اقتصاد۲۴ - عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، طی پیامی ویدئویی، در سومین نشست شورای ارتباطات پگاه، بر اهمیت نقش رسانهها در افزایش سرانه مصرف شیر و فرآوردههای شیری و توسعه سلامت، تاکید کرد.
شورای ارتباطاتاحد فلاحی سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، با اشاره به کسب نشان واحد نمونه استانی شرکت در جشنواره امتنان، افزود: این شرکت با قدمتی ۶۰ ساله، روزانه ۳۵۰ تن شیرخام را در قالب ۴۰ نوع محصول لبنی، تولید و عرضه، میکند.
او افزود: پگاه آذربایجان شرقی، به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، قطر و آذربایجان، صادرات دارد و توسعه بازارهای صادراتی نیز در دستور کار شرکت است.
تنوع بخشی سبد محصولات، استراتژی پگاه آذربایجان شرقی
فلاحی گفت: با رویکرد تنوع بخشی به سبد محصولات پگاه، کارگروه تخصصی تحقیق و نوآوری در شرکت تشکیل شده است و تولید محصولات جدید، استراتژی شرکت، است.
وی افزود: کاهش ضایعات و انرژی، نوسازی خطوط تولید، توسعه بازارهای داخلی و صادراتی، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و افزایش مزیت رقابتی، رسالت پیش روی پگاه آذربایجان شرقی است.
اولین و بزرگترین شرکت لبنی، عنوان ابدی صنایع شیر ایران
حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، اولین و بزرگترین شرکت صنعت کشور را عنوان ابدی پگاه خواند و تاکید کرد: نقش آفرینی شرکت صنایع شیر ایران، در حوزه ملی و فراملی لبنیات کشور، جایگاه شرکت صنایع شیر ایران را به وزارت شیر کشور ارتقاء داده است.
او با اشاره به نقش پگاه در خودکفایی تولید پنیر و افزایش سرانه مصرف دوغ کشور، تصریح کرد: شرکت صنایع شیر ایران با ۱۱ هزار همکار، ۱۲۸ هزار فروشگاه فعال و تولید ۸۰۰ کد محصول، همچنان پیشتاز حوزه لبنیات کشور است.
احمد حسین غلامی مدیر عامل شرکت بازار گستر پگاه منطقه یک، نیز گفت: همکاران خط مقدم توزیع، با تامین سبد لبنیات خانوار، به ویژه در شیوع کرونا، هم قدم با مدافعین سلامت کشور، نقش آفرینی کردند.
غلامی ضمن اشاره به افزایش قیمت لبنیات، تاکید کرد: هیچ افزایش قیمتی، بدون کسب مجوز از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده، صورت نگرفته است.
گفتنی است، سومین نشست شورای ارتباطات پگاه، با حضور رسانههای استانی در پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد.