تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

دریافت تسهیلات ویژه کرونا در ۵ دقیقه با اپلیکیشن ایوا

اپلیکیشن ایوا با راه‌اندازی سرویس نشان بانک، امکان دریافت تسهیلات ویژه کرونا را در مدت زمان پنج دقیقه برای مشتریان بانک ملی فراهم کرده است.
دریافت تسهیلات ویژه کرونا
 
اقتصاد۲۴ - مرداد ماه سال جاری برای نخستین بار در کشور از سرویس پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری رونمایی شد. این سرویس که در اپلیکیشن پرداخت ایوا ارائه می‌شود متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بازوی پرداختی بانک ملی ایران است.

محمدعلی محمودزاده در این باره اظهار داشت: سرویس نشان بانک، سرویس جدید اپلیکیشن ایوا است که کاربر به کمک آن می‌تواند در یک فضای مجازی، حضور در شعبه بانک را تجربه کرده و امور بانکی خود را مدیریت کند.

وی افزود: به کمک این سرویس کاربر می‌تواند ثبت امضای الکترونیک، پرداخت تسهیلات، صدور کارت اعتباری الکترونیک، افتتاح حساب، صدور دسته چک، دریافت شبا، مشاهده موجودی و دریافت صورتحساب آن، مسدودی کارت، مشاهده آنلاین نرخ ارز و... را به صورت غیرحضوری و به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روز‌های هفته در اپلیکیشن ایوا انجام دهد.

محمودزاده با بیان اینکه کاربر در این سرویس می‌تواند با وارد کردن مشخصات هویتی و اطلاعات شخصی و احراز هویت از طریق چهره درخواست ثبت امضای الکترونیک دهد، ادامه داد: بعد از استعلام از مرکز صدور گواهی الکترونیکی، امضا دیجیتال برای کاربر فعال شده و می‌تواند از آن در تمام خدماتی که احتیاج به امضا الکترونیکی (دیجیتال) از جمله دریافت تسهیلات، فعال کردن کارت اعتباری، و... بدون نیاز به مراجعه به شعبه و به صورت غیرحضوری استفاده کند.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد ادامه داد: بحث امضای الکترونیک اتفاق جدیدی نیست، اما امضای الکترونیک در اپلیکیشن ایوا این تفاوت را دارد که از نظر حقوقی انکارناپذیر است که این قابلیت را به اپلیکیشن ایوا می‌دهد که تمامی فعالیت‌های بانکی را به صورت الکترونیک و بدون نیاز به فرد انجام دهد.
بیشتر بخوانید: آغاز پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا

پرداخت کارت اعتباری به بیش از ۵ میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت

وی درباره اعطای تسهیلات به دارندگان سهام عدالت گفت: افرادی که از طریق بانک ملی یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق این سرویس کارت اعتباری خود را فعال کنند که این کاربران بیش از ۵ میلیون حساب نزد بانک ملی دارند.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد یادآور شد: بر این اساس کاربران در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل رفاه و افق کوروش می‌توانید با کمک اپلیکیشن ایوا پرداخت را انجام دهند. به این صورت که صورت‌حساب توسط اپراتور آن فروشگاه به صورت QR بارکد درمی‌آید و خریدار با اپ ایوا و اسکن این صورت‌حساب توسط گوشی تلفن همراه می‌تواند پرداخت را انجام دهد و دیگر نیازی به کارت بانک فیزیکی نیست.

اعطای تسهیلات کرونا به بنگاه‌های آسیب‌دیده به صورت تمام الکترونیک

محمودزاده در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از سرویس‌های موجود در نشان بانک، سرویس"دریافت تسهیلات کرونا" مختص بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا است که لیست این بنگاه‌ها از سوی مراجع ذیربط به بانک ملی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه صاحبان بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند به کمک این بستر و با وارد کردن کد ملی به همراه کد کارگاه خود درخواست وام کنند که بعد از تایید، تسهیلات در بازه ۲۴ ساعته به حساب آن‌ها واریز خواهد شد، افزود: برای دریافت تسهیلات کرونا، به امضای دیجیتال نیاز بوده که این امر توسط سرویس امضای دیجیتال مهیا شده است.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه خدماتی مانند امکان دریافت شماره شبا بر اساس شماره حساب، بازپرداخت تسهیلات بانک ملی، امکان انتقال وجه شتابی و دریافت موجودی حساب از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب در اپلیکیشن ایوا وجود دارد، افزود: همچنین خدماتی، چون دریافت نرخ آنلاین ارز، صورتحساب کارت، خدمات چک و افتتاح حساب به زودی در اپلیکیشن ایوا فعال خواهد شد.

سداد به دنبال سهم ۲۵ درصدی از بازار پرداخت الکترونیک

محمودزاده درباره برنامه‌های پرداخت الکترونیک سداد در آینده نیز گفت: ۵۵ میلیون ایرانی در بانک ملی حساب دارند و پرداخت الکترونیک سداد با توجه به پشتوانه بانک ملی می‌تواند سهم خود را در بازار پرداخت الکترونیک به ۲۵ درصد افزایش دهد.

