تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۳

بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره از شعبه مرکزی بانک دی

مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک در بازدید از شعبه مرکزی بانک دی ضمن گفت‌و‌گو با همکاران و مشتریان این شعبه، گزارشی از عملکرد شعبه دریافت کردند.

بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره از شعبه مرکزی بانک دی

اقتصاد ۲۴- در این بازدید که علی اولیائی و محمد مومنی، اعضای هیأت‌مدیره نیز حضور داشتند، برات کریمی ضمن قدردانی از عملکرد همکاران شعب کشیک در خدمت‌رسانی به مشتریان در روز‌های تعطیل گفت: تکریم مشتری، به ویژه خانواده معزز شهدا و سرعت عمل در ارائه خدمت باید رکن اصلی مشتری‌مداری در شعب بانک دی باشد.

وی ضمن دریافت گزارشی از عملکرد همکاران شعبه مرکزی در حوزه‌های ارزی، اعتباری، وصول مطالبات و ... گفت: افزایش درآمد‌های کارمزدی از محل فعالیت‌های ارزی باید مدنظر تمامی همکاران شعب باشد و با مجموعه اقداماتی که برای توسعه فعالیت‌های ارزی در بانک و جذب مشتریان شرکتی انجام شده است به زودی شاهد رشد بانک در این حوزه خواهیم بود.

وی ادامه داد: تمامی همکاران شعب باید با شناخت کامل از مشتری و نیاز‌های وی، تمامی خدمات و محصولات بانک را برای مشتریان تشریح کنند تا باعث تمرکز فعالیت‌های بانکی مشتری در بانک دی شوند.

کریمی مهمترین ماموریت بانک دی را خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دانست و تاکید کرد: سنگ بنای بانک دی بر خدمت رسانی به جامعه هدف بنیاد شهید گذاشته شده است و تمامی تلاش همکاران باید افزایش رضایتمندی این عزیزان باشد.

در پایان این بازدید برات کریمی با تعدادی از مشتریان شعبه مرکزی گفت‌و‌گو، و میزان رضایت مشتریان از عملکرد شعبه را ارزیابی کرد و رهنمود‌هایی برای بهبود کیفیت و تسریع در خدمت رسانی به همکاران ارائه داد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار