تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

صحبت‌های دختر مهراب قاسم‌خانی در مواجهه با زورگیر قمه‌به‌دست + فیلم

سارق زورگیری که با استفاده از قمه گوشی موبایل دختر مهراب قاسم خانی را به سرقت برده بود دستگیر شد.
صحبت‌های دختر مهراب قاسم‌خانی در مواجهه با زورگیر قمه‌به‌دست + فیلم
اقتصاد۲۴ -چندی پیش مهراب قاسم خانی در یک پست اینستاگرامی از قربانی شدن دخترش توسط یک زورگیر خبر داد و نوشت: امروز یه عزیزی سوار ماشین دخترم شد و قمه رو گذاشت زیر گردنش و گوشیش رو ازش گرفت.
عکس‌ها مال دوربینیه که سرقت گوشی دخترم رو ثبت کرد. گفتم دوستان و خانواده اش ببیننش و بهش افتخار کنن که زندگیش رو از طریق زحمت دیگران میگذرونه.

این خبر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدای تهران سارق زورگیر دختر مهراب قاسم خانی را دستگیر کردند و برای شناسایی این سارق توسط قربانی در تماس با دختر مهراب قاسم خانی برای مواجه حضوری با سارق زورگیر از او خواستند به کلانتری شهدا برود.

صحبت‌های دختر مهراب قاسم‌خانی در مواجهه با زورگیر قمه‌به‌دست + فیلم

صحبت‌های مهراب قاسم خانی در خصوص زورگیری از دخترش

دختر مهراب قاسم خانی پس از مواجه شدن با سارق زورگیر نتوانست اشک‌های خود را کنترل کند و به گریه افتاد.

مهراب قاسم خانی در خصوص روز حادثه گفت: ساعت ۱۰ صبح بیست و سوم شهریورماه امسال دخترم از خانه مان در پاسداران خارج شد و زمانی که قصد داشت با خودرو به مقصدش برود، یک سارق زورگیر به داخل خودرو خم شد و با تهدید قمه گوشی موبایل دخترم را به سرقت برد. در ادامه سرایدار یکی از خانه‌ها قصد دستگیری سارق زورگیر را داشت که سارق با قمه کشی باعث ترس وی شد. تمام تصاویر زورگیری و فرار سارق در دوربین مداربسته ضبط شده است. ما برای دستگیری این سارق پیگیری‌های لازم را کردیم و در این مدت دخترم مدام با ماموران پلیس در تماس بود.
بیشتر بخوانید:سفر بهاره رهنما به جمکران در روزهای کرونایی + عکس
مهراب قاسم خانی در ادامه از ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا و سرهنگ حیدری تشکر کرد و گفت: از یک هفته قبل ماموران پلیس اسم و آدرس سارق زورگیر را به ما دادند و برای فرار نکردن این سارق از تله پلیس، ماموران گفتند که هیچ جا در این مورد حرف نزنیم تا اینکه امروز سارق زورگیر بعد از چند هفته به خانه شان بازگشت و ماموران پلیس او را دستگیر کردند.

دختر مهراب قاسم خانی هنوز ترس دارد

قاسم خانی در خصوص وضعیت روحی دخترش گفت: این حادثه باعث شده دخترم از بیرون رفتن بترسد و حتی زمانی که قصد دارد خودرویش را به داخل پارکینگ منتقل کند از من می‌خواهد مقابل در پارکینگ مراقب وی باشم.قاسم خانی گفت: سارق باید معرفت داشته باشد و متوجه ضرر روحی و روانی قربانی باشد و من فکر می‌کنم الان با این وضعیت قیمت‌ها یک گوشی تلفن همراه دردی را دوا نمی‌کند. دخترم حتی زمانی که کنار من است صدای موتور می‌شنود به شدت می‌ترسد و حتی برخی اوقات گریه هم می‌کند. امیدوارم این افراد تا زمانی که متوجه شوند این رفتارشان درست نیست در زندان بمانند نه اینکه با گذاشتن وثیقه سریع از زندان خارج شوند و دوباره این رفتار‌ها را از سر بگیرند. وقتی ماموران برای مواجهه حضوری تماس گرفتند نمی‌دانستم قرار است چه رفتاری از خودم نشان ندهم، واقعا دوست ندارم برای دختر شخص دیگری این اتفاق رخ بدهد.

اشک‌های دختر مهراب قاسم خانی زمان مواجهه با سارق زورگیر

در ادامه دختر مهراب قاسم خانی گفت: هنگامی که می‌خواستم خودرویم را روشن کنم صدای فریاد زورگیر را شنیدم که می‌گفت تلفن همراهت را میدی یا بکشمت، بلافاصله در خودرو را باز کرد و سارق زورگیر با یک قمه داخل خودرو خم شد و تلفن همراه ام را از دستم گرفت و متواری شد. در این مدت همچنان تصویر سارق قمه به دست در ذهنم است و کاملا از نظر روحی به هم ریخته ام.وی ادامه داد: زمانی که سارق از خودرو خارج شد از مردم کمک خواستم که سرایدار یک خانه متوجه این موضوع شد، اما زمانی که سرایدار قمه سارق را دید ترسید و نتوانست تعقیبش کند، اما نمی‌دانم چرا الان که این سارق دستگیر شده است در صورت من نگاه می‌کند و می‌گوید که قمه نداشته است، می‌توانم تصویر قمه این سارق زورگیر را نقاشی کنم.وی گفت: من سارق زورگیر را قبل از اینکه بخواهد نقشه اش را عملی کند دیدم که با ماسک سفید منتظر است، اما نمی‌دانستم او چه فکری در سرش است.دختر مهراب قاسم خانی در آخر از ماموران پلیس تشکر کرد و گفت که شاید از امروز به بعد کمی آرام‌تر شوم.
منبع: رکنا
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
امیر
4
8
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
اقای قاسمخانی می گفت اعدام نکنید اعدام نکنید
چی شد؟نوبت به دختره خودش رسید میگه باید اعدام شن
اقای قاسمخانی دیدی؟بچه های مردمم برای پدر مادراشون عزیزن
ناشناس
3
9
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
سلام آقای قاسم خانی لطفا زور گیر مظلوم را ببخشییییییید.....
ببین خوبه وقتی اتفاق برای شما می افته حالا چیزی نشده که، آدم که نکشته؟! دخترتون سرو مور و گنده کنارتون نشسته و سالمه سالمه
شهرام
3
7
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
چون دختر قاسم خانی هستن گوشیش باید پیدا میشد ودر کلانتری این طوری صحبت کنه خود پدرش از افکار و اندیشه مردمه‌ و در قالب کلاس کپی میکنه از اون قمه کش بد تره هم هست
...
0
5
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
اولا قانون با دزدان کاری ندارد امروز هم میگیرن یه ساعت دیگه با وثیقه بیرونه به ریش صاحب مال باخته میخنده میگه گفتم ندارم میخوان چیکار کنن دو ساله شکایت کردم طرف تو خیابون راست راست میگرده و به ریش منو قانون میخنده چون هیچ کاری نه از دست من بر میاد نه قانون کاری میکنه با یه دزد چندین ساله باید یه برخورد جدی بشه قانون ایران کلا با دزدان کاری ندارد طرف راحت میاد دزدی میکنه نه حق زدنشو داری نه میتونی کاری بکنی فردا هم بگیرن میاد میگه ندارم چند روز دیگه با وثیقه بیرونه به ریشت میخنده و هر کسی یه قمه بر میداره هر کاری دوست داره انجام میده هزار دفعه هم بگیرن باز دو روز یا یه ماه دیگه بیرونه با وثیقه یا خلاف میکنه تموم هزینه هاش در میاد الان کلا سرقت و دزدی تو ایران کاملا ازاد هستش کسی هم کاری نداره و فوقش میگیرن چند روز دیگه بیرونی تمام ولی با یه بار دزدی طرف چندین میلیون گیرش میاد که با کار کردن چندین سال هم نمیتونی نصف نصف اونو در بیاری خوبه دیگه مشگل اینجاست
محمد موسوی
0
6
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹
واقعا اگه این اتفاق برای یه شخص عادی می افتاد که در طول روز صدها بار اینچنین سرقتی میشه، اینقدر پیگیری میکردن و سارقین به سرعت دستگیر میشدن؟
من موتورم رو چند سال پیش دزدیدن با التماس و بعد ۵ ساعت معطلی پلیس اومد گزارش نوشت .و تا الان خبری نشده .ولی باز هم خوبه یه ادم مرفه به گوشی و عدالت رسید و از استرس خارج شد.
حمید
0
1
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹
یک سال و نیم پیش یعنی فروردین سال ۹۸ برای عید به منزل خواهرم در ستارخان رفتیم و نیمه شب هم شوهر خواهرم با بچه هاش رسیدند و چون دیر وقت بود۴ صبح ماشین را در ۳۰ متری منزل در خیابان پارک کردند و برای جلو گیری از سروصدا و مزاحم نشدن به همسایه ها ماشین را خالی نکردند و گفتند صبح خالی میکنیم،
صبح شوهر خواهرم با اس ام اس برداشت وجه از کارتی که فقط ۵۰ هزارتومان داشت و تازه برای واریز حقوقش افتتاح کرده بود و برگ رمزش هم در کنار کارت بود بیدار شد و بلافاصله متوجه شدیم که کلیه لوازم داخل و صندوق خودرو را دزد برده ، به کلانتری مراجعه کردیم گفتند برید به محل دزدی و به ۱۱۰ زنگ بزنید این کار را کردیم و بعد از چند ساعت همان کلانتری آمد و همانجا بدون پیاده شدن از ماشین یه چیزایی نوشت و گفت بعدا بیایید کلانتری،
بعد که به کلانتری مراجعه کردیم دیدیم خیلی تحویلمون گرفتند و حتی یک نفر اومد از ما پرسید که چطور به کار شما رسیدگی میکنند و ما هم تعریف کردیم،بعدش گفتیم بله دیگه مشکل حله و ...
که بعدا فهمیدیم اون فرد بازرس بود و جلو بازرس فیلم بازی میکردند، بعدا هم رفتیم قاضی کشیک دستور بررسی رو داد و ...
خلاصه تا اونجا بودیم خبری نشد و برگشتیم تبریز و اس ام اس اومد که پرونده ناقصه و برای تکمیلش بیایید تهران یک بار رفت تهران و یه چیزایی امضا کرد و گفتند شما برو ما پیگیریم دوباره اس ام اس اومد که برگ بازجویی کلانتری ناقصه و باید اون موقع تکمیل میشد و خواستنش تهران و چون شوهر خواهرم قراردادی کار میکرد و بهش مرخصی نمیدادند نتونست بره و بعد چند ماه توی ثنا حکم دادند که شوهر خواهرم محکوم شده و اصلا دزدی اتفاق نیافتاده و ....
این هم از سفر ما به تهران و دزدی حدود ۱۰ میلیون شامل پول نقد و لباس و لوازم و ...
و همین باعث شد همه از تهران خاطره بسیار بدی را تجربه کنیم.
سعید
0
0
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹
دو سال پیش از حساب من ساعت 2 شب 100 هزارتومن برداشت کردن و حسابمو فورا مسدود کردم هر چند 300 هزارتومن بیشتر نداشتم و صبح روز بعد که پیگیر شدم فهمیدم که جز من از دونفر دیگه هم در همون ساعت دزدی شده یکی 10 میلیون و یکی 20 میلیون بانک میگفت شماره حساب و حتی تلفن طرف رو داریم که دزدی کرده و به حسابش ریخته و برای در اختیار گذاشتن نامه باید بیارین رفتیم آگاهی اول همین که 20 میلیون کلاه برداری شده بود ازش رفت و حرف زد مسئوله گفت چقدر ازتون برداشت کردن گفت 20 میلیون گفت برو خداروشکر کن و یک تصدق بده که بیشتر ازت برداشت نکردن گفت بهتره پیگیری نکنی چون دوبرابر این پولم خرج کنی هنوز معلوم نیست به نتیجه برسه یا نه اونم بعد از یک سال !!! دیگه من اومد یک مورد دیگه هم هست که پدر خانومم رفته پمپ بنزین و کارتشو یادش رفته یکی برش داشته شکایت کرده و تمام مشخاصتشو دارن ولی رئیس کلانتری گفته فقط درصورتی که یک ماه سهمیه بنزینتو به من میدی برات پسش میگیرم والله هیچی !!! در این حد خر تو خره دیگه کشور امنیت که میگن اینه !!!
محمد
0
0
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹
سارق حتما باید ادب بشه و بعدشم بدونید تا اقتصاد کشور ویرانه این اتفاقات تمومی نداره. کاش مسئولان تاثیرگذار یه بار بفهمن که ادامه این وضع فوق العاده خطرناکه باید کاری اساسی کرد.
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

عکس/ذوق بهاره افشاری برای زوج محبوب این روز‌ها

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع زعفران + جدول

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی اوتلندر، لنسر و میراژ در بازار امروز + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان

حقابهٔ ایران از افغانستان به «شوره‌زار» رفت؛ طالبان بند کمال‌خان را اصلاح نکرد

قیمت سکه و طلا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

دورخیز اصولگرایان برای رقابت در دور دوم انتخابات

واحد خیریه مصاف و ارتباطاتش/ پشت پرده تامین مالی موسسه «مصاف ایرانیان» متعلق به علی‌اکبر رائفی‌پور

سقوط انس جهانی طلا به پایین‌ترین نرخ یک هفته اخیر

فیلم/ وعده های خاندوزی پیش از وزیر شدن!

ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار نور چیست؟

سیستان و بلوچستان همچنان تشنه ماند/ میلیارد‌ها متر مکعب آب بارندگی اسفند و فروردین به دریا ریخت

خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی

فیلم/حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان

جنجالِ نمایش یک زندگینامه؛ آیا اکران مست عشق شمس و مولانا ختم به خیر خواهد شد؟

حـذف کودکان مهاجر از سازوکار درمان

عکس/ شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خواند + دستخط

ماجرای خرید جت شخصی در ایران

قیمت نفت افزایش یافت

نظام سه نرخی ارز به نفع بازار آزاد خواهد شکست

فیلم/خاطره بامزه جواد کاظمیان از دیدار با یک خواننده لس‌آنجلسی

موافقت دولت برای افزایش قیمت خودرو

پیش بینی قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات جدید از پرونده مرگ زهره فکورصبور!

رشد قیمت دلار دست‌پخت سیاست‌های اقتصادی دولت است!

نوسانات سکه کوچک شد

قیمت ساعت اپل، سامسونگ و شیائومی + جدول

قیمت روز زعفران + جدول

قیمت خودرو‌های میتسوبیشی امروز + جدول

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

تکرار سناریوی سرکوب ارز در سال ۱۴۰۳/ دلار ۸۰ هزار تومانی با فرود قوی سیاه در بازار ارز؟

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

پیش بینی بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیوید تیلور نابغه کشتی آمریکا کیست؟

دارون عجم اوغلو کیست؟

افزایش چربی سوزی با این نوع سرکه

با خیال آسوده به چای و قهوه‌تان شکر بزنید

رژیم غذایی مناسب برای کاهش التهاب

برای رهایی از چربی شکم از این مواد غذایی دوری کنید

معرفی بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای کره جنوبی

بی قانونی در واگذاری پرسپولیس/ بانک‌‎ها با کدام مجوز سهام باشگاه زیان ده را می‌خرند؟/ تکرار بی‌راه‌های خصوصی‌سازی

فیلم/ خبر مهم معاون ابراهیم رئیسی درباره پتروشیمی میانکاله

مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد + عکس

شوک به تیم ملی والیبال