تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۴

دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیرکل آموزش‌وپرورش و شعب خراسان رضوی

دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا، در سفر به مشهد، با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی دیدار و روند توسعه همکاری‌ها و ارتقای خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان را بررسی کرد. او همچنین از درمانگاه فرهنگیان بازدید و با کارکنان و نمایندگان شعب مشهد درباره وصول مطالبات و تکریم مشتریان به گفت‌و‌گو پرداخت.

دیدار مدیرعامل بیمه دانا با مدیرکل آموزش‌وپرورش و شعب خراسان رضوی

اقتصاد ۲۴- دکتر جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره این شرکت، روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه جاری، طی سفر به مشهد مقدس، با مصطفی اسدی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی، معاون پشتیبانی، جمعی از مسئولین و کارشناسان ادارات رفاه در محل اداره کل آموزش‌وپرورش این استان دیدار و در خصوص توسعه خدمات و ادامه همکاری‌های بیمه‌ای، گفت‌و‌گو کرد.

در این نشست، دکتر رضا جعفری با اشاره به سابقه همکاری بین بیمه دانا و آموزش‌وپرورش و ارائه بیش از ۳۷ میلیون خدمت بیمه‌ای طی سه سال به بیمه‌شدگان فرهنگی، موفقیت این همکاری و رضایت حداکثری فرهنگیان را مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین درباره ادامه همکاری، ارائه خدمات مطلوب‌تر، افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و توسعه بیمه‌نامه‌های جامع ویژه کارکنان و دانش‌آموزان سخن گفت و بر اهمیت پاسخگویی سریع به نیاز‌های فرهنگیان و برگزاری جلسات مستمر با آموزش‌وپرورش در جهت رفع مسائل و دغدغه‌های احتمالی تأکید کرد.

پس از این نشست، مدیرعامل بیمه دانا به‌همراه هیئت همراه دکتر سیدمجتبی عطری عضو هیئت‌مدیره، دکتر محمدحسن تدینی معاون فنی بیمه‌های اشخاص و جمعی از مدیران ستادی و رؤسای شعب مشهد مقدس، از درمانگاه فرهنگیان مشهد مقدس بازدید و ضمن عیادت از بیماران، روند ارائه خدمات بیمه‌ای را بررسی و بر رفع موانع احتمالی در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌گذاران تأکید کرد.

در ادامه سفر، دکتر رضا جعفری با کارکنان و نمایندگان شعب آبکوه، آزادی و احمدآباد مشهد در محل شعبه آبکوه بیمه دانا، دیدار و ضمن تقدیر از عملکرد آنان در حفظ پرتفوی و تحقق اهداف کلان شرکت، در زمینه ضرورت پیگیری بیمه‌نامه‌های خُرد و استفاده از ظرفیت بیمه‌نامه‌های کلان به‌منظور توسعه بازار سخنرانی کرد.

وی با تأکید بر رویکرد تحول‌گرای شرکت، گفت: امروز صنعت بیمه بیش از هر زمان دیگری نیازمند نوآوری، دیجیتالی‌شدن و تنوع در محصولات است و بیمه دانا باید با اتکاء به سرمایه انسانی توانمند و شبکه فروش کارآمد، پاسخ‌گوی نیاز‌های روزافزون بیمه‌گذاران باشد.

ایشان همچنین مشتری‌مداری را اصلی‌ترین سرمایه شرکت دانست و افزود: اعتماد بیمه‌گذاران بزرگ‌ترین پشتوانه برای تداوم مسیر توسعه است و همه همکاران باید تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات باکیفیت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی در ادامه با پاسخ به پرسش‌ها و دغدغه‌های نمایندگان، بر اهمیت تعامل سازنده و هم‌افزایی در شبکه فروش نیز تأکید داشت.

این سفر در راستای ارتباط مستقیم مدیرعامل بیمه دانا با شبکه فروش و بیمه‌گذاران، شناسایی مسائل میدانی و ارائه راهکار‌های عملیاتی برای ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای انجام شد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار