تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۳ آبان ۱۴۰۴

لزوم ثبت اطلاعات اقامتگاه اصلی مشتریان در سامانه املاک و اسکان برای دریافت خدمات بانکی

با الزام بانک مرکزی، دریافت خدمات بانکی برای مشتریان شبکه بانکی، منوط به ثبت و تکمیل اطلاعات آنها در سامانه املاک و اسکان کشور و احراز نشانی (کد پستی) محل اقامت اشخاص خواهد بود.

لزوم ثبت اطلاعات اقامتگاه اصلی مشتریان در سامانه املاک و اسکان برای دریافت خدمات بانکی

اقتصاد ۲۴- بر اساس اعلام بانک مرکزی، درخواست دریافت خدمات پایه بانکی مانند افتتاح حساب، دریافت دسته چک، دریافت تسهیلات، تعهدات و ...، از طریق تطبیق کد ملی و کدپستی متقاضیان در پایگاه اطلاعاتی سامانه ملی املاک و اسکان، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بر این اساس تمامی مشتریان گرامی می‌بایست پیش از مراجعه به شعب برای دریافت خدمات بانکی با مراجعه به این سامانه به نشانی www.amlak.mrud.ir اطلاعات خود را تکمیل کنند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار