این محصول به طور کامل توسط بخش مسابقهای لامبورگینی با نام Squadra Corse طراحی شده است. به طور مثال کاپوت جلو دارای دو ورودی مجزای هوا است و یک ورودی هوای دیگر نیز بر روی سقف آن کار شده است.
این مسئله بدین معنا است که با افزایش فشار استاتیکی هوای ورودی به موتور V12 افزایش پیدا میکند و در نتیجه قدرت نهایی آن بیش از پیش میشود. احتمالا با موتور 6.5 لیتری آوانتادور طرف باشیم که با تغییرات ذکر شده به چنین قدرتی دست پیدا کرده است.
![اولین اطلاعات از قدرتمندترین لامبورگینی تاریخ قدرتمند ترین لامبورگینی](/files/fa/news/1399/4/7/69385_144.jpg)
همچنین جعبه دنده 6 سرعته سکوئنشال نیز نیرو را تنها به چرخهای عقب ارسال میکند و خبری از سیستم انتقال قدرت چهارچرخ متحرک لامبورگینی در این خودرو نیست. سیستم تعلیق نیز از نوع مسابقهای پوش راد (pushrod) است و لاستیکهای جلو از نوع 19 اینچی و در عقب از نوع 20 اینچی ساخته شده توسط شرکت پیرلی است.
![اولین اطلاعات از قدرتمندترین لامبورگینی تاریخ قدرتمند ترین لامبورگینی](/files/fa/news/1399/4/7/69386_591.jpg)
اسپیلیتر جلو، بال بزرگ عقب و دیگر قطعات آیرودینامیکی نیز تماما از فیبرکربن ساخته شده است.
در حال حاضر قیمت و تعداد تولید شده از این ابرخودرو مخصوص پیستهای اتومبیل رانی شرکت لامبورگینی مشخص نیست اما طبق اطلاعات مشتریان خاص و ثروتمند شرکت لامبورگینی دسترسی مستقیم به امانوئله پیرو قهرمان 5 دوره رقابتهای اتومبیل رانی 24 ساعته لمانز خواهند داشت تا در بهترین پیست های جهان با ابرخودرو خود به رانندگی بپردازند.
منبع: دیجیاتو