تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
سرپرست معاونت حقوقی ،هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی های بیمه ایران ؛

ارائه خدمات حرفه ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

امیررضا نعمت‌اللهی سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها در آیین تودیع و تکریم مدیران کل خراسان شمالی، تکریم مشتری و ارائه خدمات بیمه ای حرفه ای را یک ضرورت برای ادامه حیات شرکت اعلام نمود.

ارائه خدمات حرفه ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

اقتصاد۲۴-وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان و ضرورت استمرار خدمات بی وقفه به بیمه گزاران تاکید داشت: اساس و پایه حفظ جایگاه شرکت و ارتقاء آن، در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان در کمترین زمان می‌باشد.
نعمت اللهی با تقدیر و تکریم از چندین سال حضور و مدیریت ناطقی در استان از زحمات ترشیزی تشکر و برای قدرتی آرزوی توفیق نمود.

شایان ذکر است این مراسم با حضور سلامی سرپرست اداره کل امورشعب و استان‌ها، شریعتی سرپرست اداره کل حراست بیمه ایران و رشیدی معاون عمرانی استاندار و رحمانی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی و جمعی از همکاران و نمایندگان استان در محل سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار شد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار