اقتصاد۲۴ - سرمایه گذاری روی تخصص نیروهای متخصص و کیفیت بالای عملکرد پرسنل آموزش دیده، دیدگاه مشتری محور و تأکید بر کیفیت خدمات ارایه شده از نقاط قوتی است که بیمه پارسیان بر اساس آن استوار شده و همینطور شفافیت قراردادهای بیمهای فی مابین را نیز به این خصوصیات اضافه کنید.
خدمات بیمه پارسیان نشان از هوشمندی در مشتری مداری است و طرح تخفیفات بیمههای مسئولیت مدنی کارفرما در قبال مأموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگلبانی، فروش بیمههای مسئولیت ویژه هیئت مدیره ساختمانهای مسکونی و همینطور جشنواره فروش طرح آرامش که مربوط به بیمههای آتش سوزی میباشد، از جمله این طرحها است و نشان از نگاه جامع بیمه پارسیان به نیازمندی جامعه دارد.
در بیمه پارسیان سیستم یکپارچه مدیریت خدمات و مشتریان با کیفیت مطلوبی به حدی کارآمد عمل نموده که توانسته فرآیندهای بروکراتیک اداری را کوتاهتر نماید. اقرار بیمه شدگان به خوبی گویای این موضوع توسط بیمه پارسیان است. تمامی این افراد بعد از دریافت خدمات بیمهای به صورت باورنکردنی از کیفیت این خدمات شگفت زده شده اند و این سطح از مطلوبیت برای آنها ارزشمند و قابل تقدیر است.
در علم مشتری مداری نوین در دهههای اخیر، کیفیت تنها رضایت مندی مشتری تلقی نمیشود، بلکه عمل به تعهدات در وقت مقرر از دیگر آیتمهای مهم در جلب رضایت مشتری است و این موضوع از ویژگیهای شاخص بیمه پارسیان است. معدود شرکتهایی در ایران هستند که به این نکات ظریف توجه دارند، این روند را عرفا به نام Customer Satisfaction مینامند، پیش از بیمه پارسیان بسیاری از شرکتهای خارجی فعال در ایران به این استراتژی سازمانی عمل میکردند، اما بیمه پارسیان با افتخار از نخستین بیمه گرانی است که این استراتژی نوین سازمانی را در کالبد سیاستهای مشتری محورش دمیده است.
منبع: بیمه پارسیان