تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

واکنش رامبد جوان به سقوط هواپیمای اوکراین

رامبد جوان در پی ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی نوشت: تسلیت به ایران عزیز. همه‌مان برای همه‌ی تلخی‌ها مقصریم، اما بعضی‌ها بیشتر!
 
 
واکنش رامبد جوان به سقوط هواپیمای اوکراین
 
 
منبع: آخرین خبر
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
6
10
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
چه خبر از فرزند کانادایی دوتابعیتی شما؟واقعا بعضی بیشتر مقصرند.
مرتضی
لایک
قاسمی
0
2
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
در مورد شهادت سردار سلیمانی چی ؟ کیا مقصرند ؟ چقدر مقصرند ؟
ناشناس
0
1
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
رامبد همون نبود میگفت ما خیلی خوبیم بعد بچه شو کانادا دنیا آورد میان پول ایران رو جمع میکن میدن خارج حال میکنن
ناشناس
0
2
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
چرا همه مان مقصریم؟
طالبی
0
2
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
شما چطور در مورد شهادت سردار سلیمانی نظری نداشتید ؟؟؟
اتفاقا ما هم دنبال مقصر واقعی بدون هیچ تعصب کور کورانه هستیم
قاراخانی
0
2
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
رامبد میشه بگی براچی همه ما مقصریم برای اینکه سرمون توی بدبختیامون گیر کرده و مثل تو نمیتونیم بریم کانادا و سرک بکشیم این ور و اونور ..تو رزومه خوبی پیش این مردم نداری
ناشناس
0
2
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
تو یکی حرف نزن . دورو
علی
0
2
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
شما وارد این قضیه نمیشدی بهتر بود
ناشناس
0
3
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
تا الآن همشون لال بودن یکی یکی سرشونو از لاک درآوردن
ناشناس
0
2
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
شما بیشتر
ناشناس
0
3
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خوب می ری می آیی کانادا مواظب باش
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار