تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه

کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه دی، طی نشستی با سرپرست این شرکت، معاونین و مدیران ارشد ستادی، به بررسی چالش‌های پیش روی نمایندگان پرداخت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه

اقتصاد ۲۴- دکتر حمیدرضا صفی خانی سرپرست بیمه دی در جمع اعضای کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان شرکت گفت: شبکه فروش و نمایندگان، همراهان و همکاران شرکت محسوب می‌شوند و رشد و سربلندی شرکت در گرو موفقیت ایشان است. بهتر است این نگرش و رویکرد را تقویت نماییم که بیمه دی را به واسطه نمایندگان موفق آن بشناسند. از این رو باید به نیاز‌های شبکه فروش توجه و تا حد امکان، موانع و چالش‌های پیش روی ایشان را برطرف کنیم.

وی افزود: جهان امروز در معرض تحول است، گردش اطلاعات و دانش و فناوری به سرعت بر روند‌ها و فرآیند‌ها تأثیر می‌گذارد و در لحظه شاهد تغییرات و تحولات هستیم. در حال حاضر، برنامه‌های استراتژیک جای خود را به تفکرات استراتژیک داده‌اند. از این رو، شناسایی نقاط چرخش استراتژیک است که می‌تواند سازمان‌ها را از بحران خارج و به سمت ارتقا پیش ببرد؛ بنابراین از تحولی که در حال رخ دادن در جهان است و بخشی از آن «تحول دیجیتال» است، گریزی نیست.

دکتر صفی خانی با تأکید بر حوزه «تحول دیجیتال» اظهار کرد: خصوصیت تحول دیجیتال آن است که فقط به الکترونیکی کردن فرآیند‌ها ختم نمی‌شود، بلکه باید ساختار‌ها را بر مبنای آن تغییر داد. اگر تغییرات و تحولات دیجیتال در سطح سازمان دیده شود و مجموعه در برابر آن منعطف باشد، قادر به دگردیسی و ادامه حیات خواهد بود.

سرپرست شرکت بیمه دی نقش شبکه فروش و نمایندگان را در صنعت بیمه حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ارائه دهندگان خدمات بیمه‌ای در مواجهه با تحولات دیجیتال دچار خطر تهدید نیستند بلکه این تحولات می‌تواند به بهترین شکل در اختیار شبکه فروش بیمه قرار بگیرد و کیفیت و سرعت ارائه خدمت را بالا ببرد. صنعت بیمه عرصه بسیار متنوعی است و نیروی انسانی خبره این صنعت، حذف شدنی نیست.

وی همچنین بیان کرد: شعبه و نمایندگان باید در کنار هم باشند و هیچ رقابتی بین این دو بخش نیست. ارتقای سامانه‌های الکترونیکی و تسهیل گری در فرآیندها، آموزش و همچنین، توسعه سرویس‌های ارزش افزوده می‌تواند در ارتقای عملکرد شبکه فروش موثر باشد و باید به آن توجه شود.

صفی خانی افزود: وضع موجود، نتیجه عملکرد ما در گذشته است و اگر می‌خواهیم وضع موجود خود را تغییر دهیم، باید دیدگاه و عملکرد خود را تغییر داده و تصحیح کنیم. توهم خوب بودن، بزرگترین آفت تعالی است به همین دلیل باید هر لحظه به فکر بهبود و ارتقای وضع موجود باشیم و در این راه، از عقلانیت جمعی بهره گیریم.

وی همچنین درخصوص وصول مطالبات تصریح کرد: درآمد‌های وصول نشده، تبعات نامطلوبی برای شرکت دارد و اگر قرار باشد خروجی کار‌های ما، به برتری در عرصه رقابت بازار منجر شود، باید عملکرد متفاوتی داشته باشیم و فرآیند‌ها به صورت نظام‌مند، پایشی، انگیزشی و حمایتی اجرا شود.

صفی خانی، نقش شبکه فروش در تحقق اهداف بیمه دی را انکار ناپذیر توصیف کرد و افزود: باید با دیدگاهی همه جانبه و حرفه‌ای، نقش همکاران شبکه فروش در فرآیند‌های شرکت را افزایش دهیم. همچنین شاهد حضور بیش از پیش این همکاران در رویداد‌های شرکت بوده و حمایت‌های ویژه‌ای از این عزیزان در حوزه‌های مختلف از جمله فرآیند‌های حقوقی به عمل آوریم.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار