تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۴

رضایت مندی بیمه گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب بیمه البرز است

رضایت مندی بیمه گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب بیمه البرز است

اقتصاد ۲۴- در این دیدار، موسی رضایی ضمن تبیین برنامه‌های سال جاری و بررسی راهکار‌های تحقق بودجه، حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه گذاران و زیان دیدگان را از اولویت‌های اصلی شرکت برشمرد و با تاکید بر لزوم تلاش شبکه فروش و کارکنان برای تحقق این اهداف گفت: رضایتمندی بیمه گذاران و احترام به مشتریان باید به عنوان محور توسعه تمام شعب قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه البرز با قدردانی از شعبه اراک به عنوان یکی از شعب پرتلاش و موفق در تکریم مشتریان، خاطرنشان کرد: «شعبه اراک توانسته است در پنج ماهه نخست سال جاری بالاترین میزان تحقق بودجه را به ثبت برساند و الگویی مناسب برای سایر شعب باشد.»

وی همچنین عملکرد مثبت این شعبه در افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و بهبود خدمات درمانی را ارزشمند دانست و افزود: «گسترش شبکه درمانی طرف قرارداد می‌تواند نقش مهمی در جلب رضایت بیمه گذاران ایفا کند.»

موسی رضایی در ادامه از تلاش‌های شعبه اراک در حوزه وصول مطالبات نیز تقدیر کرد و این موفقیت را حاصل هم افزایی، پیگیری مستمر و نگاه مشتری مدارانه کارکنان و نمایندگان این شعبه دانست.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار