تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۵۴ نظر

سید محمود موسوی مجد، جاسوس سیا کیست؟ +عکس

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با حضور نمایندگان رسانه‌ها در خصوص دستگیری یکی از جاسوسان آمریکایی گفت: اولا بگویم که آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیست تلاش می‌کنند برای جاسوسی، اما نیرو‌ها و سربازان گمنام امام زمان فعالیت این گروه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و اجازه تحرکات به این افراد نمی‌دهند.
سید محمد موسوی مجد
اقتصاد۲۴ - بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروس قدس سپاه، از آنجا که وی به دلیل ماموریت‌های متعدد رفت و آمد‌های زیادی به عراق و به خصوص فرودگاه بغداد داشت، این گمانه زنی به وجود آمد که زمان و محل تردد او توسط شخص خاصی افشا شده باشد.


سید محمود موسوی مجد کیست؟


سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم یکی از جاسوسان سازمان سیا و موساد به خاطر افشای محل سردار حاج قاسم سلیمانی به اعدام محکوم شد. گفته شده است این فرد که تحت عنوان مدافع حرم در مقطعی در جبهه‌های سوریه و عراق فعالیت می‌کرده با خارج از ایران ارتباط برقرار کرده و در قبال اخذ دلار آمریکایی در حوزه‌های امنیتی نیرو‌های سپاه قدس جاسوسی می‌کرد و محل‌های تردد شهید سرلشگر قاسم سلیمانی را در اختیار دشمن قرار داده بود. البته مهدی کشت دار مدیر مسئول میزان (خبرگزاری قوه قضاییه) مدعی شده است:موسوی مجد پیش از شهادت شهید سلیمانی بازداشت شده بود، اما بنابر اطلاعات به دست آمده موسوی مجد در ادوار مختلف اطلاعات متعددی را در اختیار سازمان‌های اطلاعاتی غیر ایرانی قرار داده است.

همچنین بر اساس برخی اطلاعات موجود، محمود موسوی مجد در قبال دریافت مشتی دلار به عنوان عنصری خودباخته اطلاعات را در اختیار کشور‌های بیگانه و دشمن قرار داده است که با هوشیاری نیرو‌های گمنام امام زمان (عج) در هجدهم مهرماه ۹۷ بازداشت شد.

انگیزه سید محمود موسوی مجد وطن‌فروشی و دریافت پول عنوان شده است، اما هنوز اطلاعات کاملی درباره اینکه این جاسوس چه مواردی را به کشور‌های بیگانه اطلاع داده است در دست نیست.

این عنصر فریب خورده در حوزه‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه قدس اطلاعات را جمع‌آوری کرده و محل استقرار و تردد‌های حاج قاسم سلیمانی را در اختیار بیگانگان گذاشته است، البته گفته شده است این فرد تحت عنوان مدافع حرم در مقطعی در جبهه‌های سوریه و عراق فعالیت کرده است.

پس از دستگیری سید محمود موسوی مجد حکم اعدام برای وی صادر شد و شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور این حکم را تأیید کرد.

موسوی مجد در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۷ بازداشت شد و شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر کرد که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه بازگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تأیید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کرد و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شده است؛ البته بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه موسوی مجد هیچ نقشی در به شهادت رسیدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی نداشته است.


مدیرعامل میزان: موسوی مجد سردار سلیمانی را لو نداد!


مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) در توئیتی گفت: سید محمود موسوی مجد در زمان شهادت ‎حاج قاسم سلیمانی در بازداشت بوده و عامل لو دادن ورود سردار سلیمانی و ‎ابومهدی مهندس به فرودگاه بغداد نبوده است.
 
سید محمد موسوی مجد کیست؟
 
 
 

مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا قبل از شهادت سردار سلیمانی انجام شده است

 
در همین راستا مرکز رسانه قوه قضائیه نیز در اطلاعیه اعلام کرد: «پس از اعلام خبر تایید حکم اعدام سید محمود موسوی مجد در شعبه نوزدهم دیوان عالی کشور که یکی از عناوین مجرمانه اش لو دادن محل تردد و اسکان فرماندهان نظامی از قبیل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ادوار گذشته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جمله سرویس موساد و سیاه بوده است مرکز رسانه قوه قضائیه در تشریح بخشی از پرونده قضایی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه ۹۷ اعلام کرد.

بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت امریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.

بر اساس این گزارش پس از بازداشت موسوی مجد در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۷، شعبه ۱۵دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر می‌کند که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه برگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ و بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تایید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال می‌کند و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار درباره پرونده‌های طبری، شریفی و ...
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه؛ موسوی مجد از ابتدای بازداشت تاکنون آزاد نشده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا پس از شهادت شهید سلیمانی در نشست خبری صراحتا اعلام کرد، این اقدام به دستور شخص وی انجام شد.

وزارت دفاع آمریکا نیز در بیانیه‌ای تصریح کرد که شهادت سپهبد سلیمانی براساس دستور رییس جمهور آمریکا انجام شده است.»
 

نخستین تصویر از سید محمود موسوی مجد

برای اولین بار تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، منتشر شد.

تصویر منتسب به سید محمود موسوی مجد جاسوس سیا

 

البته در یکی از شایعات منتشره از سوی یکی از رسانه‌های ال سعود موسوی مجد فردی مرتبط با یکی از اماکن مقدسه معرفی شده است

این در حالی است که جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد، هیچ ارتباطی با اماکن مقدسه نداشته است.

تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر می‌شود.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
حسین
8
9
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
این کثافت هم یکی از امثال کشمیری و بنی صدر هست که نفوذ کرده،بنی صدر تا رده ریاست جمهوری، کشمیری تا رده رییس شورای عالی امنیت ملی و این بی شرف توی سپاه نفوذ کرده . از این اشغالها از اول انقلاب بوده هنوز هم هست.که متاسفانه تا رده های بالا نفوذ می‌کنند. که زبانشان و کارشون به موقع به نفع دشمن و جهت ضربه به کشور و تشویش مردم میچرخه.یادتون نره درست سه چهار سال پیش در زمان برگزاری کنفرانس منافقین با عربستان وهابی فایل صوتی منتسب به منتظری از طرف پسرش توی سایتش و وب منتشر میشه.که افکار عمومی را تا مدتی به هم بریزه.و bbc استعمار پیر روش مانور بده. فقط خدا خودش رهبرمون را و سردارهای خدایی و عاشورایی کشورمون را از نیش و گزند این خود فروخته های وطن فروش و امثالشون حفظ کنه.و فرج امام زمانمون را زودتر میسر کنه.انشالله
یامهدی
15
13
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خدا لعنتش کنه نه دنیا ونه آخرت
محمد
بنی صدردر اوایل در زمین دشمن نبود. ولی بعلت سست عنصری افراد نفوذی دوره ش کردن و از راه به در شد. ولی کشمیری از اول با هدف ضربه زدن نفوذ کرده بود
ناشناس
به نظر شما از کجا معلومه که عده ای دیگر از اینهایی که خودشون را در قالب انقلاب و اسلام جا زده اند جاسوس خائن و وطن فروش نباشن. پس اعتماد سخت است. پس خدا لعنت کنه اونهائیکه که به این مردم و این کشور خیانت میکنند.
دختر افتابی
5
16
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
عوضی های اشغال خاعن وطن فروشا . سلامتی سربازان گمنام امام زمان هدیه ب امام و شهیدانش صلوات
امیر
9
19
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خب بله به دستور ترامپ بوده ولی یکی جای ایشون را لو داده.
ناشناس
6
12
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خون سردار قاسم سلیمانی ما قطعا بی جواب از جانب حق تعالی بی پاسخ نخواهد ماند
داودعامری
8
19
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
چطور جراعت کرده دین ودنیاواخرت خودش به یک مشت دلار فروخت متاسفم بعدازمرگ سهراب ونوش دارو حالاچه فایده اعدام یاغیراعدام باید مجد رابلایی سرش بیارن که روزی هزاربار ارزوی مرگ بکنه نه اعدام یکباره راحت میشه
ناشناس
9
13
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
این همه کش وقوس وگفتگو لازم نییست حکم خائن اعدام است وبهتراست سریعااجراشود.
من ایرانی ام
7
8
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
این جور ادما باید صد بار اعدام شن تا درس عبرتی بشن برای بقیه ادمها تا کسی جرات نکنه به وطنش خیانت کنه
ناشناس
7
9
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
حکمش باید سنگسار باشه
Reza alijani
7
9
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
اگر یک درصد هم احتمال لودادن سردار سلیمانی رو داره حقش فراتر از اعدامه
ناشناس
7
13
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
الهی رمیرم برای سردار شهی. د وهمراهاش و باز هم مظلومیتی دیگر همانند مولایش علی ان که به جماعتش اقتدا کرد قاتلش بود چه مرگ قشنگ و اشنایی
حسین
8
11
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
ایا واقعا ارزش بول به هر مقذار بیشتر از جون ادم
اونم سردار رشیدی چون حاج قاسم که افتخار تمام ادمهای روی زمینه کسی که با داعش که همون باز مانده سباه ابن سعد بودن ایستادو جنگ
کاش منم سرباز رکاب حاج قاسم بودم
حاجی منو ببخش
محمد
7
9
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
بابا یه عکس درست و حسابی از این آدم بذارید.
بابا پنجعلی
4
7
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
محمود موسوی مجد هجدهم مهرماه ۹۷ بازداشت شده.
ناشناس
2
6
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
دست بالادست زیاده
ناشناس
3
2
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
متأسفه در همه ی این سالها اینقدر قوه قضائیه در اجرای احکام قضائی اهمال داشته . اگر یک مقدار سختیگری میشد آنجایی که باید میشد این روزگار ما نبود . خدا به آقای رئیسی قوت بده که همه ی انهایی که باید به سزای عملشون برسند و مثل موش رفتند توی سوراخ دمشون بگیره و بکشه بیرون به سزای عملشون برسونه.
ناشناس
1
7
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
وقتی ملاک ظاهر فریبی باشد این طور اشغالهایی نفوذ میکنند.چه در حوزه امنیتی چه اقتصادی چه سیاسی چون طرف ریشه پاکی نداره در هر پستی باشد امکان خیانت هست مثل خاوری و مثل طبری چفیه گردن مینداختند بعد به همه خیانت کردند.ملاک عمل اتسان هست نه ظاهر
ناشناس
1
4
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
میدونی توی بیشرف کثافت با لو دادن جای سردار سلیمانی باعث مرگ چند نفر تو مراسم تشییع و حادثه هواپیما شدی؟
محرم
6
7
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
این کثافت بی شرف باید تکه تکه بشه خدالعنت کندهرچه خائن وطن فروش اختلاسگران حرام زاده را
یا مهدی
4
3
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
درجا اعدام
ناشناس
داستان پشت داستان از کجا معلوم کار این بابا بوده
ناشناس
2
4
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سرشو جدا کنید ، این اشغال رو
مهدی نیک پور
5
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
می خوان این مردیکه بی شرف ، محمود موسوی مجد ، رو آزاد کنن دنبال بهانه می گردن . گیریم که محمود موسوی مجد ورود شهید سردار سلیمانی رو به فرودگاه بغداد اطلاع نداده ولی بطور کلی جاسوس بودنش ثابت شده است و کیه که ندونه در تمام کشورهای دنیا مجازات جاسوس اعدامه .
سمانه
4
2
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
فقط خداکنه این دیگه با وثیقه آزاد نشه وبعد ازچندماه بگن سراز کانادا و آلمان در آورده
سمانه
3
2
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خدا سردار سلیمانی رو رحمت کند و مسوولین خوب و زحمتکش مملکت و نظام رو که حتی ممکنه اسمشون رو ندونیم حفظ کند. ولی به نظرم اگر توی بازداشت چیزی لو رفته باشه نشونه قصور دستگاه قضایی هم هست
رضا
1
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
کاش این جاسوس رو بذاریم توی یه قایق کنترل شونده بکوبیمش به یکی از ناوای امریکایی که هم خودش و هم ارباباش حساب کار دستشون بیاد .
سینا
5
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
عجب آدمهایی هستید شما که نظر میدین
خودشون میگن محل شهادت رو این رو نداده ، اصلا ۹۷ دستگیر شده
فقط برای بالا بردن آمار بازدید تیتر های رسانه ای
بابازاده
0
4
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا مسوولین برای اعدام عامل قتل شهید سلیمانی تعلل میکن





چرا مسوولین اجرای حکم اعدام عامل شهادت شهید سلیمانی را تاخیر میندازند
محمدعلی عابدی
2
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
حق سردار ازتن جدا نیست تکه تکه های حقی را که بر تن داشت بقسمت مساوی میان مردم تقسیم کرد مبادا یکجا بر دوش کسی سنگینی کند.حاجی واقعا ..قاسم..بود
ناشناس
3
2
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بسیاری از این ها در بالاترین رده های نظام هستند و بیشتر این مشکلات از همین هاست.
امثال کشمیری و...
علی
1
0
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
من می دونم کار کیه
حسن بویری پیانی
0
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام به همه ی وطن دوستان باغیرت و سلام بر همه ی سربازان گمنام امام زمان(عج)،من واقعا نمیدونم چطور یه فرد میتونه اینقدر پست بشه که با افشای اطلاعات محرمانه وحساس نظامی باعث تلف شدن منابع انسانی ومنابع ملی مون میشه آخه به چه قیمتی؟جان مردم کشورت رو به خطر میندازی خارج از بحث انسانهای بزرگ ونخبه ای مثه سردارسلیمانی....این از رخنه ونفوذ طبری داخل قوه قضاییه باهدف چپاول منابع ملی ومردمی این از موسوی مجد....خدا میدونه کیا هنوز لو نرفتن ودرفکر ضربه به کشور عزیزم هستن.ولی طبری ها وموسوی ها و.....بدونید اگه حضرت آقا فرمان بدن من دهه هشتادی کفن میپوشم وجلوی امثال شما خواهم ایستاد حتی اگر تا دندان مسلحه باشید مطمئن باشید دستان خالی ام قدرت محو کردنتان را از روی زمین دارند.
۳۱۵
4
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
توف تو غیرتش و ذاتش که خیانت کرد به کسی که داشت برا ملت ایران فدا کاری میکرد
.
2
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بعضی از اون عوضیایی که منفی دادن خیلی حیوون تشریف دارن که با حاج قاسم مخالفن نمک نشناس و عوضی که وطنشون رو به آمریکا فروختن و الان از امنیت این کشور دارن مفت میخورن ولی نمکدون میشکنن
خاک بر سرشون و خاک بر سر کسی که با قهرمان ملی این کشور مخالفه
ناشناس
3
2
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
ا لعنت کند
ایران سرفراز
1
0
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
این موسوی مجد را باید توی بشکه قیر داغ بیندازند اعدام برایش خیلی کم است .
آفرین
1
0
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
تا شما باشید و بر اساس ظاهر آدما قضاوت نکنید. شرط میبندم جلوی مقامات چند بار محکم گفته مرگ بر آمریکا، تایید صلاحیت شده.
مینا
1
0
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خدا لعنتش کنه چطور دلش اومد اون فرشته رو تکه تکه کنن باید زنده زنده بسوزوننش
سپند
2
1
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
اومدیم بعداز اعدام معلوم شد ایشون اصلا روحشم خبر دار نبوده؟؟اونموقع چی اوناییکه الان میگن ال کنین بل کنین ...میدونین اگر بی گناه اعدام بشه همتون اون دنیا مسولین؟؟؟لااقل چیزی که ندیدین و نمیدونین چرا زود حکمشم صادر میکنین....بگین خدا عالم است
ناشناس
0
2
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
صد افسوس که سردار عزیز و غیور از دست ما رفت حیف که دیگه مثل سلیمانی نخواهد امد درست مثل امام علی که مثل علی دیگر نخواهد امد یا الله خودت قصاص کن هر کس دست داشته و با سپاهیان پاکدامن دشمنی دارد یا الله خودت با شهاب ثاقب دشمنان مملکت و نظام را در هر لباسی اند عذابش بفرما ارادتمند روسلان علیزاده رودبار زیتون
ali
0
2
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
هیچ آدمی به خاطر پول خیانت نمی‌کنه مگه اینکه گرسنه باشه
ناشناس
0
2
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
اینها هستند که با اعمال نفوذ نمی گذارند ایران هواپیماساز و حتی خودروساز شود.
هستی
0
0
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
خدا لعنتت کنه،بنظرشما اینطورافرادچرا به اخر کارشون فکرنمیکنن؟
ع
1
2
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
با خیانت این آشغال کلی خون دادیم . با خیانت‌های اینجور اشخاص ضربه های زیادی به مملکت میخوره .یکیش اینکه همین جریان شهید حاج قاسم سلیمانی به بعد چقدر خون ریخته شد .احتمال جنگ هم بود . پس این آدم به هشتاد ملیون نفر داشته خیانت می‌کرده .
حمید
1
1
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
کثافت‌اشغال‌عوضی‌اینوبایدصدباراعدام‌کنن‌تادرس‌عبرتی‌بشه‌برای‌دیگران‌
هوتن
1
1
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
نباید زود اعدامش کنن باید کلی اطلاعت ازش بگیرن بد مثل سگ بکشنش خیانت کار وطن فروشو
مهدی
1
2
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
این خائن وطن فروش روهرچه سریعترقوه قضائیه اعدام کندتابقیه حساب دستشون بیاد
ناشناس
1
1
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹
این بشر نباید اعدام بشه......باید زجر کش بشه....چرا اعدام و سریع راحت بشه؟؟؟؟؟ خدا این مخلوقاتش رو لعنت کنه که بهترینهای ما رو از ما گرفتن....امیدوارم خون حاج قاسم و یارانش پایمال نشه.فدای مظلومیتت حاج قاسم...
ایرانی
1
1
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹
زمانی که سردار دلها شهید شدند این ملعون (موسوی مجد )تو زندان بود . فردی دیگر که الان داره خیانت می‌کنه،زمان ورود و مکان ایشون رو به آمریکاییها داده.
روحت شاد حاج قاسم
سحر
0
0
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
خاک توسرت ملعون
خدیجه
0
0
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
هووف واقعن ک بیشعورن چرا اعدام باید تکه تکش کنین ب نظرم هر آشوب گری رو باید زنده زنده سوزوووووووند
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰
چقدر هم وطن عصبانی داریم!
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/رونمایی از تنها تصویر موجود از همسر سعید جلیلی!

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ الفاظ رکیک امیرحسین ثابتی درباره زنان

عکس/عذرخواهی و ابراز ندامت صبا آذرپیک از مدیرعامل بانک شهر

عکس/ طرفداران جلیلی: ما خود طالبانیم!

پرسش حجاریان از سعید جلیلی درباره عمق راهبردی و حجاب در ایران

عکس/افشاگری عجیب درباره سخنگوی دولت رئیسی و برادرش

عکس/ نیما شعبان‌نژاد و ساعت نیم میلیاردی!

اینفوگرافی/ وضعیت فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در ایران

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

پاسخ های عجیب سعید جلیلی به مسعود پزشکیان

فیلم/ حمله پزشکیان به جلیلی بر سر مقصران حمله به سفارت عربستان

چند پاسخ به وعده‌های «مسکنی» سعید جلیلی؛ بحران مسکن با اقتصاد دولتی حل نمی‌شود/ یا یک میلیون را نمی‌شناسند یا مسکن را!/ از جیب بانک‌های ورشکسته وعده وام ندهید

فیلم/ جمله معنادار پزشکیان خطاب به جلیلی

شرط پزشکیان برای انصراف از انتخابات

پزشکیان: در دولت شهید رئیسی پول چاپ کرده‌ایم؛ چرا؟

پزشکیان: چه لزومی دارد کسی را برای مذاکره بفرستیم که روی ما معامله کند

فیلم/ کنایه پزشکیان به جلیلی: با ۱۰۰ میلیارد دلار، ۲۰۰ میلیارد دلار تهاتر نمی‌شود کرد

فیلم/ روایت پزشکیان از سوال مهم از جلیلی در مجلس

فیلم/ جلیلی باز هم از پاسخ فرار کرد؛ بالاخره درباره برجام و FATF چه خواهید کرد؟

فیلم/ خنده‌های جلیلی در واکنش به طرح یک موضوع از زبان مجری

فیلم/ جمله مهم پزشکیان در مناظره

یک تصویر معنادار درباره جمله مهم پزشکیان

فیلم/ افشاگری شوکه‌کننده پزشکیان از ضرر روزانه کشور برای FATF و برجام

پزشکیان به سعید جلیلی: شفاف بگویید نه برجام را می پذیرید نه FATF را

فیلم/ جملات پرحرارت پزشکیان درباره برجام

ادعای عجیب سعید جلیلی

فیلم/ اعتراف جالب جلیلی در مناظره امشب

طعنه مسعود پزشکیان به مخالفت جلیلی با FATF

پزشکیان: قرار نیست با حرف من کشور در چاله‌ای بیافتد که نتوان آن را درآورد

کنایه عباس عبدی به واکنش جلیلی در ماجرای گرانی قیمت بنزین

پس لرزه توهین چهره نزدیک به جلیلی به نهج‌البلاغه

فیلم/ پزشکیان: چه بلایی سر مردم آوردیم با این خودرو‌های داخلی

سعید جلیلی: سرعت اینترنت را ۵۰ برابر می‌کنم

انتقادات تند پزشکیان از فیلترینگ و فروش فیلترشکن

فیلم/ پزشکیان: آیا مردم در برابر قانون مساوی هستند؟ ما صداقت نداریم

فیلم/ پزشکیان: اگر با مردم درست حرف بزنیم دیوانه نیستند اغتشاش کنند

طفره رفتن سعید جلیلی از حرف زدن درباره فیلترینگ

اظهارات سعید جلیلی درباره اعتراضات کارگری

فیلم/ اشاره مستقیم پزشکیان به ماجرای مسمومیت

رجانیوز: از پزشکیان شکایت می‌کنیم

کنایه پزشکیان به جلیلی درباره مسمومیت دانشجویان و اخراج استادان

فیلم/ پزشکیان: آیا صدای ۶۰ درصدی که رای ندادند را شنیدیم؟

فیلم/ پزشکیان: امروز خواص برای خود یک سفره دارند و مردم سفره دیگری

پزشکیان: در همین دولت دانشجویان را اخراج کردند