تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۴

عکس/ واکنش سریع شرکت ملی پست در رسیدگی به شکایت شهروندان

روزانه بیش از یک میلیون مرسوله ازسوی شرکت ملی پست در کشور جابه‌جا می‌شود که ممکن در برخی موارد و به صورت محدود، بسته سالم به مقصد نرسد یا خسارتی متوجه مشتری شود. یکی از این موارد مربوط به بسته‌ای بود که روز شنبه در فضای مجازی مطرح شد. در این خبر، گله‌مندی صاحب مرسوله از پست در شبکه x انعکاس پیدا کرده بود.

عکس/ واکنش سریع شرکت ملی پست در رسیدگی به شکایت و تامین رضایت شهروندان

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار