تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۲۸ آبان ۱۴۰۴

برنامه‌ریزی برای تولید و توسعه فروش زمزم در سال ۱۴۰۵

سومین جلسه کمیته راهبردی شرکت زمزم ایران با هدف بررسی راهبرد‌های کلان تولید و فروش، وحدت رویه میان واحد‌های مختلف و تدوین سیاست‌های ارتقای کیفیت محصولات برگزار شد.

برنامه‌ریزی برای تولید و توسعه فروش زمزم در سال ۱۴۰۵

اقتصاد ۲۴- در این نشست، با حضور مدیران ارشد شرکت بر برنامه‌ریزی دقیق برای سال آینده و نقش راهبردی کمیته‌ها در مسیر توسعه تأکید شد.

از جمله محور‌های اصلی جلسه، ارائه گزارش اقدامات راهبردی از سوی واحد طرح و برنامه بود که با دیدگاه تغییر خطوط تولید شورت‌نک تا ابتدای دی‌ماه، توسعه ظرفیت‌های انبارش و سیاست کاهش فروش از دست‌رفته بررسی شد.

در این رویداد دکتر عرفان خسرویان، سرپرست معاونت تحقیق، فناوری و توسعه دانش بنیان زمزم ایران، با تاکید بر نقش راهبردی این کمیته در توسعه زمزم ایران گفت: نگاه راهبردی در مسیر توسعه شرکت نیازمند تدوین استراتژی‌های فروش و صادرات و تنظیم سند ساختاری و اداری است که جزو مهم‌ترین برنامه‌های کمیته راهبردی است.

وی افزود: در این کمیته باید اختلاف‌ها و تعارض‌ها بررسی و حل شود، چرا که موضوع ادغام یکی از رویداد‌های کلیدی شرکت است که در این موضوع کمیته راهبردی جنبه مشورتی دارد.

او با اشاره به مأموریت کمیته‌های تخصصی اظهار داشت: کمیته‌های اقماری موظف‌اند دستورالعمل‌های اجرایی را مشخص و به واحد‌ها ابلاغ کنند تا انسجام عملکرد در تمام بخش‌ها حفظ شود.

وی با تأکید بر اهمیت صیانت از برند زمزم ایران هم گفت: از دیدگاه تولید، هیچ‌گونه افت در کیفیت محصولات قابل قبول نیست و حفظ استاندارد‌های کیفی باید در اولویت همه فعالیت‌ها قرار گیرد.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار