تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۴ مهر ۹۹ +جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۱۴ مهر ۹۹ را در جدول زیر مشاهده کنید.

 

قیمت خودرو‌های سایپا


بیشتر بخوانید: بازهم افزایش نجومی قیمت خودرو ؛ پراید ۱۴۵ میلیون را رد کرد+ جدول


نام خودرو قیمت اعلام شده توسط سایپا (تومان) قیمت خودرو در بازار آزاد (تومان)
پراید X111 --- 136.000.000
پراید X131 --- 119.000.000
پراید X132 --- 122.000.000
تیبا X231 70.500.000 142.000.000
تیبا 2 77.800.000 160.000.000
ساینا 76.200.000 155.000.000
کوییک دنده ای 94.400.000 148.500.000
کوییک دنده ای دو رنگ (R) سفید_قرمز 101.600.000 152.000.000
سراتو --- 700.000.000
رنو ساندرو استپ وی --- 600.000.000
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۰
صابر
6
2
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
تیبا تیپ یک بهترین ماشینه عالیه
منظر خانم
9
2
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
سلام و وقت بخیر خدمت دوستان به نظر بنده تیبادو ازهمه محصولات سایپا قشنگتره
مقصود ذ
10
7
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
تیبا ۲ عالیه دخترکشه مخصوصا سفیدش
احمد
شماها چقدر بدبخت شدین که دیگه به ماشینای آشغاله سایپا و ایران خودرو میگین خوب و کم مصرف ۱۰۰ میلیون پراید حق ما ایرانیاس واقعا لعنت به پدر کسی که این بلارو سر این مملکت آورده
ناشناس
7
12
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
مزیت اصلی خودروهای سایپا کم مصرف بودنشونه بنزین لیتری 3000 تومنه
ماشین پرمصرف الان به درد نمیخوره که
سیاوش اریامنش
فقط تیبا 2. جم و جور کم مصرف و سگ جون.
سعید
7
3
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
باز مردم صف کشیدن برا ثبت نام
ناشناس
5
0
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
ساینا واقعا خوبه هم محکم هم با امکانات
مرتضی خان
3
3
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آخه این قیمتای پرت رو از کجا میاری
کجا کوئیک R به قیمت شما میدم که من بخرم؟؟؟؟
لابد قصابی سر کوچتون!!!!!
یاحسین
1
6
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
باپولی که بایدبه تیبا یاهرآشغال ایرانی میشد بنزآلمان سوار شد
م.میران
0
4
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
ماشاالله به این ماشین های باکیفیت.علی برکت الله
ناشناس
0
3
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
تیبادوجلویش زشت است
ناشناس
1
4
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
امیدوارم مردم ازین بدترهاشوبکشند این ملت بی عرضه بی وجود دروغگو وشیاد حقشونه
ناشناس
1
2
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
تف برای این قیمت ها که میدین
شیران
0
2
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
سلام امروز به نام دختر عموم در اومد تیبا ۲ هرکی میگه دروغه اشتباه میکنه چون قرعه کشی شد و اسمس اومد براش خیلی خوشحال شدم چون ماشین نداشت.
حسن
0
1
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
سلام ماشین دست دو وارد کشور بشه قیمتا درست میشه
ناشناس
0
1
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
ماهم تیبا ثبت نام کردیم. قیمت کارخونه اش زده 70میلیون بنظرتون تا عید باز بالاتر میره؟؟
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار