تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۳

نوپی؛ گامی نو در توسعه خدمات بانکداری خرد و پرداخت‌های اعتباری بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای توسعه خدمات بانکداری خرد و تسهیل فرآیند‌های اعتباری، اقدام به طراحی و اجرای راهکار نوآورانه «نوپی» کرده است که به‌زودی خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

نوپی؛ گامی نو در توسعه خدمات بانکداری خرد و پرداخت‌های اعتباری بانک ملی ایران

اقتصاد ۲۴- پلتفرم «نوپی» با هدف اتصال مشتریان به بازار، تسهیل فرآیند‌های اقتصادی و بهبود فرهنگ استفاده از اعتبار و مدیریت نقدینگی طراحی شده است و در گام نخست اجرای این طرح، سیستم BNPL (Buy Now, Pay Later – «الان بخر، بعداً پرداخت کن») راه‌اندازی می‌شود.

گفتنی است این پلتفرم به مشتریان امکان می‌دهد کالا‌ها و خدمات موردنیاز خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنند، بدون آن‌که ملزم به پرداخت کامل قیمت در زمان خرید باشند. این روش در تمام دنیا نیز محبوبیت چشمگیری دارد، زیرا علاوه بر افزایش قدرت خرید مشتریان، می‌تواند رونق بیشتری را نیز در بازار ایجاد کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در آینده نزدیک «نوپی» با توسعه ساختار اعتباری خود، به‌عنوان نخستین نئوبانک تخصصی اعتباری در بین بانک‌های کشور مطرح خواهد شد.

پلتفرم «نوپی» با هدف اتصال مشتریان به بازار، تسهیل فرآیند‌های اقتصادی و بهبود فرهنگ استفاده از اعتبار و مدیریت نقدینگی طراحی شده است که علاوه بر منافع مشتریان، با ایجاد گردش هدفمند اعتبار در زنجیره تأمین و کمک به بهبود جریان مالی در نظام بانکی، می‌تواند مانع از افزایش نقدینگی غیرضروری شود و به پویایی بیشتر اقتصاد کمک کند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار