اقتصاد ۲۴- نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به نقش موثر شبکه فروش در توسعه خردهفروشی افزود: نمایندگان باید با خلاقیت، توسعه دانش تخصصی و به کارگیری مهارتهای بازاریابی در زمینه خردهفروشی فعالیت خود را گسترش دهند.
وی با تأکید بر سودمحوری به جای پرتفویمحوری به عنوان یک اصل مهم در این دوره گفت: تغییر و بهینهسازی ترکیب پرتفوی بر مبنای این نگرش در ماههای اخیر اتفاق افتاد.
نایبرئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سینا به اهمیت برنامهریزی در پیشرفت سازمان پرداخت و گفت: همه ارکان برای دستیابی به اهداف کلان و اجرای برنامههای عملیاتی تلاش مضاعف داشته باشند.
در ادامه این نشست، نمایندگان به بیان نظرات و دیدگاههای خود درباره موضوعات مختلف پرداختند و پاسخهای لازم را دریافت کردند.
دیدار مدیرعامل بیمه سینا با مدیران شرکتهای بنیادی در شیراز
مدیرعامل بیمه سینا در سفر به شیراز، نشست مشترکی با مدیران شرکتهای بنیادی استان فارس برگزار کرد.
صلاحینژاد در این دیدار با تأکید بر اهمیت خدمترسانی شایسته به خانواده بنیاد مستضعفان بیان کرد: یکی از اهداف سفرهای استانی، دیدار با مدیران بنیادی و بررسی مسائل و مشکلات گروه بنیاد است. صلاحی نژاد ادامه داد: هدف ما ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایت مشتریان است و طبق برنامهریزیهای جدیدی که انجام شده، در صدد بهبود سطح و کیفیت خدمات بیمهای خود هستیم.
وی با بیان اینکه تعامل کامل و مستمر با تمامی شرکتها و هلدینگهای تابعه بنیاد مستضعفان از برنامههای مهم ما محسوب میشود، ادامه داد: در تلاشیم تا شرکتها از تمام ظرفیت بیمه سینا در خدمات بیمهای استفاده نمایند.
در ادامه این گفتوگو هریک از مدیران شرکتهای بنیادی در استان فارس ضمن تقدیر از خدمات بیمه سینا خصوصا افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، بر الزام مدیران استانی به حمایت و تجمیع امور بیمهای در بیمه سینا تاکید کردند.
گفتنی است؛ عباس راد عضو هیئت مدیره، محسن امیریزاده سرپرست معاونت فروش و بازاریابی، ریحانه جناتی سرپرست معاونت بیمههای زندگی، مجتبی ارزاقی رئیس شعبه شیراز، رضایی مدیر امور شعب و صلاحینژاد، مدیر امور نمایندگان نیز در این دیدارها، حضور داشتند.