تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۲ تير ۱۴۰۴

پایداری در ارائه خدمات به مردم اولویت نخست بیمه ایران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران بر پایداری در ارائه خدمات به مردم به عنوان اولویت نخست بیمه ایران تأکید کرد.

پایداری در ارائه خدمات به مردم اولویت نخست بیمه ایران

اقتصاد ۲۴- علی جباری در بازدید از شعبه اسلامشهر بر تداوم خدمت‌رسانی مؤثر و حضور مسئولانه این شرکت در کنار مردم به ویژه در روز‌های حساس کنونی تأکید کرد.

وی ضمن گفت‌و‌گو با کارکنان و ارزیابی میدانی روند خدمات‌رسانی، تلاش مستمر مجموعه را ستود و گفت: در شرایط امروز جامعه که مردم بیش از همیشه به حس امنیت و آرامش نیاز دارند، نقش بیمه پررنگ‌تر از همیشه است و در این راستا بیمه ایران مسئولیت سنگینی بر دوش دارد؛ چراکه آرامش خاطر مردم برای ما یک اصل بنیادین است.

رئیس هیئت مدیره بیمه ایران با اشاره به جایگاه تاریخی و اعتماد گسترده مردم به بیمه ایران افزود: ما تنها یک سازمان خدماتی نیستیم؛ ما تکیه‌گاه مردم در روز‌های سختیم و پاسخ‌گویی دقیق، پایداری در ارائه خدمات حضور مستمر و همدلی با مردم، باید در اولویت تمام شعب ما باشد.

در جریان این بازدید، مدیرعامل بیمه ایران ضمن گفت‌و‌گو با مردم و بیمه گزاران و شنیدن دیدگاه‌های کارکنان بر لزوم ارتقا بهره‌وری، چابک‌سازی فرآیند‌ها و به‌روز نگه‌داشتن سطح خدمت در شعب تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: تقویت پیوسته زیرساخت‌ها و توان کارشناسی، مسیر پیشرفت ما در آزمون همراهی و همدلی با مردم عزیز ایران است.

گفتنی است؛ بیمه ایران با اتکا به تجارب گذشته، شبکه گسترده خدمات و نیروی انسانی متعهد، مسیر پایداری را در خدمت به مردم دنبال می‌کند و بازدید‌های میدانی مدیران ارشد نیز بخشی از برنامه منظم ارزیابی و حمایت از خط مقدم ارائه خدمت در سراسر کشور به شمار می‌رود.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار