تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۵

ادعای شبانه آمریکا درباره مین‌های تنگه هرمز

سنتکام در پیامی جدید مدعی شد که نیروهای آمریکایی بر اساس دستورات رئیس‌جمهور ترامپ، حملات بیشتری را علیه اهداف متعددی در ایران انجام داده‌اند.

ادعای شبانه آمریکا درباره مین‌های تنگه هرمز

اقتصاد۲۴- سنتکام نوشت: جنگنده‌های آمریکایی زیرساخت‌های نظارت نظامی، سامانه‌های ارتباطی و مواضع پدافند هوایی ایران را هدف قرار داده‌اند.

ارتش آمریکا مدعی شد: حملات ما قابلیت‌های مین‌گذاری ایران را هدف قرار داد، تردد کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز همچنان ادامه دارد و نیرو‌های ایالات متحده همچنان هوشیار، مرگبار و آماده باقی می‌مانند.

یک مقام آمریکایی در گفت‌و‌گو با فاکس نیوز نیز ادعا کرد: نیرو‌های ایالات متحده و بحرین ۹ فروند پهپاد ایرانی را که شب گذشته به سمت نیرو‌های آمریکایی در بحرین پرتاب شده بود، سرنگون کردند. ارتش آمریکا در پاسخ به حمله شنبه ایران به یک نفتکش تجاری، حملاتی را علیه اهداف ایرانی انجام می‌دهد! نیرو‌های ما، حملات بیشتری را علیه اهداف متعددی در ایران انجام دادند.

منبع: همشهری آنلاین
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار