
اقتصاد ۲۴- از سوی دیگر نیز با بررسی آمار شش ماه گذشته، مشخص شد، کلیدواژههای مربوط به زمزم بیش از ۱.۳ میلیون بار در گوگل نمایش داده شدند و با ۶۷ هزار کلیک، رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند. همچنین در این مدت، تعداد بازدیدکنندگان سایت زمزم به بیش از یک میلیون نفر رسید که نسبت به رقبا، رکورد قابل توجهی محسوب میشود.
تولید محتوای علمی و جذاب در وبلاگ زمزم جهت افزایش آگاهی مخاطبان، شناساندن مزایای محصولات در قالب مطالب متنوع و پاسخ به سوالات عمومی و پرسشهای متداول مشتریان، بخشی از دلایل استقبال مخاطبان از وبسایت زمزم ایران بوده است.
گفتنی است در حال حاضر کلیدواژههایی مثل «نوشابه»، «زمزم زیرو»، «نوشابه زیرو»، «لیموناد اصل»، «لیموناد شیشهای»، «نوشابه رژیمی»، «نوشابه بدون قند»، «نوشابه زیرو بدون اسپارتام»، «نوشابه پرتقالی»، «دوغ آبعلی»، «انرژی زا افکت»، «آب گازدار» و بسیاری واژههای دیگر، هم در بخش محتوا، هم تصاویر و ویدئوهای گوگل، جایگاههای برتر زیر ده را در بین مخاطبان ایرانی و فارسیزبان دارند.