تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۹۷ نظر

تصاویر تازه منتشرشده از قاضی منصوری

خبرگزاری قوه قضاییه، تصاویر جدیدی از قاضی منصوری پیش از مرگ او منتشر کرد.

تصاویری جدید از قاضی منصوری

اقتصاد۲۴ - نام غلامرضا منصوری نخستین بار در کیفرخواست پرونده جنجال برانگیز اکبر طبری بر سر زبان‌ها افتاد. قاضی غلامرضا منصوری طبق کیفرخواستی که رسول قهرمانی نماینده دادستان، قرائت کرد، متهم ردیف ۹ پرونده طبری بود که به دریافت رشوه‌ای بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو از متهم ردیف دو این پرونده یعنی حسن نجفی متهم شده بود، اما آن‌چه توجه افکار عمومی را بیش از سایر متهمین به وی جلب می کرد، متواری بودن او بود و همه می‌خواستند بدانند «قاضی فراری» کیست.

هرچه که از جلسه اول دادگاه طبری می‌گذشت، اطلاعات از غلامرضا منصوری نیز بیشتر شد. ‌ بسیاری از روزنامه‌نگاران گفتند در سال ۹۱ با حکم قاضی منصوری بازداشت شده بودند؛ زمانی که او بازپرس شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه و سرپرست این دادسرا بوده است.

تصاویر تازه منتشرشده از قاضی منصوری


بیشتر بخوانید: ناگفته‌های مرگ قاضی منصوری


 «جسد غلامرضا منصوری بیرون هتلی در رومانی پیدا شد»؛ خبر را ابتدا رادیوفردا، یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان مستقر در اروپا منتشر کرد؛ خبری که نشان از آن داشت که منصوری از پنجره محل اقامت، خود را به پایین پرت کرده و درگذشته است. حادثه‌ای عجیب که باعث شد تا دقایقی پس از انتشار خبر و دست به دست شدن در فضای مجازی، حتی وکیل غلامرضا منصوری را هم در بهت و بی‌خبری فرو ببرد.

آن‌جا که نجف‌پور ثانی درباره خبر منتشر شده مبنی بر مرگ منصوری، به «اعتماد» گفت که تازه دقایقی است در جریان این موضوع از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای قرار گرفته است. وکیل متهم منصوری با بیان اینکه او نیز از شنیدن این خبر شوکه شده و مبهوت است، تایید خبری را که آن دقایق بیشتر شبیه به یک شوخی توییتری بود تا حقیقت عجیب یک پرونده جنجالی، منوط به پیگیری بیشتر عنوان کرد. دقایقی بعد، اما تصاویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که خبر درگذشتِ «بازپرس سابق دادسرای فرهنگ و رسانه» را از این شوخی‌ها و شایعات فراتر می‌برد؛ گزارشی که در تلویزیون رومانی در حال پخش بود و عکسی از غلامرضا منصوری و فضای اطراف هتل محل اقامت او را نشان می‌داد که ظاهرا جسد منصوری بر سنگفرش روبه‌روی آن پیدا شده است.

آنچه گذشت

بازپرس منصوری یک روز پس از برگزاری دادگاه و ساعاتی پس از آنکه رییس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه به دادستان کل کشور و معاون بین‌الملل قوه قضاییه دستور داد که «استرداد متهمان متواری پرونده‎های مفاسد اقتصادی» را پیگیری کنند، با انتشار ویدئویی، مدعی شد که برای درمان «بیماری صعب‌العلاج» جلای وطن کرده و به‌دلیل شیوع کرونا و انسداد مرز‌ها قادر به بازگشت به ایران نیست. او ادعا کرد که یک روز بعد یعنی سه‌شنبه بیستم خردادماه، با مراجعه به سفارت مقدمات بازگشتش به ایران و حضور در دادگاه و دفاع از خود را فراهم خواهد کرد که البته ادعای منصوری مبنی بر بیماری، ۲ روز بعد و در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اکبر طبری و ۲۱ همدست دیگرش از سوی نماینده دادستان رد شد و نماینده دادستان پرده از رازی تازه در این پرونده برداشت؛ اینکه منصوری یک ماه پس از دستگیری طبری از ایران خارج شده، اما موبایلش را داخل کشور روشن گذاشته است؛ موضوعی که احتمال «فرار» منصوری را جدی‌تر کرد و احتمال بازگشتش را کمرنگ‌تر. پس از آن هم که دیگر خبری از منصوری نبود و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال تلاش منصوری در بازگشت به کشور پررنگ‌تر شد تا اینکه بیست‌وسوم خردادماه بار دیگر ویدیویی منتشر شد که این‌بار حاوی اظهارات فردی بود که خود را سعید منصوری، برادرزاده آقای بازپرس معرفی می‌کرد. سعید منصوری در این ویدیو خبر از بازداشت عمویش توسط اینترپل داد و ادعا کرد که غلامرضا منصوری در ۲۱ خردادماه برای بازگشت ایران و حضور در دادگاه به کنسولگری ایران در بخارست -پایتختِ رومانی- مراجعه کرده است. بنابر گفته‌های سعید منصوری، حال جسمانی غلامرضا منصوری در یکی از روز‌های پیش از انتشار ویدئو -که تاریخ دقیق آن اعلام نشده- رو به وخامت گذاشته و ماموران و راننده سفارت او را به بیمارستان می‌برند، اما پلیس بخارست منصوری را تحویل پلیس اینترپل می‌دهد. خبری که یک روز بعد، ازسوی سخنگوی قوه قضاییه هم تایید شد.

غلامحسین اسماعیلی، اما در عین حال ادعای منصوری را که گفته بود می‌خواهد به ایران بازگردد، «غیرجدی» و «برنامه تبلیغاتی» توصیف و اعلام کرد که برهمین اساس پلیس اینترپل روز جمعه منصوری را بازداشت کرده است. او البته بازگرداندن منصوری به کشور را منوط به باز شدن مرز‌های این کشور دانست و با بیان اینکه «در کشور رومانی تا حدود ۲ هفته دیگر کلیه پرواز‌های بین‌المللی به‌خاطر شرایط کرونا لغو شده و امکان پرواز به هیچ‌یک از کشور‌های دیگر وجود ندارد»، گفت که به محض بهبود شرایط و برقرار شدن پرواز‌ها چه به مقصد ایران و چه کشور‌های ثالث، تلاش می‌شود که در اولین فرصت این متهم به کشور منتقل شود تا از اتهامات خود دفاع کند. ساعاتی پس از این اظهارات سخنگوی دستگاه قضایی تحت امر سید ابراهیم رییسی، اما خبری منتشر شد که نشان می‌داد پس از آنکه منصوری توسط پلیس محلی بازداشت و به مراجع قضایی رومانی معرفی شده، قرار شده که بنابه تصمیم قاضی کشور رومانی، این متهم تا تاریخ ۲۰ تیرماه تحت شرایط خاصی آزاد باشد.

تایید مرگ بازپرس فراری

پس از آن با وجود برگزاری جلسات دیگری از دادگاه پرونده اکبر طبری، دیگر خبری از منصوری نبود. تنها نکته مطرح شده از سوی مشایخ، متهم ردیف سوم پرونده طبری و دوستانش بود که در آن ادعا می‌کرد، منصوری دو روز پیش از دستگیری با او تماس گرفته و گفته است که مشایخ در جلسه دادگاه بگوید خودش پول را به عنوان قرض به منصوری پرداخت کرده است. به جز این، تمام آنچه مربوط به منصوری می‌شد، انتظار برای بازگشت او به کشور و حضور در دادگاه و شنیدن اظهارات او بود. موضوعی که حالا با تایید درگذشت او توسط رییس اینترپل ایران دیگر امکان‌پذیر نیست. ساعتی پس از خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های خارجی مبنی بر مرگ غلامرضا منصوری سردار هادی شیرزاد، رییس اینترپل ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، مرگ قاضی منصوری، قاضی فراری را در رومانی تایید کرد. بر همین اساس حالا دیگر افکار عمومی نه منتظر حضور منصوری در دادگاه که باید منتظر تعیین علت و چگونگی مرگ قاضی منصوری بماند. نکته مهم، اما این است که جعبه سیاه پرونده اکبر طبری حالا و باتوجه به اینکه مرگ، زندگانی او را در رومانی ربوده است، برای همیشه خاموش شده و اطلاعات او که می‌توانست راهگشای دادگاه و پرونده جنجالی طبری باشد یا پای دیگران را به این پرونده باز کند، حالا با خود او در زیر خاک مدفون شده تا بار دیگر افشای برخی اسرار بماند برای شهود و شهادتِ تاریخ.
 
این در حالی است که خبرگزاری قوه قضاییه، به تازگی تصاویر جدیدی از قاضی منصوری پیش از مرگ او منتشر کرد.
تصاویر تازه منتشرشده از قاضی منصوری
 
منبع: میزان
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴۲
سعید‌
2
6
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
قاضی .... منصوری چقدر چاق بوده و در جایگاه قضاوت هم قرار داشته الحمدالله که به .... ایشان برای بعضی ها خیلی کار انجام داده برادر، آنها را تبرئه کرده بهر حال برای مردم اگر مفید نبوده و مضر بوده برای بعضی از رئیسهای نامحترم بسیار مفید بوده .
ناشناس
یه فیلم پخش شده توی فضای مجازی که زنده ست منصوری
ناشناس
4
19
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
نمایشنامه مرگ صوری و عشق و حال با پول ملت با هویت جعلی
ناشناس
اره والا
ناشناس
11
33
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
درود به ریس قوه قضای هدفش عدالت است ..........خداوند حافظش باشد
هر زمان قوه قضای سالمی داشته باشیم جامعه سالمی خواهیم داشت پاکسازی قوه قضایه از فساسدان ازهمه مهم تر است ..............
صادق
درود بر شرفت ..خدا حفظت کنه جناب رئیسی ...شیر مادرت ...حلالت باشه...ابراهیم بت شکن....
ناشناس
18
29
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
مفت خور
امیر
یک ما
پیش اقای ریسی گفت سلطان خودرو دستگیرکردن.و چند هزار خودرو توقیف کردن .آیا خودرو ارزان شد.خیر.گرانتر هم شد.منصوری بیاد یا نیاد چیزی درست نمیشه.باید ریشه فساد زده بشه.آقای ریسی باید عملگرا باشه و یه کاری برای مردم بکنه.تا ببینیم.چرا پراید 80ملیون شد
ناشناس
4
26
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
خداوندخودش کمک اقای رییس کندواقعا دلسوزانه کارمی کننن
ناشناس
عزیزم مرغ بیست تومن شد،دلار بیست و سیصد،سکه هشت و چهارصد،طلا هشت صدو چهل
ناشناس
12
19
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
500 هزار یورو خوب ساختش
علیرضا
1
17
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
درود بر جناب رییسی و سید بزرگوار مردم دوستت دارند و برخورد قاطع و محکم اموال پس گرفته و به بیت المال برگردد و حقوق ثابت انها نیز قطع شود تا متوجه بی پولی جوان بشه تا بداند عده ای چگونه در گاوداری زندگی می کنند
ایران یتیم
11
17
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
ی عده بیسواد دزد بیشعور هستن
ناشناس
سلام دروغ اون منصوری نمرده الکی فیلم بازی کردن فرارکرده گفته به دروغ بگین ازساختمان افتاده زودباورنشین
ناشناس
2
18
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
آفرین به آقای رئیسی
علی
7
15
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
حالا وظیفه دستگاه قضا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بررسی نماید که چه کسانی از حضور قاضی منصوری در دادگاه طبری در ایران ضرر می‌کردند که اقدام به حذف ایشان برای همیشه کردند
ناشناس
1
23
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
خدا لعنت تمام خیانتکاران را
جوادطاهونچی
0
20
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
ای کشورم من دراوج غریبیت درسالهای جنگ که گلوله هم برای حفظت نمیدادندبا ام یک وگلوله ی کوچک جنگیدم تاآیندگانبهره ببرندغافل ازمرتضوی ومنصوریها که خاکت راهم به باددادند.وجوابی برای فرزندلیسانس بیکارم ندارم.
ناشناس
0
26
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
بر .... لعنت که این چنین حق مظلوم ضایع می کرد . هنوز چقدرامثال این قاضی وجوددارد ؟
ناشناس
1
16
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
فکر کنم قاضی منصوری الان داره در جزایر قناری حمام آفتاب میگیره
یاسین
1
22
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
خدایشان بیامرزد دو شاعر آذری زبان
ایرج میرزا شاعر نقاد کوچه و بازار
شهریار ترک زبان
هر دو شعری دارند در باب قیاس « وبا » و
« عبا »
و چه زیبا گفته آند ....
Zarei
0
12
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
اگر دراین سه عکس که مرحوم منصوری به ریش ملت میخندد،اوبیماری صعب العلاج داشته ،پس سرطانیها وبیماران پروانه ای وجانبازان شیمیائی واعصاب وروان ودیابتیها وهموفیلیها وکرونائیها ، همگی بایدازشکوه وطلب دارو و رسیدگی دست بردارند،واصولا این چه مرضی بوده که درکشورخودمان باوجودبهترین متخصصان وجراحان ، قابل علاج نبوده؟؟؟ودیگراینکه آدم مریض خنده اش هم شکلی مریض دارد نه اینکه ازگونه ها وسردماغش روغن اعلا بچکد،ومریض روی تخت بیمارستان جهت معالجه میخوابد نه اینکه درپشت میزی رنگارنگ در خدمت ... نمیدانم چرا چندسالی است مردم راکبوتر یا کریم یاهمان موسی تقی میدانند ؟؟ وخودراکبکی خرامان.
محسن
2
15
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
قاضی منصوری پناهندگی سیاسی و تبعه جزایر قناری شده با شکل و شمایل جدید و پاسپورت و نام جدید .پس خودمان را گول نزنیم
جبرئیل اصغری
1
17
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
چرا عنوان حجة الأسلامی این رشوه گیرنده و .... را در هیچ نشریه و رسانه ذکر نمی کنید؟
اگر این ... مثلا عنوان دکتر یا مهندس داشت هم اینگونه کتمان می شد؟
نترسید بگویید تا مردم به حقانیت فرمایش حضرت امام(رحمة الله علیه) پی ببرند که فرمود : اسلام از این گونه آدم نماها کم آسیب ندیده است.
افسون
1
13
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
چندتامثل این هست که دارن چپاول میکنن؟قانون بایدشناساییشون کنه.
ناشناس
0
7
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
انشاالله توبه پذیرفته شده وبزودی با نیم ملیون یورو ناقابل سراز هاوایی درمیاورد،علی برکت اله
علی رضا
0
8
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
آملی لاریجانی راجع به ونزوعلا کشمیر و غنا حرف میزد ولی از مبارزه با فساد هرگز. کاملا مشخص نمیتونسته با عده ای از اطرافیانش برخورد کنه جالبه رفته دنبال رحیمی. بقایی. مشاهی!!! بغل دستیش پول خوردش اندازه دولت احمدی بود. انشالله اقای رییسی بوقتش نکاتی رو یاداوری میکنه
شیخ
4
7
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
دلم به حال جوانهایی که میدونهای مین را با پاره پارهای تنشون پاک می کردن تا قاضی منصوری ها حکومت کنن کباب شده
امیر
0
18
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
احسنت به قوه قضائیه
ناشناس
6
3
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
رفته خارج چاق شده
رضا
1
8
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
خدا ببین که چه میکنند با مردم که اگر قانون شفا دربرابر قضات بود کسی جرات به این چپاول ها نمی داشت چرا توی دفتر قضات دوربین نیست ؟
ناشناس
1
11
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
این هیکلی نبود که تو کاور جنازه بود...
این هیکل را دو نفر نمی تونستند حمل کنند
مریم
1
20
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
مرگش مشکوک هست
ناشناس
0
13
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
من میگم این آقا با مرگش کفاره گناهان و پرداخته
ناشناس
بخدا نمرده اینها همش نقشه هست
علی تقی
0
5
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام
اگر دقت کنید جنازه لاغر بوده و نصف قاضی منصوری هم نمیشه در عوض حامل سمت راست تیپش کپی برابر اصل خود قاضی منصوریه و حامل سمت چپی احتمالا زن دوم قاضی منصوریه
مری
0
4
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
من که باورم نمیشه مرده.
ناشناس
0
4
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹
اگر جنازه ه اش را توی سرد خانه نشون بدهند مردم باور می کنند که در قید حیات نیست
ناشناس
0
4
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
خیلی باید ساده باشید که فکر کنید مرده
ناشناس
0
5
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
خیلی باید ساده باشید که فکر کنید مرده
عدالتخواه وجانباز
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
ایشان را کشتند هم جرمهای گنده تر از خودش او را کشتند،
از این جعبه های سیاه درمفاسد بزرگ اقتصادی خیلی خاموش مردند، تا دیگران رسوا نشوند، ..... متهم ردیف اول است، کجاست عدالت؟؟؟!!!
بهمن
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
مرگش خیلی مشکوکه...ولی درهر حال...مهره سوخته بود...سیاست پدر و مادر نداره...رحم نداره...وارده بازیه سیاسی شده بود...بهرحال ما از گشنگی مردیم خدا....برا ما که نه نون میشه نه آب...شکمه سیر از گشنه خبر نداره...یه فکری جناب رییسی برا ما مستضعفا بکن...جواب ما بدبختها رو بده...نه خونه داریم نه زندگی
ناشناس
حالا این زنده یا مردش چ فرقی به حال ماداره امثال اینها در ایران زیاده بعد این جناب رییسی چکار کرده که آفرین آفرین میکنین
ناشناس
0
6
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
اونهایی که میگن قاضی منصوری زنده اس اینها همه نقشه بود برای فرار از مجازات یا سنشون بین ۶ تا ۹ ساله یا اینکه فیلم زیاد میبینن طرف مرده کشته شده کسانی دوست نداشتن بیاد ایران اعتراف کنه احتمالا درحین یک قرار ملاقات درهتل محل اقامتش قاتل یا قاتلین بعداینکه باهاش صحبت کردن تا ازبرگشت به ایران صرف نظر کنه وقتی متوجه شدن منصرف نمیشه پرتش کردن پایین
محسن
4
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
قاضی منصوری جثه بزرگی داشت اما جسد نمایش داده شد فردی لاغر است که حاملان با نوک انگشت حمل کردند و یکی از افراد حمل خود منصوری است به تصاویر به دقت نگاه کنید و این عنوان فریبی را باور نکنید
کارگر
0
4
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
این آقا ازاون پرروهاست،بنابراین نه خودکشی کرده ونه کشته شده،مرگ نمایشی ،کاملا واضحه که توی کاور یکی دیگه بود
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
جناب حجه الاسلام نمردن.خواستن یه جورایی سر مردمو شیره بمالن.تا آبها از آسیاب بیافته.ایشون نمونه ی بارز یک فاسد هستن.که خدا رو شکر کم هم نیستن.
کریم
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
به تصویر دو شخصی که پلاستیک جنازه را حمل میکنند خوب نگاه کنید مخصوصا سمت چپی انگار دارند پلاستیک پنبه حمل میکنند
Shj
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
برو قاضی برو برو که اونور چپقت چاقه حسابی...
مهدی
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
اول اینکه از کجا معلوم که مرده باشه دوم اگر هم مرده باشه در اصل کشته شده و چه کسانی سرش زیر آب کردند در هر صورت به این نتیجه میرسیم که این قضیه سر دراز دارد و هزاران نفر امثال ایشان هنوز وجود دارند .
یک ایرانی
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
وقتی چندتااین عکسها رادیدم اصلاباورم نمیشه ایشان خودکشی کرده باشد، چون اینطورآدمهادل وجرئت خودکشی ندارندمگرمیشود؟همه منتظرواقعیتهامیمانیم.
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
حق الماس سر جای خودشه
م.ع
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
شما عکس جنازه که میگن قاضی منصوریه نگا کنید بعد با هیکل اون مقایسه کنید..عکس جنازه که لا هم خورده نهایتا آدمی با وزن 40کیلویه آیا واقعا منصوری تو عکس زندش 40 کیلویه!!!! طرف فرار کرد رفت والسلام
ناشناس
0
4
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
درود برجناب آقای رئیسی که این چنین پیگیر این جنایتکاران به ملت شده
محمد امین احمدی کد ملی ۳۵۵۰۰۱۹۷۱۸
2
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
خدا دیده اینجا با مفسدان بازی میکنند خودش کار منصوری را همانجا یک سر کرد تا تمام بشه
خدا لعنتشان کند
سرشناس
3
0
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
حجه الاسلام منصوری اگه میخواست خودکشی کته چزا توی کشور خودش اینکارو نکرد،،،اینجوری فقط نسولین رو به زحمت انداخته
ناشناس
1
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
درود بر سید واقعی دکتر ریسی ( ریس جمهور آینده) درد بر شرف شما درد
محمود
3
0
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
همش چرته
رحمت الا طالبی مقدمآ
0
2
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
آقای رئسی سلام
سالها قبل ازانقلاب و ۲ سال بعدش ازحزب الهی های هزارآتشه بودم ۲ بارزخمی شدم لب نگشودم ( گمنام )
بیعدالتی دیدم خودم راکنارکشیدم . به مقدسات عالم سوگند اگرعدالتی ببینم ومجرمین به سزایشان برسندچون گذشته وفادارمیشوم
وازجان ومالم دریغ نمیورزم **یاحق
ناشناس
اینکه خودت به راه راست برگشتی افرین داره
ناشناس
0
5
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
انشاالله عاقبت تمام مفسدان ظالمان،حق خوران ملت ایران و،،،اینگونه از پنجره دنیا پرتشون کنن،ذلت دنیاواخرت برآنها باد که حق تمام مردم ایران از اونا گرفته بشه
عدالت
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
باید می مرد تا بسته بماند بعضی از گنده کاری ها تا بیشتر از این ابرو دستگاه نمیرفت ولی خیلی دیر دیر قوه قضاییه فهمید که افرادی فاسد وفاسدتر از این طبری ومنصوری دارد وبوده وهست
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
عکسی که از کاور حمل جنازه گذاشتند اصلا" جنازه ای داخلش نیست . لعنت خدا بر مفسدان . درود خدا بر پاکدستان . ولعاقبه للمتقین
زهرا
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
تواین شرایط تورمی که جوانهایمان بیکارن ونمیتونن ازدواج کنن ایناخوب میخورن ومیگردن سهم من وامثال منواینوبردن اونهم فردی که خودش یعنی قاضیه خدایاخودت به دادوفریادما برس
حسن اکبری
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
درود بر جناب رئیسی که به فاسدان مبارزه می‌کند
علی
2
0
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
به نظرم توی کیسه خودش نیس ماشاالله خودش که تانکی واسه خودش بس که از مال مردم بدبخت خورده تو کیسه خیلی لاغرتر به نظر میرسه همش فیلمه
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
انشالااین پولهاخوردن نداره .بایدپس بدن این لاشخورهای عوضی حیف این ایران که این دزدهاباشن بایددست همشون روبشه .انشالا .افرین به ریس قوه قضایه دلسوز
gh
2
0
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
خسته نباشید به آقای رئیسی ، اول مفسدین خود قوه قضائیه رو مجازات کرد تا افراد وابسته به قدرت و ثروت حساب مار بیاد دستشون . من یک فرهنگی هستم و از سال ۸۳ عضو صندوق ذخیره فرهنگیانم ، و ماهانه حق عضویت میدم ولی دولت هنوز هیچ سودی واریز نکرده چون صندوق پولی نداره ، آقای رئیسی لطفا با اختلاس گران صندوق ذخیره فرهنگیان برخورد کنید تا معلمان به حقشون برسن .. ممنون
نسرین
2
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه این منصوری بی وجدانوآبروی لباس مقدس روحانیت راهم بردامثال همسربنده که طلبه جوانی بودودائم درجبهه های کردستان وجنوب جنگیدودرآخرهم شهیدشدن تااین بی وجدان گردن کلفت برمسندبشینه وحق مردم بیچاره درجیبش سرازیربشه ؟خدایابه فریادبرس بخدامن باتنگ دستی بچه بزرگ کردم باحقوق ناچیزیامحمد(ص)فریاد فریاد
ناشناس
0
5
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
این مردکه مال حرام خورده چقدر چاق شده خدا لعنتی کنه
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
خدا لعنتی کنه
علی
0
2
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام واقعا جای تاسف است
ﻣﺠﺘﺒﻲ
0
2
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
ﻭاﻻ اﻳﻦ ﻫﻴﻜﻞ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺩاﺷﺘﻪ ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﺗﻮ ﻛﺎﻭﺭ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﻫﻢ ﻧﻤﻲ ﺗﻮاﻧﺴﺘﻦ ﺑﻠﻨﺪ ﻛﻨﻨﺪ ﺣﺎﻻ اﻭﻥ ﺩﻭﻧﻔﺮ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﻱ ﺑﻠﻨﺪ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺟﺎﻱ ﺳﻮاﻝ ﺩاﺭاﻱ ﻳﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻳﺎ ﻛﻪ اﻭﻥ ﺩﻭﻧﻔﺮ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻭﺭ ﺩاﺷﺘﻨﺪ اﺻﻼ ﺑﻪ ﻛﺎﻭﺭ ﻫﻢ ﻧﻤﻲ ﺧﻮﺭﺩ ﻛﻪ اﻳﻦ ﺩاﺧﻠﺶ ﺑﺎﺷﻪ
ﺷﺎﻫﺮﺥ
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
ﻫﻤﻴﻦ ﻛﻪ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻫﻲ ﺑﺎ ﭘﻮﻟﻬﺎ ﺑﺮاﻱ ﺧﻮﺩﺵ ﺧﻮﺵ ﮔﺬﺭاﻧﻲ ﻛﺮﺩ و اﺭﻭﭘﺎ ﮔﺮﺩﻱ ﻛﺮﺩ ﺗﻮ ﺩﻟﺸﻢ ﺣﺴﺮﺕ ﻧﮕﺬاﺷﺖ ﺧﻮﺩﺵ اﺯ ﺧﻮﺩﺵ ﺭاﺿﻲ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺩﻝ ﺧﻮﺵ ﺩﺭﮔﺬﺷﺖ ﻳﻪ ﺻﻔﺎﻱ ﻛﺮﺩ ﺗﻮ اﺭﻭﭘﺎ ﻗﺒﻞ اﺯ ﻣﺮﮔﺶ
ناشناس
0
2
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
جواب این همه شهید و خانواده ای آنها این قاضی هاوامثال ان انشالا به خدا پس بدهند ترا خدا قاضی بدون عمامه بگذارید که آبروی روحانیت زیر سوال نبرد
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
تو این عکس که نشانی از درد و رنج بیماری صعب العلاج دیده نمیشه از من هم شادابتره ...اگه این داشته درد میکشه این جانبازها و بیماران سرطانی و مردم درد کشیده حتما دارن حرکات موزون انجام میدند
محمد قیطاسی
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام ودرود برشما مرد بت شکن امیدوارم که سایه شما مردان پاکدامن همیشه بر سر این ملت ی که واقعان حقشان خورده شده ویک ابراهیمی مثل ابراهیم یعقوب باشید (امین)
ناشنایط
1
0
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
جنازه اش را بیاورید تا مرگش را باور کنیم
مریم
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
خدا همتونو لعنت کنه.... اصلا چرا باید این فرد در سمت قضا باشه.. الانم هستن.... زیادن... هیچی حل نمیشه
بهرام
0
2
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام دوستان
نمیدونم تو فضای مجازی عکس کادر درمان وقتی دارن جسد قاضی منصوری را جا به جا میکنن دیدین یا نه تو هتل کشور رومانی
برید ببینید...اصلا قاضی منصوری نمرده..عکس هم همین میگه..یه ادم به این گندگی ولی عکس یه مشما رو گزاشتن پر از خاک به جای عکس جنازه
بازم انگاری میخوان ما ها رو خر فرض کنن
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
اینا همش باز ی کثیف سیاست.اقای منصوری حالا داره تو بهترین کشورها صفا میکنه وبه ریش من و مردم ایران می خنده.
فدائی حیدری رضاقلی
0
4
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
سخنم کوتاه وبااطلاعات کشوراست مراقب خودباشید افتخاری که درنزدملت دارید خدشه دارنکنندنگذارید نقش بازی کنند قبل ازصحنه سازی دستگیر کنید دلاورمردان استین بالابزنید که ایران نابودشود همه نابودیم
شیرخدابیرانوند
1
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
خداوندشیرمادرت حلالت کنه ریسی من پول سهامم سه هفته دربانگ ملی نکه داشتندجان رهبرکه دین ایمانمه احتیاج دارم به حساب اینهابرسیدپول من محلول نگهداشتن داره یاروملیارده سه روزه پولش اومده
شیرخدابیرانوند
2
0
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
خداوندرحمت کنه پدرمادرتدسیدخداریسی من جوان محلول هستم سی درصدسهامم دربانگ ملی فروختم سه هفته هنوزیک ریال به حسابم نرختن تورابجان رهبرم احتیاج دارم واگرنه نمیدفروختم
no comment..
1
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
حرام خواری تاوان سختی داره
باید صبور بود و دید...
ناشناس
2
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
ای مردم ساده دل رییسی خودشو برای مقامرخیلی بالاتر داره خودشو اماده میکنه باید هم مانور بده وخودشو دلسوز جا بزنه ..در ضمن طبری ومنصوری و....مهره سوخته هستن باید هم حذف بشن دیگه بدردشون نمیخورن .منصوری هم که مثل جعبه سیاه میموند باید نابود میشد
نیلو
1
3
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
آقای رئیسی لطفا همین طور ادامه بدید تا ملت که به دولت و مجلس امید ی نداره حداقل به قوه قضائیه امید داشته باشه
ناشناس
1
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
آدم خلافکارقطعاطمعکاراست وطمع کارخودکشی نمیکندمخصوصافرارازمحاکمه ودستگاه محاکم که 100%اتهام خودکشی ساده لوحی محض است.
معصومه
0
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
چقدر بد که آخرت را به دنیا بفروشیم جواب خون شهدا وجانبازان ومستضعفان را چگونه می‌دهند وای به حالشان آن دنیا چگونه مقابل ایزد منان قرار می‌گیرند خدا بدادشان برسد آیا ذره‌ای به آتش جهنم فکر کرده‌اند چطور پاسخ گرسنگان وففرا را می‌دهند خداوند عذابشان را بیشتر وسخت کند انشاالله
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
اینا همش فیلمه تا زمانی که رسانها و مردم مردن او را به چشم نبینند دوروغه واو زندست فقط به نفع کسانی است این دروغ که از نیامدن منصوری در دادگاه منفعت میبندند وتو خارج عشق و حال کنند.تا بوده همین بوده.ما واقعا ملت زود باور و بدبختی هستیم.
عاشق سید علی
0
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
سیدبزرگوار انشاالله درپناه جدت فاطمه زهرا موفق باشی
ایرانی
1
1
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
دینفع قتل یا
مرگ او کھ بود؟
مهدی
0
0
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹
۵۰۰ هزار یورو مگه چقدر میشه که طرف فرار کنه چون به نظرم اگر هزینه هتل و رفتن و امرارمعاش و غیره را در کشور ثالث اروپایی محاسبه کنیم به یورو خیلی باید بشه و در قیاس با ۵۰۰ هزار یورو باید چشمگیر باشه لذا اصلا واسه چی فرار کرده
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹
همین مردم ساده لوزودباوری هستیم که این جنازه منصوری نیست به پیربه پیغمبرنمرده زنده هست چراباورنمیکنیداخه؟
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹
تا چه زمان میخواهید ملت رو نفهم فرض کنید ، چطور یک فرد عادی و درمانده برای گرفتن چند میلیون وام باید کلی این در و اون در بزنه و تازه وقتی موفق میشه که چندین نفر ضامن معتبر و چک و سفته به بانک ارایه کنه ؟ چطور دلتون میاد با نام اسلام و مسلمانی اینطوری به ملت خدمت کنید ، دیگه به چه کسانی باید اعتماد کنیم ، انوقت برای ۴۵۰۰۰ تو مان یارانه بارها و بار نقشه میکشید و جلسه میگذارید تا شاید اون رو هم از مردم بگیرید ، چون برای دزدیهای بعدی بودجه کم میاد ! سه دهک بالای جامعه چه کسانی هستند ؟اگه یک کارمند شریف که دود چراغ خورده و سالها درس خونده ، بعد از حدود ۳۰سال خدمت دارای یک خونه و اتومبیل حقوق بالای ۷میلیونه ، به خیال خود تون دیگه خو شبخته و مشکلی نداره و جز طبقه مر فع جامعه ست ؟در همه جای دنیا هر انسانی اعم از غنی وضعیف دارای یک حقو ق شهر وندیست ، بس کنید دیگه ، مردم به ستوه امدند فساد اخلاقی ، فساد مالی ، بیکاری جوانان ، دزدی اموال ملت و بیت المال ، همه و همه کشور رو به نابودی کشانده ۔
صسسیب
0
1
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹
چقد زودباوریم ما..... سرزمینی ک توش اینجوری با پول مردم خوش خوشانشونه باید بری سرتو بزاری بمیری کی ب منو شما فکر میکنه
ناشناس
0
1
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹
این قاضی مارموز نمرده اینا فیلمشونه نقش بازی کرده
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ توییت جنجالی ایلان ماسک درباره حمله اسرائیل به ایران

قیمت سکه و طلا امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

ریزپرنده چیست؟

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت انواع دوربین‌های عکاسی + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت ماشین های لوکس لکسوس در بازار ایران + جدول

قیمت دلار و یورو امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ حضور قرائتی با ویلچر در یک مراسم

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت روز لپ تاپ اپل + جدول

شادی منشوری گلزن پرسپولیس +عکس

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

بهترین فیلم‌های ژانر علمی تخیلی سینمای جهان

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

خبر خوب هواشناسی برای نیمه اول اردیبهشت

شیرینی فروشی قدیمی تهران پلمب شد

عکسی از یک بنر در تهران که پُر سر و صدا شد

فیلم/سوتی منشوری تلویزیون در پخش کارتون پت و مت

محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید

واکنش ایلان ماسک به حمله اسرائیل به ایران

استایل شیک هانیه توسلی در عکس جدیدش

اولین عکس از پایگاه هوایی اصفهان بعد از حمله دیشب

بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!

جدول لیگ برتر بعد از برد استقلال

دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم

مشت‌های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب

کارشناس پنالتی جنجالی استقلال: داور خیلی مشکوک قضاوت می‌کند

درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی بورس فردا شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم

فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد

مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی

ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد

عکس/آرام جوینده خواننده شد

واکنش مدیر مسئول روزنامه اطلاعات به علنی شدن تذکر رهبری درباره گشت ارشاد

حضور علی دایی و خاتمی در مراسم ترحیم همسر «محسن مهرعلیزاده»

گفت‌وگوی روزنامه اطلاعات، با استاد محمدرضا شجریان پیش از انقلاب

حمایت علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد

ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل، ایران را ناگزیر به دفاع کرد

تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

فیلم/ گریه‌های بی امان دختر ایرانی در سیل دبی

بهترین ویتامین برای کاهش وزن

اینفوگرافی/ دلایل عجیب ابطال گارانتی توسط خودروسازان داخلی

نکات مهم درباره آبله مرغان در کودکان

جایگاه ایران در کریدور هند – خاورمیانه – اروپا کجاست؟

قیمت تخم مرغ امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

عکس/ حضور علی دایی در مراسم ختم سیاستمدار معروف

فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟

عکس/ ژست عاشقانه و باحال مرجانه گلچین

ریزپرنده چیست؟

افزایش تولید ناخالص داخلی بحرین

اجاره‌بها از تورم پیشی می‌گیرد؟

هافبک پرسپولیس نقره‌داغ شد

عکس/ مهران غفوریان در لباس دوران رضا شاه

مهران رجبی: اگر تودل‌برو نبودم همه جا نبودم

اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

مقامات اسرائیلی به جان هم افتادند+ عکس

اولین تصویر از موشک‌های ساقط شده اسرائیلی در خاک عراق

هزینه مومیایی کردن جسد در سال ۱۴۰۳+ جدول

قدرت رزمی ایران زیر ذره‌بین رسانه‌های غربی؛ ارزیابی توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل

عکس/ خرید سفره عقد و عروسی نفیسه روشن