تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹

اخذ اقامت آمریکا در کمترین زمان ممکن از طریق لاتاری

لاتاری یک قرعه کشی بزرگ است که تنها اتباع برخی از کشورها مجاز به شرکت در آن‌ها هستند، اما نکته‌ی مهم و مثبت آن است که ایرانیان برای شرکت در این قرعه کشی دارای سهمیه‌ی بالایی هستند.

اقتصاد۲۴ - اخذ اقامت آمریکا درست مثل یک جاده‌ی پر پیچ و خم است که گاهاً در میانه‌ی راه افراد را خسته می‌کند؛ چراکه پیچیدگی‌های این راه بسیار زیاد است. خبر خوب برای افرادی که به دنبال اخذ اقامت آمریکا هستند این است که کشور آمریکا خود شرایطی را برای ایرانیان ایجاد کرده که بتوانند نسبت به دریافت کارت سبز یا همان گرین کارت آمریکا اقدام کنند. در این روش که پیچ و خم راه‌کارهای دیگر را ندارد، بدون صرف هزینه می‌توان شانس خود را امتحان کرد. لاتاری نام همان فرصت ویژه‌ای است که کشور آمریکا برای اتباع خارجی فراهم می‌کند.

لاتاری یک قرعه کشی بزرگ است که تنها اتباع برخی از کشورها مجاز به شرکت در آن‌ها هستند، اما نکته‌ی مهم و مثبت آن است که ایرانیان برای شرکت در این قرعه کشی دارای سهمیه‌ی بالایی هستند و تا کنون نیز یک میلیون و پانصدهزار ایرانی توانسته‌اند اقامت آمریکا را دریافت نمایند. لاتاری فرصتی ویژه و خاص است که می‌تواند شما را یک شبه به رویای دور و دراز زندگی در آمریکا برساند. پس اگر شما هم به دنبال راهکاری برای مهاجرت به آمریکا در سریع‌ترین زمان ممکن هستید، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

علت برگزاری لاتاری از سوی آمریکا چیست؟

مسلماً کشور آمریکا از برگزاری این قرعه کشی بزرگ به دنبال منافع خاصی خواهد بود و یکی از بزرگ‌ترین دلایل آن برای برگزاری لاتاری ایجاد تنوع در نژاد و تناسب بین جمعیت است. آمریکا به عنوان یک کشور توسعه یافته مایل است از تمامی نژادها نیروی کار زبده و جوان در کشور داشته باشد. ثانیاً با توجه به درخواست‌های فراوان اتباع خارجی نسبت به اخذ اقامت آمریکا از طرق مختلف، این کشور امکان شرکت در لاتاری را برای آنان فراهم کرده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان ثبت نام لاتاری امتحان شانس شما برای دریافت یکی از سهمیه‌های 1400 وجود دارد، بنابراین تا وقت هست اقدام کنید.

ثبت نام لاتاری با چه شرایطی امکان پذیر است؟

مسلماً شانس تنها یکبار در خانه‌ی افراد را می‌زند! همه‌ی افراد تنها یکبار شانس شرکت در قرعه کشی بزرگ لاتاری را دارند، بنابراین می‌بایست دقت لازم را به خرج دهند. توجه داشته باشید که برای شرکت در لاتاری می‌بایست شرایط زیر را داشته باشید:

  • شرط سن: به طور کلی افراد بالای هجده سال به تنهایی می‌توانند نسبت به ثبت نام لاتاری اقدام کنند، اما اگر سن متقاضی کمتر از 18 باشد حتما می‌بایست در زیرمجموعه سرپرست و خانواده خود ثبت نام کند تا به نتیجه برسد.
  • مدرک تحصیلی: افرادی که می‌خواهند در لاتاری شرکت کنند، حداقل باید مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشند؛ در غیر این صورت می‌بایست مدارک مربوط به حداقل پنج سال مداوم سابقه‌ی کار در یک شرکت و حرفه‌ی تخصصی را ارائه کنند.
  • عکس لاتاری: یکی از مهم‌ترین بخش‌های آماده سازی مدارک، عکس لاتاری است. عکس لاتاری با عکس‌های پرسنلی معمولی تفاوت‌های کوچکی دارد؛ برای آنکه عکس شما در سایت بارگذاری و مورد قبول واقع شود می‌بایست پشت زمینه‌ای سفید داشته باشد. همچنین کل نیم تنه‌ی فرد باید با زاویه‌ای مناسب در تصویر نشان داده شود. توجه داشته باشید که کیفیت دوربین عکاسی نیز برای این عکس بسیار مهم است؛ چراکه کارت سبز شما با همین عکس صادر خواهدشد.

برای اخذ اقامت آمریکا، مسیر را درست بپیمایید!

اگرچه افراد برای اخذ اقامت آمریکا راه‌های بسیاری از قبیل به دنیا آوردن فرزند در آن کشور، ازدواج با یک فرد آمریکایی و... را امتحان می‌کنند، اما شرکت در لاتاری راه بهتری محسوب می‌شود. همانطور که در مطالب فوق عنوان شد، شرایط شرکت در لاتاری چندان سخت نیست و افراد با حداقل‌ها هم می‌توانند در این قرعه کشی بزرگ شرکت کنند و شانس خود را محک بزنند. افزون بر این شرکت در لاتاری هزینه‌ی چندانی نخواهد داشت و به مراتب راه هموارتری دارد. چنانچه فردی پس از ثبت نام لاتاری برنده شود، به راحتی کارت سبز را دریافت کرده و بدون سختی برای اخذ اقامت آمریکا به مقصود رسیده است.

جالب است بدانید که اگر متاهل باشید شانس بیشتری خواهید داشت! بله... برخلاف تصور عموم افراد متاهلین برای ثبت نام لاتاری هیچ مانعی ندارند، بلکه دارای یک شانس اضافه نیز هستند. اگر هر دو طرف زوجین در لاتاری شرکت کنند، هرکدام که برنده شود می‌تواند همسرش را به همراه ببرد. بنابراین با ثبت نام هر فرد 4 شانس در قرعه کشی ایجاد شده و درصد برنده شدن در لاتاری بالاتر خواهد رفت. پس اگر متاهل هستید بی درنگ ثبت نام کنید!

ثبت نام اصولی در لاتاری

به طور قطع افراد برای ثبت نام لاتاری نیازمند آموزش پیش از ثبت نام و آشنایی با بهترین روش ثبت نام هستند. با قاطعیت می‌توان گفت که شما اصلی‌ترین نیازهای خود را از مطالب فوق دریافت کرده‌اید، اما اگر می‌خواهید یک مرجع کامل را دسترس داشته باشید وبسایت کارت سبز را انتخاب کنید. وبسایت کارت سبز که با هدف سهولت در روند ثبت نام لاتاری راه اندازی شده است، حاوی مطالب و اطلاعات کاملی است که می‌تواند پاسخ سوالات ذهنی شما باشد.

زمانی که فرد یک ثبت نام اصولی و درست را انجام می‌دهد، قرعه کشی در موعد مقرر و از سوی کنسولگری آمریکا به صورت سیستمی انجام می‌شود. در این روش رایانه به کمک نرم افزارهای خاص شرکت کنندگان هر منطقه را کد گذاری کرده و سپس به صورت رندومی از هر منطقه افرادی را انتخاب می‌کنند. پس از این مرحله برای ایمیل یا ادر افراد برنده پیغامی ارسال می‌شود تا نسبت به دریافت پاسورت و اماده سازی خود اقدام نمایند. به همین جهت اگر می‌خواهید مراحل را به خوبی طی کنید بهتر است به وبسایت کارت سبز مراجعه کنید.

چرا کارت سبز را انتخاب کنید؟

کارت سبز به آدرس www.cartesabz.net به عنوان یک وبسایت جامع پکیجی از خدمات کامل را به متقاضیان اخذ اقامت آمریکا ارائه می‌کند. این وبسایت در مرحله اول مدارک متقاضیان را به طور دقیق بررسی کرده و سپس ثبت نام لاتاری را برایشان انجام می‌دهد. در آخر نیز نتیجه نهایی را به افراد اعلام می‌کند. این وبسایت با پاسخگویی 24ساعته و مشاوره غیرحضوری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ثبت نام لاتاری خواهد بود. بنابراین از آنجا که تنها یک مرتبه برای هر فرد فرصت شرکت در لاتاری وجود دارد، با مراجعه به کارت سبز مسیر خود را به درستی طی کنید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت کیا اپتیما، اسپورتیج و سراتو در بازار ایران + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های رنو در بازار امروز + جدول

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت مرغ، گوشت سفید و تخم مرغ در بازار + جدول

قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

بهترین تفرجگاه های گیلان در فصل بهار

فیلم/پاسخی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ایش داد

فیلم/خانم قهرمان تکواندو جهان به کمک رسول خادم رفت

پست بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

عصبانیت شدید کیهان از مولوی عبدالحمید

پاسخ ۶ سوال متداول در مورد فیلترشکن قوی

سیگنال به تندروها برای ریاست؛ رویکرد محمدباقر قالیباف در برابر طیف‎های مختلف مجلس دوازدهم برای رسیدن به صندلی ریاست

فیلم/ جریمه کشف حجاب چقدر است؟

تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

قیمت واقعی گوشت قرمز چقدر؟

اجاره یک واحد مسکونی در رباط کریم چند؟

قیمت جدید انواع روغن خوراکی+ جدول

تغییر چهره بازیگر معروف پایتخت بعد از ۱۳ سال! + عکس

معمای بنزین در ایران

روزگار سپری شده اسکناس ایرانی

جمله جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما: کسی که بدون حجاب است، مزاحم است!

لحظه گرگ و میش در خاورمیانه؛ تاثیر توافق احتمالی حماس و اسرائیل بر تنش‌های منطقه چیست؟

حق مسکن کارگران افزایش می‌یابد؟

پیش شرط‌ محاسبه عادلانه مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟

رقابت جریان‌ها یا مسابقه چهره‌ها/ ۳ رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس/تفاهم مستقلین و قالیبافی ها بر سر یک صندلی نایب رئیسی؟

از شعار زنده باد درخت تا حصارکشی در پارک لاله/با قطع درختان پارک لاله باب درخت کشی در شهر باز خواهد شد!

اتفاقی عجیب در بازار لوازم خانگی ایرانی

عکس متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل

اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی ۱۴۰۳

میل کاهشی دلار در بازار آزاد

بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟

پیش‌بینی جدید از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/خانه بخریم یا نخریم؟

مهم‌ترین عوامل ورود پول به بورس تهران

رکورد قیمت پراید شکسته شد

وضعیت آلودگی هوای تهران در ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت میوه در میادین تره بار + حدول

قیمت کیا اپتیما، اسپورتیج و سراتو + جدول

قیمت دینار عراق امروز + جزئیات

قیمت لیر ترکیه امروز + جزئیات

قیمت خودرو‌های سایپا + جدول

قیمت خودرو‌های ایران خودرو + جدول

قیمت سکه پارسیان + جدول

قیمت سکه و طلا + جدول

قیمت بیت کوین و رمزارز‌ها + جدول

قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها + جدول

صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی امروز

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی امروز

پیش بینی بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حق کمیسیون‌های نجومی مشاوران املاک در آشفته بازار مسکن/ کمیسیون‌هایی که از نیم درصد به ۲ درصد هم می‌رسد!/ دولت هم پای قانون خود نایستاد

وضعیت هواشناسی امروز

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

هر روز چای نوشیدن چه بر سر بدنتان می‌آورد؟

بنیامین نتانیاهو کیست؟

هشدار! این دارو معتادتان می‌کند

برای تقویت استخوان از این ۱۱ خوراکی نگذرید

بهترین تفرجگاه‌های مازندران در فصل بهار

عوارض مصرف بیش از اندازه ویتامین D

شهریه مدارس غیرانتفاعی در سال ۱۴۰۳_۱۴۰۴ چقدر است؟/ کاسبی از آموزش برای رهایی از حصار دولت!