اقتصاد۲۴ - در این نشست که به مناسبت هفته روابط عمومی و ایجاد وحدت رویه و تعامل خبری با پرچمداران حوزه ارتباطات برگزار شد، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درنا کسرایی مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران روابط عمومی مناطق آزاد هفتگانه کشور حضور داشتند.
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک هفته روابط عمومی به نقش تاثیرگذار این مجموعهها در برقراری ارتباطات و تعاملات با جامعه جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: دستاوردهای حاصل از تولید محتوا در مناطق آزاد، بر سطح تعاملات این مناطق با رسانههای ملی و فراملی نقش تاثیرگذاری دارد.
محمد خدادی ادامه داد: به منظور اثربخشی خبرها، باید رویکرد تولید محتوا در مناطق آزاد هفتگانه به رویکردی ملی تبدیل شود تا بازتابی از معرفی ظرفیتها و مزیتهای این مناطق به مردم کشور باشد.
بیشتربخوانید: روابط عمومی ها؛ دستاوردها را صادقانه و واقع گرایانه به مخاطبین اطلاع رسانی کنند
خددادی همچنین برای همکاری رسانههای کشور و کشوری با روابط عمومیهای مناطق آزاد اعلام آمادگی کرد و عنوان داشت: با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رسانههای سراسری میتوانند در پوشش اخبار این مناطق فعالتر شوند.
رسانههای بومی تریبون مناطق آزاد برای مخاطبین محلی
در ادامه، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در سطوح ملی و بین المللی بر لزوم تقویت و حمایت از رسانههای محلی با هدف انتقال پیام مدنظر به جامعه هدف محلی تاکید کرد.
همچنین در پایان جلسه بر لزوم پوشش خبری ملی کمپین ۳۱۰ پروژه مناطق آزاد کشور به صورت گسترده و با هماهنگی روابط عمومیهای این مناطق تاکید شد.
گفتنی است، نشست صمیمانه معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران روابط عمومی مناطق آزاد هفتگانه کشور عصر امروز ۲۸ اردیبهشت ماه در در محل معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.