اقتصاد۲۴-به نقل از روابط عمومی بیمه ایران "فرهاد پرتوی "روز چهارشنبه در همایش همدلی برای موفقیت، برگزاری جلسات مستمر با کارکنان و نمایندگان، بسیج کلیه لایههای شرکت برای دستیابی به هدف مشترک، بررسی بازخوردها و مقایسه آمارها و فعال شدن کمیتههای فروش را از اقدامات لازم برای دستیابی به اهداف عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد:طرح سامن، طرح حامی، طرح اصناف، طرح بیمه مسوولیت هیات مدیره و بیمه مسوولیت فرهنگ از جمله طرحهای قابل شناسایی در بازارهای بالقوه میباشد.
معاون فنی بیمه ایران خاطر نشان۷ کرد:باید برنامه ریزی جدی و موثر در زمینه فروش بیمههای زندگی و حفظ بیمه گزاران فعلی صورت پذیرد.
پرتوی همچنین خواستار نظارت جدی و مستمر بر عملکرد ارزیابان خسارت اتومبیل، نظارت سیستمی و حضوری و شناسایی بیمه گزاران، نمایندگان و شعب زیانده، شناسایی ریسکهای پرخطر و توسعه ارایه خدمات به زیاندیدگان از طریق سامانه بیمه ایران من، شبکه فروش و راهور در مدیریت بیمههای اتومبیل شد.
این مسئول همچنین کنترل و نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای اجرایی و بررسی و نظارت قراردادهای با ضریب خسارت بالا را از اقدامات در حوزه مدیریت بیمههای اشخاص عنوان کرد.