وی افزود: در این مسیر با توجه به اشباع شدن بازار دستگاه‌های کارتخوان، برنامه‌ریزی شرکت بیشتر در حوزه اپلیکیشن‌های موبایلی و توسعه اپلیکیشن ایوا خواهد بود.

محمودزاده خاطرنشان کرد: در شرایط پساکرونا با جهان متفاوتی نسبت به شرایط قبل از شیوع این بیماری مواجه می‌شویم و ذائقه مردم در نحوه ارتباطات مالی متفاوت خواهد بود و به طور قطع بیش از پیش به سمت پرداخت‌های الکترونیک حرکت خواهند کرد که موجب توسعه این حوزه خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین سداد برنامه‌های ویژه‌ای برای بهره‌برداری از شرایط پساکرونا و ارائه خدماتی مبتنی بر رفع نیاز‌های مردم خواهد داشت.
 
منبع: ایبنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مرتضی مراقی
0
1
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
باسلام چندروزه ک برای ورود قسمت تسهیلات کارا تلاش میکنم اما با مشاهده مشخصات وارد شده یافت نشد مواجه هستم
افسانه
3
3
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام. اپلیکیشن ایوا یه اپلیکیشن بدون نقص میباشد ممنونم که برای وقت مردم ارزش قائل هستید
میر اسنعیل زاده
3
0
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
مجبورید دروغ بگید؟ ۵ دقیقه کدومه الان بیش از دو هفته هست نتونستیم برای تسهیلات کرونا ثبت نام کنیم. حداقل تسهیلات کرونا رو از این اپلیکیشن حدف کنید بزارید مردم به بد بختیشون برسند. ما دولت الکترونیک نخواهیم کیو باید ببینیم. اول امتحان کنید بعد مردم رو بندازید توی دردسر.
ناشناس
0
3
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
میشه بگید این پرداخت تسهیلات کجای انیمیشن قرارداده من نمیبینم تازه نصب کردم نمیدونم کجاش هستش
زهره
من 2 روزه ثبت نام کردم چون تعطیل بود گفتم شنبه واریز میشه اما نشده
ناشناس
1
1
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
واقعا افتضاحه ...این چ اپلیکیشنی هست..هرکاری میکنی ثبت امضا نمیشه...مردم کم بدبختی دارن شمام فقط ب فکر سواستفاده از مردمید...نمیتونیم ی وام هم بگیریم ب بدبختیمون برسیم
محمدرضا
1
5
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
واقعا با خودشون همچین کاری کنن چیکار میکنن؟!
محمدرضا
1
1
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
همش دروغ از برج 2 که این وام ثبت کردیم الان برج 6 و رفتیم تو 7 دروغ میگید نرم افزارتون خرابه برنامه نویس هاش یه تیک نیمتوانند درست کنن یه گواهی امضا درست نمی توانند بذارن فقط شور SHOW OFF
Simin
0
1
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
خجالت نمیکشید واقعااا مردم مسخره شمان ،برا 6تومن دوهفته هس الاف شدم کجاش عالیه ??!!هیچکسم پاسخ گو نیس ،ب پشتبانی ایوا زنگ زدم میگیه گوشیتو عوض کن !!!!! درصورتی خودشون برنامه شون کامل نیس قسمت امضا سفته رو فعال نکردن الکی وقت مردم رو میگیرین
رضا
0
1
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹
این یه برنامه امتحانیه که امتحانشم روی ما بدبخت بیچارهاست وگرنه کدوم آدمیه که بخاطر۶تومن مثل من ۱ماه درگیر امضای دیجتال بشه
سینا
0
1
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹
چرا اینهمه دروغ میگید نامردا یکماه این برنامه آشغال همش پیغام عدم تطابق میده هنوز نتونستیم ۶ میلیون وام بگیریم
ناشناس
0
0
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹
یکماهه درگیرم همش خطا میده چرا اینقدر مردم اذیت می کنید وقتی نمی تونید یک نرم افزار رو پشتیبانی کنید
حسن امیری
0
1
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سلام،من تا امروز خیلی راحت وارد ایوا میشدم و هم واسه خودم و هم واسه همکارهام ثبت نام کردم واسه تسهیلات کرونا رانندگان ولی الان ک میخوام وارد قسمت تسهیلات کرونا بشم نوشته میشه در حال تامین سفته از خزانه داری کل این یعنی چی و چ جوری میشه این مشکلو رفع کرد
امین
0
0
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹
به ما گفتن یک هفته فرصت دارید ، الان که میرم درخواست بدم میزنه در حال تامین سفته از بانک مرکزی کسی می دونه باید چیکار کنم ، چند روز دیگه یک هفته تموم میشه
تقی آشفته
1
0
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹
5 دقیقه ؟؟؟!!!! من 5 هفته هست تلاش میکنم نمیتونم احراز هویت تسهیلات کرونا رو انجام میدم . حاجی اهل کدوم سیاره ای که دقیقه هاش اینقد طولانیه ؟
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹
من ثبت نام کردم .میرم بخش تسهیلات میگه پول واریز شده.بخدا هیچ پولی به حسابم واریز نشده.آش نخورده دهان سوخته.آقا کدوم پول؟؟
عباس
0
0
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹
کاش مردم رو نمیذاشتین سر کار گواهی امضا رو با هزار دردسر قبول کرد حالا میگه کد شهاب تایید نشد. اگه نمیخاید بدید راحت بگین ب مردم
صالح قنبری
0
0
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹
بابا من دو ماهه دارم تلاش میکنم تو این سامانه لعنتی ثبت نام کنم نمیشه وارد قسمت گواهی امضا که میشم میگه خطای سرور چه کار کنم بانک هم رفتم جواب نمیده بهم میگه از طریق ایوا ثبت نام کنید
ارشیا
0
0
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹
من 3ماه هست نمیتونم انقد رفتم امتهان کردم از خودم بدم اومده بخاطر 6تومن انقد وقت گذاشتم همش میزنه عدم تطابق یا سعی مجدد
نجفی
0
0
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
سلام اگر کد کارگاهی نداشته باشیم وام نمیدن
حسن شیخ زاده
0
0
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
واقعا خوشتون میاد مردم و اذیت کنین؟ یه نظر مثبت من نخوندم در بارتون...ما مردم همینجوریشم داریم اذیت میشیم لا اقل شما یه مرهم باشین نه یه زخم دیگه...عزت زیاد
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت انواع دستگاه ماینر امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

