
اقتصاد ۲۴- در سارک، مد ابزاری برای بیان خود و نشان دادن هویت منحصربهفرد شماست. سارک معتقد است که استایل باید به مانند جریان زندگی، پویا باشد و با هر مرحله از سفر زندگیتان تغییر کند و تکامل یابد.
به همین دلیل، مجموعههای سارک با دقت طراحی شدهاند تا با احساسات متنوعی که در لحظات مختلف تجربه میکنید، هماهنگ باشند و با داستان زندگی شما سازگار شوند و همراه شما رشد کنند زیرا در سارک محصولاتی ارائه می شود که نه فقط پوششی زیبا، بلکه بیانی از سبک زندگی مخاطبان باشد.
آغاز مسیر این برند به دهه ۴۰ شمسی و یک کسب وکار خانوادگی در تهران برمیگردد؛ کسبوکاری که با تمرکز بر ارائهی سبکهای روز و کیفیتی قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی شکل گرفت.
در سال ۱۳۷۶، سارک با ثبت برند و ورود به بازار ریتیل در ایران، مسیری را آغاز کرد که به تعریف تازهای از سبک و ریتیل منجر شد. در شرایطی که مفهوم ریتیل در ایران هنوز بهدرستی شکل نگرفته بود، سارک توانست با گسترش شعب و تنوع محصولات، سبک فردی را از یک تصویر ذهنی به تجربهای ملموس برای مخاطبانش تبدیل کند.
امروز، سارک با 18 شعبه در تهران و سایر شهرهای ایران و یک فروشگاه اینترنتیِ بهروز sarak-co.com، تجربهی خریدی آسان را برای مشتریان خود ایجاد کرده است.
چشمانداز سارک، تبدیل شدن به برندی پیشرو در صنعت مد ایران و حضور قدرتمند در بازارهای بینالمللی است. با ارائهی استایلی که فراتر از ترندهای زودگذر، هویت فردی مشتریان را منعکس میکند، سارک در تلاش است جایگاهی متمایز در رقابت با برندهای خارجی کسب کند و سفیر شایستهای برای مد ایرانی در جهان باشد. این چشمانداز در کنار تعهد به کیفیت، نوآوری و هماهنگی با نیازهای روز، زمینهای برای ایجاد تغییر در سبک پوشش و زندگی مشتریان فراهم میسازد.
سارک متعهد است پوشاکی با کیفیت ممتاز ارائه دهد که بازتابدهندهی دقت در طراحی، نوآوری و پایداری باشد. هدف، افزایش کیفیت زندگی مشتریان از طریق سبکی است که راحتی، کاربردپذیری و ظرافت را به شکلی بینقص در هم میآمیزد. سارک بهعنوان یک برند پیشرو، متمرکز بر شیوههای اخلاقی و رشد مداوم، در تلاش است تا استانداردهای تازهای در صنعت مد تعریف کند.
سارک با رویکردی مشتری محور، بر ایجاد ارتباطی مبتنی بر احترام و اعتماد با مخاطبان خود تأکید دارد. از طراحی تا تولید و عرضه، این برند اصول کیفی را در تمامی مراحل رعایت کرده و با توجه به جزئیات، محصولاتی ارائه میدهد که زیبایی، تنوع و هماهنگی را در استایل مشتریان بازتاب دهد.
در سارک، رشد تنها یک هدف نیست؛ بلکه راهی برای حرکت به سوی فرصتهای جدید است. با الهام از چشم انداز و اهداف بلندپروازانه، تیم سارک هر روز در حال گسترش است و تخصص افراد حرفهای خود را با شور و شوق استعدادهای نوآور در هم میآمیزد.
تیم سارک از متخصصانی تشکیل شده است که در حوزهی خود توانمندی بالایی دارند و همواره در حال بهروزرسانی دانش خود هستند. این برند با بیش از ۲۵۰ کارمند مستقیم و بیش از ۳۰۰ همکار غیرمستقیم، شبکهای میسازد که خلاقیت، دقت و هماهنگی آیندهی مد را شکل میدهد.
محصولات سارک نماد هارمونی و سبکی هستند که از دل امضای منحصربه فرد برند متولد شدهاند. در سارک، زیبایی در سادگی است؛ بنابراین هر لباس، بازتاب این دیدگاه است.
واحد طراحی و توسعهی محصولات با این رویکرد به جدیدترین ترندهای دنیا نگاه میکند تا آنها را در سبک ویژهی سارک بازتعریف کند. از طراحی پارچه تا جزییات نهایی، هر محصول، شخصیسازی شده و با توجه به هویت برند تولید میشود.
در لاین زنانهی سارک، ظرافت، به روز بودن و راحتی در کنار یکدیگر قرار میگیرند. این مجموعه برای زنانی طراحی شده که به دنبال استایل منحصربهفرد خود هستند و در عین حال، سلیقهی آنها با هارمونی رنگ و سبک خاص سارک همخوانی دارد.
لاین مردانهی سارک، ترکیبی از سادگی و اصالت است. این مجموعه با تمرکز بر استایلهای مدرن اما کاربردی طراحی شده است؛ جایی که هر تکه لباس نهتنها کیفیتی بینقص دارد، بلکه با سبک زندگی روزمره و نیمهرسمی مردان هماهنگ است.
در لاین دخترانهی سارک، دنیایی از خلاقیت و رنگ با هم پیوند میخورند. این مجموعه برای دخترانی طراحی شده که دوست دارند استایلی شاداب، راحت و در عین حال متفاوت داشته باشند.
لاین پسرانه سارک، به دنبال ایجاد هماهنگی میان روحیهی پرنشاط و ترندهای روز است. این مجموعه برای پسرانی طراحی شده که خواهان راحتی و زیبایی توأمان هستند.
با توجه به تنوع محصولات سارک، شما به عنوان مشتری سازمانی میتوانید با درخواست کارت هدیه، حق انتخاب را به مخاطبانتان هدیه بدهید. در این بخش نیز سفارشیسازی با درج متن دلخواه و نشان تجاری شما روی کارتهای هدیه، علاوه بر تعیین میزان و مدت اعتبار کارت امکان پذیر است.
علاوه بر این، شما میتوانید در سارک برای مخاطبین خود اعتباری اختصاص دهید که امکان استفاده از آن در چندین نوبت فراهم باشد.
این قابلیت به مخاطبان شما این فرصت را میدهد تا اعتبار خود را در بازههای زمانی مختلف یا برای خریدهای متنوع مصرف کنند و از تجربهی خریدی منعطف و راحت لذت ببرند.
مجلهی کمد سارک mag.sarak-co.com با حمایت برند پوشاک سارک، به عنوان یک مرجع تخصصی در حوزهی فشن از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.
فراتر از تولید پوشاک، هدف ایجاد پلی میان دنیای فشن و بازار ایران بوده است؛ زیرا بر این باور است که مد تنها به پوشش محدود نمیشود؛ بلکه زبانی جهانی است که هویت، فرهنگ و ارزشها را بازتاب می دهد.
دنیای مد همواره در حال تغییر است و با توجه به سرعت بالای انتشار اخبار و ترندهای روز، پیشگام شدن مجلات اینترنتی و دیجیتالی در اطلاعرسانی اتفاقات و جریانهای دنیای مد، امری ضروری به شمار میآید. در همین راستا، مجلهی کمد سارک همواره تلاش کرده اطلاعات دستاول و بهروز را به شیوههای گوناگون و با سرعت بالا در اختیار هنرجویان و علاقهمندان به مد قرار دهد و در جهت افزایش کیفیت کار، فعالیت خود را فراتر از یک وبلاگ گسترش و ادامه داد.
کمد سارک با برگزاری وبینارها و لایوهای اینستاگرامی با هدف فراهم آوردن بسترهای آموزشی رایگان برای مخاطبان خود، از این روش ها به بهترین نحو بهره برداری کرده است.
با توجه به هزینه های بالای منابع آموزشی و دشواری دسترسی به وب سایت های تخصصی در حوزهی مد، این موضوع به یکی از دغدغههای فعالان این عرصه در ایران تبدیل شده است. رفع این چالشها و کمک به پیشرفت هنرجویان نیز از اولویتهای اصلی مجلهی کمد سارک به شمار می رود. سارک در این مجله به صورت مجازی در پلتفرم های مختلف با انتقال اطلاعات به روز و بهره گیری از تجربیات علمی و عملی افراد موفق در حوزهی مد، گامی بزرگ در راستای حمایت از علاقه مندان و مخاطبان خود برداشته است.