
اقتصاد ۲۴- رضا حسنپور، مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای «انتخاب من»، در پاسخ به پرسشی درباره دغدغههای اصلی مشتریان در بازار پرفشار کنونی لوازم خانگی گفت:« از ابتدا هدف ما، پاسخگویی به نیازهای واقعی مردم بوده است؛ موضوعی که در شرایط فعلی بازار، کمتر مورد توجه قرار گرفته. این رویکرد همواره در بالاترین سطوح مدیریتی گروه انتخاب حمایت شده و بهعنوان پلی ارتباطی میان مردم و گروه انتخاب شناخته میشود. ما تلاش کردهایم با ارائه خدمات متنوعی مانند روشهای متنوع خرید، قیمتگذاری رقابتی، حمل رایگان، و ضمانت کیفیت و قیمت، دسترسی تمام مردم ایران به خدمات ویژه «انتخاب من» را تسهیل کنیم.»
فروشگاههای زنجیرهای لوازم زندگی «انتخاب من» بهعنوان بازوی توانمند گروه توسعه سرمایهگذاری انتخاب، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ با افتتاح نخستین فروشگاه در شهر کرمان آغاز کرد. هدف اصلی این مجموعه، ارائه نگرشی نوین در فروش و عرضه لوازم خانگی و دیجیتال در ایران بوده است.
یکی از ویژگیهای شاخص این مجموعه، امکان خرید اقساطی و اعتباری است. مشتریان میتوانند انواع لوازم خانگی و دیجیتال موردنیاز خود را بهصورت آنلاین و با شرایطی آسان خریداری کنند.
مزایای خرید اقساطی از «انتخاب من»
انواع فروشگاههای زنجیرهای «انتخاب من»

آقای فربد مستوفی، مدیر ارتباطات بازاریابی «انتخاب من»، در حاشیه این مراسم با تأکید بر نقش معیارهای علمی در کسبوکار گفت:«یکی از نقاط قوت گروه انتخاب و فروشگاههای زنجیرهای «انتخاب من»، رعایت استانداردهای علمی در تمامی فرآیندهاست. ما تلاش کردهایم دانش جهانی را با درنظرگرفتن شرایط بازار، جغرافیا، جامعه و هویت ایرانی، برای هر منطقه شخصیسازی کنیم. این رویکرد نهتنها در طراحی و مکانیابی فروشگاهها رعایت شده، بلکه در تبلیغات و شیوه اجرای آن نیز لحاظ شده است.»
وی با اشاره به فعالیت ۱۹ فروشگاه «انتخاب من» در استانهای مختلف کشور و برنامه توسعه در مناطق جدید، افزود: « برند «انتخاب من» همواره تلاش کرده تا صادق، بیحاشیه و بهدور از هیاهوهای تبلیغاتی، مستقیماً با مردم در ارتباط باشد. بهجای بمباران تبلیغاتی، ما بر گفتوگوی مستقیم و بیان مزایای واقعی برای مصرفکنندگان تمرکز کردهایم. همچنین، تلاش داریم به تمامی وعدههای تبلیغاتی خود پایبند باشیم و از اغراقهای مرسوم در تبلیغات بپرهیزیم.»

در بخش دیگری از این مراسم، آقای جعفر صابری، معاون تأمین کالاهای غیربرقی، درباره سیاستهای قیمتگذاری و مزیتهای رقابتی فروشگاههای «انتخاب من» اظهار داشت: «حفظ قیمتهای رقابتی و ارائه ضمانت کیفیت و قیمت، یکی از اهداف اساسی ما در سال آینده خواهد بود. ما برنامههای ویژهای برای کنترل افزایش قیمتها و ایجاد روشهای نوین خرید در دستور کار داریم. در این مسیر، استراتژی ما بر اساس حداقلسازی سود و افزایش میزان فروش، با هدف گسترش سهم بازار تدوین شده است.»
نخستین فروشگاه تخصصی تکنولوژی و لوازم خانگی «انتخاب من» از ۱۹ اسفند در مجتمع تجاری کوروش آغاز به کار کرده و همهروزه از ساعت ۹ تا ۲۳ در طبقه B2 پذیرای مشتریان خواهد بود.