تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

مشخصات فنی و آپشن های خودرو کوییک R پلاس منتشر شد + قیمت احتمالی

کوییک آر سایپا از نظر مشخصات فنی و ایمنی تفاوتی با مدل ساده کوییک و حتی تیبا ندارد و تنها تفاوت این مدل به شرایط متفاوت رنگ آمیزی بدنه و آپشن های تزییناتی مربوط می شود.
کوییک R
اقتصاد۲۴ -گروه خودروسازی سایپا سه روز پس از رونمایی از شاهکار جدید خود، کوییک ار پلاس، نسبت به درج مشخصات فنی این مدل تازه بر روی وب سایت خود اقدام کرده است. همانطور که پیشتر گفته شد از نظر مشخصات فنی تفاوتی بین این خودرو و تیبا و کوییک معمولی و ساینا وجود ندارد اما از نظر مشخصات رفاهی و تزییناتی شاهد افزوده شدن قطعاتی نظیر دوربین دیده عقب، شیشه‌های دودی، صندلی چرمی، فرمان دی کات، رینگ الومینومی دو رنگ و تریم داخلی همرنگ با سقف هستیم.
بیشتر بخوانید:چرا برلیانس H۲۳۰ درخششی ناکام در ایران داشت؟
همچنین مدیرعامل سایپا در اظهار نظری قابل پیش بینی بیان کرده است، که قیمت فروش کوییک آر پلاس کمتر از یکصد میلیون تومان خواهد بود که البته مقایسه این قیمت با نسخه های معمولی تیبا (با مشخصات فنی کاملا مشابه) گویای شیوه قیمت گذاری عجیب سایپا در قبال افزودن چند آپشن رفاهی و تغییر ظاهری ساده است.
کوییک R
کوییک R پلاس نسبت به مدل های قبلی به آپشن هایی نظیر دوربین دیده عقب، شیشه‌های دودی، صندلی چرمی، فرمان دی کات، رینگ الومینومی دو رنگ و تریم داخلی همرنگ با سقف مجهز شده است.
با این وجود کوییک R پلاس از نظر مشخصات فنی کوچکترین تفاوتی با تیبا، ساینا و مدل معمولی کوییک ندارد و دقیقا با همان پیشرانه و گیربکس عرضه می شود.

بنابراین کوییک R پلاس در بخش فنی خود همانند دیگر مدل های کوییک، از همان موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند که به یک گیربکس 5 سرعته دستی متصل شده و می تواند خروجی قدرت 87 اسب بخاری در دور موتور 5400 و همچنین خروجی گشتاور 126 نیوتن متری در دور موتور 3600 داشته باشد.
 
کوییک R
 
کوییک R
کوییک R
با این احتساب هیچ بعید نیست که قیمت کوییک آر پلاس توسط شرکت به مرز یکصد میلیون تومان برسد.
قیمت جدید کارخانه ای خودرو کوییک R و کوییک معمولی با تغییراتی برای تیرماه 99 اعلام شد.مشخصات فنی و آپشن های خودرو کوییک R پلاس منتشر شد + قیمت احتمالی
 
مشخصات فنی و آپشن های خودرو کوییک R پلاس منتشر شد + قیمت احتمالی
قیمت های درج شده برای دارندگان حواله این خودرو با موعد تحویل خرداد 99 به بعد اعمال شده است.
این خودرو به صورت دو رنگ به بازار عرضه شده است که قیمت برخی از رنگ‌ها با هم متفاوت است.

خریداران نخستین سری کوییک R که عمدتا نسخه سفید قرمز یا مشکی قرمز این خودرو را انتخاب کرده اند قیمت 90 تا 94 میلیون تومانی را برای این خودرو به مشتریان اعلام می کنند که در مقایسه با قیمت تمام شده حدود 69 میلیون تومانی این خودرو بیش از 20 میلیون تومان اختلاف قیمت را نشان می دهد. به نظر می رسد با این شرایط نخستین معاملات کوییک R در بازار روی قیمت 85 تا 89 میلیون تومان رقم بخورد.

با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای متقاضیان خودرو کوییک آر، قیمت قطعی این خودرو نیز مشخص شد.
مشتریانی که این محصول را با موعد تحویل بهمن ماه 98 ثبت نام کرده بودند، هم اینک دعوتنامه تسویه حساب برای آنها با قیمت "69 میلیون تومان" صادر شده است.
خط تولید این محصول به تازگی در شرکت پارس خودرو راه‌اندازی شده است.
 
چندی پیش خبر عرضه یک مدل جدید از سری خودروهای کوییک توسط سایپا رسانه ای شده بود، محصولی که در ابتدا به نظر می رسید تحت عنوان کوییک کراس راهی بازار شود، اما حالا مشخص شده که این خودرو کوییک R نام خواهد گرفت و پیش فروش آن به تازگی توسط سایپا آغاز شده است.
به گفته علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه صنعتی پارس خودرو: «از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.»

عجیب آنکه رنگ آمیزی خودروهای تولیدی (براساس تصاویر جدید) نسبت به تصاویر اولیه و طرح های گرافیکی بدتر شده است و شاهد طرحی دو رنگ و عجیب این خودرو هستیم.

اولین اطلاعات از سایپا کوییک R محصول پارس خودرو

چندی پیش خبر عرضه یک مدل جدید از سری خودروهای کوییک توسط سایپا رسانه ای شده بود، محصولی که در ابتدا به نظر می رسید تحت عنوان کوییک کراس راهی بازار شود، اما حالا مشخص شده که این خودرو کوییک R نام خواهد گرفت و پیش فروش آن به تازگی توسط سایپا آغاز شده است.

به گفته علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه صنعتی پارس خودرو: «از آنجا که خودرو کوییک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.»

به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان گذشته، "سفید" رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است اما گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند جدید و تحول گرای خود تصمیم گرفته است تا محصول کوییک را علاوه بر رنگ‌های معمول، با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز تولید و عرضه کند.

مدیرعامل پارس خودرو گفت: «البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوییک آر (QUIK-R) نسبت به کوییک (QUIK) برخی آپشن‌ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن کمک کند.»

دیجیاتو: این اظهارات در خصوص تنوع رنگ در حالی مطرح می شود که شعبه دیگر گروه خودروسازی سایپا (سایپا سیتروئن) همزمان با اجرای برجام تصمیم گرفته بود تا امکان انتخاب رنگ را از مشتریان و خریداران سیتروئن C3 گرفته و این محصول را در فاز نخست تنها در نمونه سفید رنگ تولید نماید. در نهایت نیز چنین تصمیمی منجر به تولید حدود 2000 دستگاه سیتروئن C3 سفید رنگ با سقف قرمز شد.
مشخصات فنی و آپشن های خودرو کوییک R پلاس منتشر شد + قیمت احتمالی
به هر روی، هنوز اطلاعات تکمیلی و قیمت کوییک R به صورت رسمی اعلام نشده است و مشخص نیست که مشتریان سایپا باید برای داشتن رنگ های متنوع و رینگ آلومینومی باید چه هزینه را افزون بر قیمت نسخه ساده کوییک بپردازند اما پس از اعلام جزییات بیشتر در این خصوص، اطلاعات تکمیلی به همین خبر افزوده خواهد شد.

تصاویر غیر رسمی حکایت از افزوده شدن رنگ قرمز به قطعات تریم داخلی کابین کوییک R دارد.

سایپا سرانجام و پس از گذشت قریب به دو هفته از انتشار تصاویر اولیه، اطلاعات تکمیلی در مورد کوییک آر را در وب سایت خود منتشر کرد. بر این اساس کوییک آر که در پارس خودرو تولید می شود از نظر فنی و امکاناتی تفاوت چندانی با نمونه سایپایی ندارد و بیشترین تغییرات در بحث ترکیب رنگ بدنه و کابین اتفاق افتاده است.
در کابین کوییک دو رنگ، تزیینات نقره ای رنگ سابق به رنگ قرمز در آمده اند و دستگیره ها، قاب روی داشبورد و بعضی از اجزای کوچک به تریم دو رنگ مشکی و قرمز مزین شده اند.

به نقل از اسب بخار، همچنین صندلی های خودرو که مانند گذشته پارچه ای هستند، با بافت های قرمز و مشکی تولید شدند تا هماهنگی بیشتری با سبک کوییک آر داشته باشند. البته سایپا هنوز مشخص نکرده که این ترکیب رنگ کابین برای همه نمونه های کوییک آر ثابت است یا خیر؟ زیرا این خودرو قرار است تا با ترکیب رنگ های مختلفی تولید شود.

کوییک آر (Quik-R) به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می نماید. این توان به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.
این خودرو قرار است تا با ویژگی های ذکر شده در زیر به دست مشتریان برسد:
 
مشخصات فنی و آپشن های خودرو کوییک R پلاس منتشر شد + قیمت احتمالی
ترکیب رنگ دوگانه بدنه و کابینرینگ آلومینیومی ۱۴ اینچیدو کیسه هواترمز ABS-EBD و BAفرمان هیدرولیکآینه ها و شیشه های برقیسنسور پارک عقبصندلی های تاشو عقبقابلیت ISO FIX صندلیمه شکن جلو و عقبسیستم تهویه الکتریکی و دستیدماسنجو…
احتمال داده می شود که با توجه به پیش پرداخت اعلام شده برای کوییک آر و بهای رسمی کوییک دنده ای معمولی، نمونه دو رنگ کوییک با قیمتی فراتر از ۶۵ میلیون تومان به بازار عرضه شود.


منبع: دیجیاتو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
3
2
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹
تیبا 2 سفیدش به نظرم قشنگ تر از اینه
ناشناس
2
1
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹
همون تیبا 2 هس دیگه
نظام الدین عزیزمراد
2
0
پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹
من ناشنوا ماشین تیبا ۲
محمدمهدی
0
0
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹
من خودم دوتا کوییک آر دارم ودر تاریخ هشت .هفت.نودونه خریدم به نظر من خیلی عالیه از دوربین‌های ۳۶۰درجش بگیر تا تعادل در جاده رو من خودم ۱۶۰کیلومتر برساعت رفتم تکون نخورد تو جاده ودر این تاریخ هر کوییک رو ۱۹۰میلیون پولدادم ینی ۳۸۰میلیون پول دادم
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۹
ماشین کی ارزانترمطشه
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت گوشت گوسفند، گوساله و مرغ + جدول

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های پارس خودرو امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

معرفی بهترین سریال های کره‌ای

دستمزد شهاب حسینی در گناه فرشته لو رفت

رونمایی مصطفی زمانی از همسر عربش/ ناریمان الصالحی کیست؟

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت اسپیکر حرفه ای، سینما خانگی + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

پیش‌بینی قیمت دلار فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین موشک های ایران + مشخصات

عکس/استایل نوجوان‌پسند نانسی عجرم در لس‌آنجلس

قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

زنگ خطر خشک شدن درختان پایتخت به صدا در آمد

فیلم/ توضیحات کارآگاه معروف از سرقت صندوق امانات بانک ملی

زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد+ جزییات

حداقل دستمزد کارگران چقدر کاهش پیدا کرد؟

عکس/اجاره‌ مسکن در تهران چند؟

خبر مهم درباره دریاچه ارومیه

عکس دیده نشده از جشن ازدواج غلامرضا تختی و شهلا توکلی

احتمال برگزاری الکترونیک انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴

آبگیری تالاب آق گل پس از سه سال خشکسالی

فاجعه تمام عیار در زمین تمرین استقلال+ عکس

حساب بانکی چه کسانی مشمول مالیات می‌شود؟

تولید نفت ایران ۵۰۰ هزار بشکه افزایش یافت

نسرین جوادزاده، بازیگری که در ترکیه ستاره شد + عکس

فیلم/مقایسه عملکرد امارات و ایران در مواجهه با سیل!

نخستین واریزی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چقدر است؟

فیلم/علت ناراحتی محمدعلی بهمنی از محسن چاوشی چه بود؟

سکه امامی ۴۰ میلیونی شد

خروج تعدادی از اعضای شورای شهر حین سخنرانی زاکانی+ فیلم

تولد پسر حامد آهنگی با تم فوتبالی + عکس و فیلم

مرگ‌بارترین بزرگراه‌های پایتخت در تصادفات رانندگی

دلار در حال برگشت به کریدور ۵۰ هزار تومانی

فیلم/ صحبت‌های احساسی پدر ترانه علیدوستی درباره دخترش

فیلم/واکنش به افشای قرارداد‌های واگن از چین با شهرداری تهران

اولین خروجی پرسپولیس مشخص شد

گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تولد ۴۴ سالگی ستاره دورگه استقلال در کنار پسرش + عکس

اعلام سقف معافیت مالیاتی برای اشخاص غیرتجاری

فیلم/ آقازاده‌هایی که جشن عروسی شان نقل محافل شد؛ از دختر شمخانی تا نوه هاشمی رفسنجانی!

صادرات گاز به هند عملی می‌شود؟

فیلم/رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات رودبار

فیلم/ دیدار مجید و معلم قصه‌های مجید پس از ۳۵ سال

جانشین مهدی طارمی در پورتو کیست؟

مقصد بعدی فرهاد مجیدی کجاست؟

مراقب تراشه کارت سوخت خود باشید

عکس های زیبای گلاره عباسی در سفر به جنوب

اعلام سقف وام بازنشستگان ۱۴۰۳

اینفوگرافی/فروش کدام املاک شامل مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود؟

علی مجتهدزاده: حکم اعدام توماج صالحی می‌شکند

آمار خودرو‌های وارداتی دپو شده در گمرک؛ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

تراکتور کریم باقری را نمی‌خواهد!

رکود مسکن به هسته سخت رسید

۱۸۰۰ سال حبس برای بمب‌گذار استانبول!

پرداخت وام بانکی به دستگاه‌های اجرایی ۶ برابر شد

برنامه عرضه سیمان در بورس کالا

قیمت واقعی مسکن چقدر است؟

عکس/انتقاد مداح معروف از بودجه عجیب نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب

آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند + جدول قیمت‌ها

طرح کالابرگ ادامه دارد؟

خبر مهم درباره زمان واریز یارانه نقدی

تیپ متفاوت بازیگر دونگ‌یی به سبک باربی + عکس