تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

نشان تجاری بی ام و تغییر کرد

پس از رونمایی مدل مفهومی و برقی i۴، بی‌ام‌و لوگوی خود را با تغییراتی نسبت به قبل، معرفی کرد. نشان تجاری جدید، حالتی تخت و دوبعدی و فاقد نوار سیاه‌رنگ خواهد داشت.
نشان تجاری بی ام و تغییر کرد
 
اقتصاد ۲۴ - طی سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سه‌بعدی به نمای تخت و دو‌بعدی تغییر داده‌اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس‌واگن نیز رخ داد.
بیشتر بخوانید:بی ام و به فرمول یک بازنمی‌گردد

نشان تجاری بی ام و تغییر کرد

نشان تجاری بی‌ام‌و با حذف دایره‌ی سیاه‌رنگ، نوار سفید و حروف روشن BMW در پیرامون خواهد داشت. مطابق انتظار، خطوط صلیبی و تقسیمات چهارگانه دایره‌ی میانی به رنگ‌های آبی و سفید، پابرجا خواهند بود. با این ترفند، فضای بین دایره‌ی میانی و بیرونی که حروف BMW در آن جای دارد، شفاف باقی می‌ماند تا رنگ بدنه‌ی خودرو را نشان دهد. نشان تجاری جدید بی‌ام و، حالت کاملا برچسبی و هم‌سطح بدنه نخواهد داشت؛ بلکه دارای برجستگی فلزی براق با سایه‌روشن در مقابل تابش نور خواهد بود.


نشان تجاری بی ام و تغییر کرد
 
منبع: زومیت
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار