری کرد با روندی که شرکت در آغاز سال ۱۴۰۳ در پیش گرفته، تا پایان سال شاهد رکوردشکنی بیمه سرمد در ادوار فعالیت خود خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به نمودار کاهشی خسارت پرداختی در سهماهۀ ابتدای سال ۱۴۰۳ افزود: سهماهۀ ابتدای سال پرداخت خسارت شرکت با کنترل ریسک عملیاتی و بهبود فرایندها، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، علاوه بر کاهش مدتزمان پرداخت، ۱۰ درصد کاهش داشته که با ادامۀ اصلاح فرایندها و ایجاد زیرساختهای لازم، سرعت پرداخت به حداقل خواهد رسید و نسبت خسارت کنترل خواهد شد.
بهشتینژاد ضمن تأکید بر استفاده از پتانسیلهای ایجادشده توسط بانک صادرات بهواسطۀ ایجاد میز خدمت در شعب بانک گفت: با توجه به همکاری مدیر شعب بانک صادرات استانها و اقدامات عملیاتی صورتپذیرفته، افزایش تعداد نمایندگان و شبکۀ فروش در اولویت کاری شعب و مدیریت امور نمایندگان قرار دارد.
در ادامه، نمایندگان استان ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد بیمه سرمد، مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند و در جهت رفع مشکلات، مباحثی مطرح شد.
مراسم تجلیل از نمایندگان برتر بیمه سرمد از منظر میزان حق بیمه تولیدی و همچنین نماینده برتر در حوزۀ بیمههای زندگی در استان آذربایجان شرقی در سهماهۀ ابتدای سال از دیگر برنامههای این نشست بود که توسط مدیرعامل و معاونین بیمه سرمد صورت گرفت.
بر اساس این گزارش، از نمایندگان برتر خانم عاطفه طهماسبی، آقای محمد قرهخانلو و خانم خاطره عبدالملکی با بیشترین حق بیمه تولیدی، و آقای اصغر سیفاللهی در رشتۀ عمر و سرمایهگذاری تقدیر شد.
منبع: روابط عمومی بیمه سرمد