تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۴

اهدا نشان عالی مسئولیت اجتماعی به شرکت سهامی بیمه ایران

پنجمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور جمعی از مسئولان و فعالان این حوزه برگزار شد و در پایان، شرکت سهامی بیمه ایران موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی شد.

اهدا نشان عالی مسئولیت اجتماعی به شرکت سهامی بیمه ایران

اقتصاد ۲۴- در این مراسم علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در کشور گفت: روابط عمومی نقشی کلیدی در اداره کشور دارد و می‌تواند در معرفی عظمت تاریخی و فرهنگی ایران به جهان، تأثیرگذار باشد.

هوشمند سفیدی رئیس جشنواره نیز در سخنرانی خود بر ضرورت ایفای نقش واقعی روابط عمومی در نظام حکمرانی تأکید کرد و افزود: روابط عمومی باید فراتر از یک واحد اطلاع‌رسانی عمل کند و به‌عنوان بازوی فکری و راهبردی سازمان‌ها در خدمت جامعه باشد.

همچنین در بخش پایانی جشنواره، هیئت داوران با قرائت متن تقدیرنامه، از تلاش‌های شرکت سهامی بیمه ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی قدردانی کردند. در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: بی‌تردید مسئولیت اجتماعی به معنای عمل مسئولانه در قبال جامعه، توجه ویژه به ذی‌نفعان، مشارکت در امور جمعی و فعالیت‌های خیرخواهانه و ایفای نقش سازمان در ارتقای ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی است.

هیئت داوران با درک اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت آن در سازمان‌ها، به برنامه‌ریزی، استقرار و اقدامات مؤثر شرکت سهامی بیمه ایران در این زمینه ارج نهاده و نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفت را به این شرکت اعطا می‌کند.

گفتنی است؛ این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها برگزار و برگزیدگان آن به‌عنوان الگو‌های موفق در این عرصه معرفی شدند؛ در این راستا مهدی علیپور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نماینده این شرکت نشان برتر مسئولیت را دریافت کرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار