تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۴

شعب بیمه، خط مقدم رضایتمندی مردم هستند

در ادامه بازدید‌های میدانی، پرویز خسروشاهی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در شعبه خسارت سیار بیمه ایران از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به بیمه‌گزاران قرار گرفت.

شعب بیمه، خط مقدم رضایتمندی مردم هستند

اقتصاد ۲۴- رئیس کل بیمه مرکزی در این بازدید سرزده با حضور در شعبه خسارت سیار از فرآیند ثبت و ارزیابی خسارت‌های بیمه‌ای بازدید کرد.

خسروشاهی ضمن گفت‌و‌گو با کارشناسان و مراجعان بر ضرورت ارائه خدمات دقیق، شفاف و به‌موقع به بیمه‌گزاران تأکید کرد و اظهار داشت: شعب بیمه‌ای باید نخستین سنگر خدمت‌رسانی باشند و پاسخگویی سریع، احترام به ارباب‌رجوع و تسهیل امور، سه رکن اصلی رضایتمندی مردم است.

رئیس کل بیمه مرکزی ضمن تقدیر از حضور پرقدرت و شجاعانه همکاران خسارت سیار بیمه ایران در طول جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی گفت: خدمات خسارت سیار، نماد حرکت صنعت بیمه به‌سوی تحول دیجیتال و خدمت‌رسانی چابک است و این خدمات باید تقویت شوند تا بیمه‌گذاران، بدون مراجعه به شعب در کمترین زمان خسارت خود را دریافت کنند.

گفتنی است تقی رسولی مدیرکل امور استان‌ها و شعب بیمه ایران نیز در جریان بازدید سرزده رئیس کل بیمه مرکزی از شعبه خسارت سیار بیمه ایران با توجه به اهمیت نقش شعب در ارائه خدمات به ارائه گزارش عملکرد شعب در جریان جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی و فعالیت ۲۴ ساعته همکاران بیمه ایران پرداخت.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار