صلح با ایران پشت سر پمپئو

فعالان صلح طلب با سردادن شعارهایی، جلسه حضور مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا را در کنگره درباره ایران و عراق برهم زدند.
کد خبر: ۵۸۳۹۶
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
اقتصاد۲۴ - شرکت کنندگان در جلسه استماع کنگره که درباره سیاست‌های دولت ترامپ در برابر ایران و عراق بود، در شعار‌های خود خواستار صلح با ایران و خودداری از جنگ با این کشور شدند.

دقایقی بعد نیرو‌های امنیتی آمریکا این فعالان صلح طلب را از جلسه کنگره بیرون کردند. این افراد از اعضای گروه صلح طلب کدپینگ بودند مدیا بنجامین مؤسس گروه کدپینگ نیز در این رویداد اعتراضی حضور داشت.

جلسه استماع کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا با عنوان ارزیابی سیاست‌های دولت ترامپ در خصوص ایران و عراق، و توسل به زور روز جمعه با حضور مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا برگزار شد.

پنهانکاری دولت آمریکا درباره تعداد آسیب دیدگان و کشته شدگان در حمله موشکی ایران به عین الاسد عراق از سوالاتی بود که مخالفان از پمپئو پرسیدند، که وزیر خارجه آمریکا نتوانست توجیه کند.
 
 
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.