تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۳

طنین اتحاد و انگیزه در بانک دی، آوای همدلی به گوش می‌رسد

نشست هم‌اندیشی مدیران ستاد و شعب بانک دی با عنوان "آوای همدلی" با هدف تقویت انگیزه، هم‌افزایی و ترسیم چشم‌انداز آینده برگزار شد. این همایش که در راستای تحقق برنامه تحول بانک دی شکل گرفت، فرصتی برای بیان دیدگاه‌ها، بررسی چالش‌ها و تدوین راهبرد‌های کلیدی بانک بود.

طنین اتحاد و انگیزه در بانک دی، آوای همدلی به گوش می‌رسد

اقتصاد ۲۴- در این نشست، که با حضور سعید اوحدی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک دی، مدیران عامل بیمه دی، صندوق ذخیره شاهد، شرکت‌های گروه مالی دی و روسای شعب سراسر کشور برگزار شد، محور‌های مهمی از جمله استراتژی‌های توسعه، اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت بانک و مسیر پیش‌روی آن مورد بررسی قرار گرفت.

 در بخش‌های مختلف این همایش، مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره چشم‌انداز‌ها و سیاست‌های کلیدی بانک را تشریح کردند. همچنین دکتر علیرضا نبی، سخنران انگیزشی، با سخنان الهام‌بخش خود بر اهمیت مشتری‌مداری و تکریم مشتریان تأکید کرد و راهکار‌هایی برای ارتقای تعامل با مشتریان ارائه داد.

یکی از بخش‌های مهم این نشست، پنل تخصصی با محوریت اعتبارات، سرمایه انسانی، بین‌الملل، فناوری اطلاعات، شبکه شعب، طرح و برنامه و حقوقی و وصول مطالبات بود. در این پنل، مدیران حوزه‌های مختلف بانک دیدگاه‌های خود را درباره چالش‌ها، فرصت‌ها و برنامه‌های آتی بانک دی مطرح کردند.

"آوای همدلی" گامی مهم در مسیر تعامل، هم‌افزایی و تحقق برنامه تحول بانک دی بود؛ نشستی که صدای اتحاد، انگیزه و پیشرفت را در خانواده بزرگ بانک دی طنین‌انداز کرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار