
اقتصاد ۲۴- در نشست مشترک نمایندگان دو طرف، ضمن ابراز خرسندی از تداوم همکاری ها، موضوعات اجرایی، چالشهای ارائه خدمات و راهکارهای ارتقای رضایتمندی بیمه گذار مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگان شرکت گاز استان خوزستان با تأکید بر کیفیت بالای خدمات در دورههای گذشته، رضایت کامل خود را اعلام و این موضوع را مهمترین دلیل تمدید متوالی قرارداد دانستند.
مدیران بیمه البرز نیز با تأکید بر حفظ استانداردهای حرفهای، پاسخگویی سریع و بهبود مستمر فرآیندها، بر تعمیق تعاملات و ارتقای سطح خدمات در سال جدید تأکید کردند.
تمدید قرارداد برای سومین سال پیاپی، بار دیگر نشان دهنده اعتماد سازمانهای بزرگ و ملی به بیمه البرز است که نتیجه کیفیت برتر خدمات، شفافیت عملکرد و رویکرد مشتری مدار این شرکت میباشد.
گفتنی است اولین دیدار دوره جدید همکاری با مدیران شرکت گاز استان خوزستان انجام شد؛ زیرا این استان بیشترین تعداد خدمت گیرندگان در میان واحدهای زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران را دارد و از این رو به عنوان نقطه آغاز تعاملات اجرایی و ارزیابی عملکرد، انتخاب شده است.