تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

نوید محمدزاده وارد عرصه تبلیغات شد

 نوید محمدزاده به جمع بازیگرانی که در عرصه تبلیغات فعالیت می‌کنند اضافه شده و در اولین فعالیت تبلیغاتی خود، با یک نشان تجاری مشهور که آب میوه و نوشیدنی تولید می‌کند، همکاری داشته است.
نوید محمدزاده وارد عرصه تبلیغات شد
 
اقتصاد۲۴- او در این تبلیغ کوتاه که مدت آن کمتر از یک دقیقه است، از میان جمعیت عکاسانی که تصویر او را ثبت می‌کنند، از روی فرش قرمز عبور می‌کند، وارد فضایی مانند اتاق گریم بازیگران می‌شود و آب میوه می‌نوشد.
بیشتر بخوانید:نوید محمد زاده نابینا می‌شود؟
او جز تکرار شعار تبلیغاتی آن نشان تجاری در پایان تیزر، دیالوگی در این ویدئو ندارد و فقط در حد چند ثانیه در انتهای ویدئو دیده می‌شود. به رغم آن که این آگهی خوش‌ساخت و چشم‌نواز از آب درآمده، اما هیچ خلاقیت ویژه یا متفاوتی در آن دیده نمی‌شود و محمدزاده در نقطه شروع فعالیت تبلیغاتی خود، حضور متفاوت و جذابی در یک تیزر نداشته است.

معلوم نیست فعالیت تبلیغاتی نوید محمدزاده ادامه‌دار خواهد بود یا خیر، اما او این روز‌ها که دوران اوج خود در سینما را سپری می‌کند، کمی زود وارد عرصه تبلیغات شده است. پیشتر ستاره‌هایی مانند محمدرضا گلزار، بهرام رادان و نیکی کریمی هم سابقه حضور در تبلیغات را داشته‌اند.
 
 
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار