
اقتصاد۲۴- این بانک با هدف بررسی نیازها و سلیقههای متفاوت از مشتریان گرانقدر درخواست کرده که برای ارائه خدمات بهتردر این نظرسنجی شرکت کنند.
همچنین در این نظرسنجی میزان رضایت از کمیت و کیفیت کارتهای هدیه بانک ملی ایران به عنوان یکی از خدمات بانک، در معرض ارزیابی مشتریان و متقاضیان قرار داده و خواهان پاسخگویی به سوالات مطرح شده است.
این نظرسنجی حاوی ۲۱ سوال که در آن درباره فرآینده تهیه و دریافت، تنوع طرح ها، کیفیت چاپ، جنس کارت و بسته بندی، محدوده مبالغ قابل شارژ، مدت اعتبار، امنیت و امکان مسدودسازی و جذابیت طرحها از مشتریان پرسیده شده است که مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس
https://bmi.ir/fa/forms/۴ در نظر سنجی شرکت کنند.