اقتصاد۲۴- برنامه «هشتگ» که به صورت تخصصی و آسیبشناسانه به موضوع فضای مجازی و شبکههای اجتماعی میپردازد، بنا دارد در هر قسمت به یکی از مزایا و یا معایب فضای مجازی که پیشروی کاربران قرار دارد، بپردازد.
برنامه ترکیبی «هشتگ» شامل بخشهای مختلفی از جمله گفتوگوی استودیویی با حضور کارشناسان و کاربران فضای مجازی، مستندهای گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتمهای نمایشی اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهای اینفوگرافی است.
بیشتر بخوانید:دستمزد سلبریتیهای تلویزیونی همچنان در هالهای از ابهام
«هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما با تهیهکنندگی رضا سبحانی و اجرای حسین رفیعی است.