تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

فیلم/انبار احتکار یکی از خودروسازان هم لو رفت

حضور تعزیرات در پارکینگ احتکار خودرو متعلق به یکی از خودروسازان را میبینید.
کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
0
2
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
ای کاش دوباره فروش اقساطی خودرو باقیمت کارخونه شروع بشه یعنی میشه ماهم صاحب ماشین بشیم
ن
0
2
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
باسلام اخه با این کارهامیخوان چیکار کنن واقعا حق مردم ایران این نیست
رکیما
0
1
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
واسه همینه الان عجله دارن پولهارو زود جمع کنند که گند کاراشون با حتکاراشون در نیاد بیشتر از این خدا به زمین گرم بزنه هر کسی رو که این مردم رو عذاب میده
ناشناس
0
1
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
مقصر مردمن
حمیده
0
1
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
باید دارشون زد
پویان بوقی
0
0
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
واقعا که گناه داره معصیته بخدا
عاخههههه چرااا خوب
برید از خارجیا باد بگیرن لاقل
۲۶ اهواز
0
0
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
عجیییییییب
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار