اقتصاد ۲۴- این مطلب از سوی سید امین جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در جلسهای که با حضور کارکنان این موسسه به مناسبت سالروز ولادت حضرت امیر المومنین علی (ع) و گرامیداشت روز مرد برگزار گردید عنوان شد.
ایشان در ابتدا با اشاره به حدیثی از پیشوای شیعیان گفت امام علی (ع) به مالک اشتر فرمودند: از جمله خدمت رسانی تو، این است که نیازهای مردم را هنگامی که به تو مراجعه میکنند برآورده سازی، برطرف کردن نیازهای مردم پایدار نیست؛ مگر به سه چیز الف) کوچک شمردن خدمت تا خدا آن را بزرگ نماید؛ ب) پنهان داشتن آن تا خدا آن را آشکار کند؛ ج) شتاب در برآوردن نیازهای مردمی
آقای جوادی در ادامه گفت: این موسسه با بهره گیری از زیربنای به روز و تیمی متخصص، مصمم است تا در مسیر جلب رضایت عمومی مردم، همواره امنیت و شفافیت را در اولویت نخست قرار دهد و همچنین با ارائه تسهیلات متنوعتر و پشتیبانی قویتر از نیازهای مشتریان، نقش موثرتری در رشد اقتصادی ایفا کند. این مهم، حاصل تلاش کارکنان صدیق و همراهی مشتریان وفادار، با خانواده بزرگ موسسه اعتباری ملل میباشد.
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با این شعار که (با موسسه اعتباری ملل آیندهای روشن و مطمئن در امور مالی در انتظار شماست) گفت: در تمامی ابعاد، از رفتار فردی و تیمی گرفته تا نحوه ارائه خدمات و محصولات، باید همواره موضوع مشتری مداری، مورد توجه قرار گیرد هر یک از ما، مسئول ایجاد تجربهای مثبت و ارزشمند برای مشتریان هستیم. این مسئولیت نه تنها سبب موفقیت موسسه، بلکه به ایجاد رابطهای پایدار و قابل اعتماد میان ما و مشتریان کمک خواهد کرد.
آقای جوادی افزود: در موسسه اعتباری ملل، رکن اصلی تمامی تصمیمات و برنامه ریزی ها، رضایت مشتریان است. موسسه بر این باور است که رضایت و اعتماد مشتری، مهمترین اولویت است. هدف ما ارائه بهترین خدمات مالی و بانکی با کیفیت بالا و بر اساس استانداردهای جهانی است تا از این طریق بتوانیم به رشد و توسعه اقتصادی کمک کنیم. تک تک اعضای این خانواده، باید تلاش کنند تا با بهبود مستمر کیفیت خدمات و همچنین استفاده از فناوریهای نوین، اطمینان حاصل کنیم که موسسه اعتباری ملل، همواره انتخاب نخست مشتریان است.
حجت الاسلام والمسلمین جوادی، با اشاره به اینکه، آینده بانکداری هوشمند با متابانک؛ مسیری نوین از مؤسسه اعتباری ملل است، افزود: این مؤسسه، با معرفی متابانک گامی فراتر از بانکداری سنتی برداشته و دریچهای تازه به دنیای بانکداری دیجیتال گشوده است. از طریق متابانک، تمامی خدمات بانکی مشتریان تنها با چند لمس ساده روی تلفن همراه یا کامپیوتر، بدون نیاز به صفهای طولانی، کاغذ بازیهای پیچیده یا مراجعه حضوری انجام میشود. این تصویر دیگر رؤیا نیست؛ بلکه با ظهور سامانههای هوشمند بانکی به واقعیت پیوسته است.
آقای جوادی یادآور شد: موسسه اعتباری ملل، در بحث بانکداری الکترونیک و دیجیتال با راه اندازی نرم افزار قام به عنوان اولین نرم افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران، توانسته است، بخش اعظمی از نیازهای مشتریان را با استفاده از این خدمات در کمترین مدت و سهلترین شرایط تأمین کند. بانکداری هوشمند پاسخی به نیازهای دنیای مدرن است. این رویکرد نه تنها باعث تسهیل خدمات بانکی میشود بلکه به مردم این امکان را میدهد که با صرفه جویی در زمان و هزینه، تمرکز بیشتری روی اولویتهای زندگی خود داشته باشند. سامانههای هوشمند مانند متابانک با استفاده از فناوریهایی همچون هوش مصنوعی و داده کاوی، خدمات بانکی را شخصی سازی کرده و تجربهای منحصربهفرد برای کاربران فراهم میکنند.
حجت الاسلام والمسلمین جوادی با تاکید، به اینکه موسسه اعتباری ملل مردم داری را به عنوان یکی از ارزشهای محوری خود تعریف کرده است خاطرنشان کرد: موسسه اعتباری ملل با ارائه تسهیلات متنوع در تلاش است تا نیازهای مالی مشتریان را به شکلی بهینه و کارآمد پاسخ دهد. این موسسه علاوه بر خدمات بانکی به تعهدات اجتماعی و اقتصادی خود نیز توجه ویژهای دارد و در راستای ارتقای کیفیت زندگی مردم، برنامههای متعددی را اجرا میکند.
آقای جوادی افزود: موسسه اعتباری ملل با این رویکرد نه تنها به عنوان یک نهاد مالی، بلکه به عنوان یک همراه مسئول و متعهد، در کنار مردم حضور دارد در جهت تحقق این هدف تسهیلاتی در قالبهای طرح الماس ملل، یاقوت و نیکان ملل ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات ویژهای میباشد که برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.
ایشان موسسه اعتباری ملل را به عنوان یکی از نهادهای بانکی کشور با سالها تجربه و ارائه خدمات متنوع دانست و گفت: این موسسه با تکیه بر ارزشهای بنیادین مانند شفافیت، اعتماد و مشتری مداری همواره در تلاش است تا خدماتی متمایز و متناسب با نیازهای جامعه ارائه دهد. موسسه ملل با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و زیر ساختهای پیشرفته به عنوان یکی از موسسات پیشرو در حوزه خدمات مالی شناخته میشود.
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل توجه و حساسیت حاکمیت نسبت به نظام بانکی را ضروری دانست و گفت: باید با تمام وجود، برای اجرای قانون و پیاده کردن نظم و انضباط آمادگی داشته باشیم و به قوانینی که ابلاغ میشود را به خوبی عمل کنیم باید با قانون مداری، در اجرای آن سرآمد باشیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی احترام به قانون، احترام به شرع محسوب میشود از این رو ضرورت دارد تا با رعایت دقیق مصوبات مجلس شورای اسلامی و دستورالعملها و بخشنامههای ابلاغی از سوی بانک مرکزی به پیشرفت کشور کمک کنیم چراکه اعتقاد داریم عمل به قانون موفقیت را به دنبال خواهد داشت. بدون شک عمل و پایبندی به قوانین جدید بانک مرکزی را ضروری میدانیم و انتظار داریم که واحدهای مسوول در موسسه قوانین ابلاغی را به دقت بررسی و پیاده سازی کنند.
آقای جوادی با اشاره به اینکه گسترده کردن سفره ملل میتواند برای مشتریان، سهامداران، همکاران و کشور مفید باشد. گفت با همت، تلاش مضاعف و دلسوزی افزونتر خود را به برنامهها و هدفها نزدیکتر کنیم و کارنامه درخشانی را در ویترین نگاه مردم شاهد باشیم.
ایشان احترام به مردم را ضروری دانست و گفت: رعایت آداب اخلاقی و انسانی و نیز اهمیت دادن به نظم و انضباط و در نظر داشتن آراستگی فردی و نظافت محیط کار، از ابزارهای جلب رضایت مشتریان به حساب میآید که باید به آنها توجه داشته باشیم.
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل با یادآوری اینکه دستیابی به این جایگاه با لطف خداوند و همراهی، دلسوزی و تلاش تک تک عزیزان همکار این موسسه مردمی بوده است گفت: در ماههای پایانی سال ۱۴۰۳، فرصت مناسبی است تا بتوانیم فراتر از برنامههای تعیین شده حرکت نماییم.
آقای جوادی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص بنگاه داری بانکها اظهار داشت: این موسسه در سال گذشته بخشی از داراییهای خود را به فروش رساند و در نظر است با هدف اصلاح ساختار مالی تا پایان سال جاری نیز داراییها و اموال مازاد بیشتری را به فروش رساند که این امر باعث بهبود نقدینگی و افزایش توان برای تسهیلات به مردم خواهد بود. امیدواریم که با همت مضاعف اعضای خانواده سخت کوش ملل بتوانیم برتری و موفقیت را ویترین موسسه اعتباری ملل کنیم. نقش تک تک ما در هر منصب و جایگاهی که هستیم، کلیدی و مهم است و با بهره گیری از این فرصت، نسبت به مشارکت در خصوص فروش داراییهای مازاد تلاش کنیم که با این امر اتفاقات خوبی را در آینده شاهد خواهیم بود.