پیامدهای ویروس کرونا در تهران

از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا در ایران یعنی حدود ۱۰ روز قبل، تغییرات زیادی در سطح شهرها و در زندگی مردم صورت گرفته است. افراد حالا بیش از گذشته موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند و در سطح شهر نیز عموم شهروندان با ماسک و دستکش و رعایت مسائل بهداشتی در حال تردد هستند.
کد خبر: ۵۸۵۴۰
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

این ویروس خطرناک که حالا به مهمترین موضوع افکار عمومی جامعه تبدیل شده، به گفته دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا، تا کنون ۵۹۳ نفر از هموطنان را مبتلا کرده که از این میان ۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۲۳ نفر نیز پس از بهبود، از بیمارستان مرخص شدند. این در حالی است که به گفته وی، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۵ نفر دیگر به تعداد مبتلایان افزوده شده که از این تعداد، ۵۲ نفر در استان تهران، ۲۱ نفر در استان قم، ۱۷ نفر در استان گیلان، ۲۲ نفر در استان گلستان، ۱۲ نفر در استان اصفهان، ۱۸ نفر در استان مرکزی، ۱۲ نفر در استان مازندران، یک مورد در خراسان جنوبی، یک نفر در استان ایلام، ۸ نفر در استان فارس، ۶ نفر در آذربایجان شرقی، ۳ نفر در اردبیل، ۸ نفر در البرز، ۴ نفر در سمنان، ۵ نفر در کردستان، ۶ نفر در استان قزوین، ۴ نفر در خوزستان، یک نفر در سیستان‌وبلوچستان و ۴ نفر در یزد، مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.