خاورمیانه و این بار نبرد کریدور‌ها/ چگونه ایران در ۷ محور و کریدور دور خورد؟/ حتی مسیر افغانستان به ترکیه نیز ایران را دور زده است

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت انواع لپ تاپ ایسوس امروز + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

عکس/ تغییر چهره خبرنگار صداوسیما

قیمت خودرو‌های سایپا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت دلار و یورو امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

دم مسیحایی دلار نیما به بازار سرمایه/ پیش بینی شاخص کل بورس تا پایان تیر

بیماری سندرم درس (DRESS) چیست؟

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

فیلمی از دختر ابراهیم رئیسی که وایرال شد

بهترین فیلم های تاریخ سینمای هند

فیلم/ رقص مایکل جکسونی حامد آهنگی و یوسف صیادی جنجالی شد

لئوناردو دی کاپریو کیست؟

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

خرید و فروش سهمیه ارزی و رجیستری در فرودگاه امام خمینی!/ جولان سرخوشانه دلال‌ها در فرودگاه

عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» در دل طبیعت

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

رییس جمهور دنبال حیا است نه رای

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند

فیلم/لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه

۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

عکس/سانسور کراوات غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران

وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

وضعیت ترسناک تابستان ۱۴۰۳

نگرانی آمریکایی‌ها درباره ریاست‌جمهوری مجدد بایدن

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

پریسا صالحی کیست و چرا به زندان احضار شد؟

حکم اعدام توماج صالحی لغو می‌شود؟

پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی

آذری جهرمی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود

خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!

در واگذاری سرخابی‌ها، کدام تیم سود کرد؟ کدام تیم ضرر؟

فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا

سریال جدید مهران مدیری خبرساز شد

واکنش همتی به سخنان قالیباف

پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد

بکارگیری منشی‌های خانم ممنوع شد!

تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟

اینفوگرافی/ مردم کدام کشورها بیشتر کتاب می‌خوانند؟

کدام مناطق ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟

بهترین زمان نوشیدن قهوه

فیلم/راز‌هایی از تایتانیک که هرگز نمی دانستید

پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان

این زنان در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند

بیماری سندرم درس (DRESS) چیست؟

فیلم/ پسر ناصر عبداللهی جا پای پدرش گذاشت

تقویت پلکانی حقوق کارگران با فرمول ۵۷+۶۰

رقم نهایی حقوق بازنشستگان مشخص شد

رشد ۶۴ درصدی منابع بانک سینا در دو سال گذشته

همه دارندگان کارت ملی بخوانند

استایل بهاری مرجانه گلچین حسابی سر و صدا کرد + عکس

آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی

در سال ۱۴۰۳ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم نباشید

میتسوبیشی با لباس رنو در ایران + عکس

کاهش فاصله ازدواج و فرزندآوری در ایران

علت ریزش قیمت سکه/ طلا زیر پای سکه را خالی کرد؟

علت گرانی پیاز مشخص شد

خبر خوب درباره رتبه بندی معلمان

فیلم/ دستور تخلیه یک روستا بخاطر شکسته شدن سد!

درخواست هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی+ عکس

رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