تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲۳۳ نظر

فیلم/رقص مستانه ریحانه پارسا با پویان مختاری

ریحانه پارسا که چندی پیش از ایران به ترکیه مهاجرت کرد حالا برای جشن سال نو ۲۰۲۱ با پویان مختاری یکی از اداره‌کنندگان سایت‌های قمار شروع به‌کار کرده است.
کد ویدیو
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۸۷
بی نام
30
48
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ایکبیری های
ناشناس
خوبه یکی بیاد درمورد زندگیه تو اینحوری نظر بده ؟؟؟
بیخیال ملت دارن زندگیشونو میکنن دیگه این یاروهم هرکاری کنه نتیجشو خودش میبینه !!
Dd
اسکول های کی بودید شما
منصوره
به درک یک دیوانه و روانی کم میشه
ناشناس
کلا روانی شده رفت ...چقدر بی شخصیته...بی اصل و نصب
امید
بدرگ .پشیمونی دیگه سود نخواهد داشت براش
ناشناس
اینا شکماشون سیرن آبروی بازیگر های قدیم بردن بخدا
ناشناس
14
70
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خدا به همه کمک کنه ایشون ثبات شخصیتی ندارن گفتن نمیرن دنبال این کار ولی رفتن متاشفا
نرگس
آبروی خودش رو برده
خاک تو سرش
حیف نقش لیلا که به تو دادن
ناشناس
خودتی
سهیلا
13
53
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کلا قاتی کرده دختره
فریده
11
78
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خدابا خودت این بچه رو هدایت کن
SH..
16
83
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ایشهههههههه. چقد من ازین دوتا بدم میاد خدا میدونه،
افران
11
94
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
واقعا برات متاسفم عقده ای
ناشناس
12
98
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
امام ششم فرمود بدبخت ترین مردم کسی است که اخرت خود را به دنبا
بفروشد وبد بخت تر ازان کسی است که اخرت خودرا به دنیای دیگری بفروشد
نگین
15
138
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بی لیاقت.دختره عقده ای فکر میکنه خیلی خوشگل و خاصه دیگه نمیدونه سربار این و اون شده.
ناشناس
خخخخخخ خدا خیرت بده خوبش کردی
Reza
وای دمت گرم حرف دلمو زدی
کوروش
به شما چه ربطی داره که نظر میدین
ناشناس
15
87
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خدا کنه واقعا حالش خوب باشه
خودی
16
30
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
الان مشکل ما رقصیدن این خانمه ترا خدا وقت مردم را با اینا تلف نکنید
پانیذ
9
44
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
حالم بد شد بیشعورا
FR
24
50
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اوه اوه. نمی دونم که چقدر به نظرش جالبه این کارا
ستاره
6
24
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
زیر گل بره الهی
ناشناس
19
30
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بـــــــــــــــــمیـــــــــــر ، روانی برو خودتو معاجله کن عوضی صدتامثل تو به یه تار گندیده زینب سلیمانی میرزه
ناشناس
معاجله یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
برو زینب سلیمانی اون کیه
ناشناس
قربون دهنت زینب حاجی کجا این دختره کجا
ناشناس
اشتباه گفتی درستش اینه که یه تارموی زینب سلیمانی به صدتا امثال ریحانه پارسا می ارزه.نه اینکه صدتای اونا به یکی مث زینب سلیمانی می ارزه
ناشناس
22
28
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خیلی دلم میخواد بدونم مدیر این سایت چرا همچین فیلمی رو میذاره تو سایتش؟ واقعا که چی؟ یه تازه به دوران رسیده رو اینقد گندش میکنید که چی بشه؟
۱۳۷۳
4
29
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خاک تو سرت
بعد چند وقت دیگه همونایی که پیششون مست میکنی میرقصی مثل آشغال میندازنت آشغال دونی
ناشناس
2
37
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
باید به جای سردار دلها بودم تا میذاشتم دانش بریزه تو ایران و چنین ناموس های بی‌ناموسی رو ریشه کن کنه
سردار چرا به خاطر جماعت رفتیییی!!
ناشناس
دانش چجوری بریزه توایران مگه الان توایران دانش نیس
۸۸
12
17
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
اونوقت هم جنگ درکشوربرسرخیابان ها به نام سلبریتی هاست.
ناشناس
2
14
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دیونه ها
مال حروم اثر کرده ها
علی
1
19
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
چه اتفاقی برای رسانه افتاده؟
رسالت رسانه چیه؟ به سمت کجا در حرکتیید؟
رقص پارسا، چه ربطی به اقتصاد داره؟
از نشر این اخبار، تا کی می خواهید به دنبال تتلو، راد و سارا و نیکا بدوید؟
مگه چیزی از خودتون ندارید؟
از تولید و کشاورزی و دامداری، از مهارت و علم و هنر، از اخلاق و فرهنگ اسلامی خبری ندارید؟
واقعا سواد رسانه ای وجود داره؟
ناشناس
6
41
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بره ب درک،احمق ریحانه پارسا
ناشناس
افرین واقعا
داش تتلو
به تتلو چیزی نگو اینا رو با تتلو قاطی نکن
ناشناس
4
13
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
تف توقیافت ..بی فرهنگ
فرشته
احمق بیشعور .حیف اون نقش لیلا که به توی بی شخصیت دادن بی شعور
کاملیا
12
60
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
فقط میتونم بگم متاسفم.
یکتا
4
21
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
خاک تو سرت بیچاره
ناشناس
20
70
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بی شرف مث شما نیست بخدا
غزل
26
65
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
حیف این دختر ریحانه پارسا که خودشو خراب کرد متاسفم براش
ناشناس
چیش حیف بود آدم بی جنبه
ناشناس
3
14
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
مثلا ریحانه سرطان داره
3
19
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
به جهنم
ناشناس
2
13
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
متاسفم برات
ناشناس
1
9
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
چطور که هر کی می‌ره اونور زشت میشه
حیف شما جوونای هنرمند
خوب کارای هنری بکنید پول در بیارید..
ناشناس
3
8
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ریحانه پارسا چ زشت و بی ریخت میرقصه
مهتاب
5
14
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
رفت که رفت به ما چه، به توچه،زندگی خصوصی مردم هیچ ارتباطی به ما نداره،اینو روزی هزار بار تکرار کنید
ناشناس
6
21
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
واقعا که یک ایرانی همچین کاری کنه متاسفم خدا هممون رو به راه راست هدایت کنه ..انشاالله
H
1
15
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دیگه فکر نمی کردم ریحانه پارسا ب این جا برسه
ناشناس
4
4
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
متاسفم باید راه فاطمه ی زهرا سلام الله علیها را ادامه داد نه راه کشورهای غربی رو
نامFati
7
16
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
در و تخته باهم جور میشن . خیلی بهم میاین
عسل
4
10
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
واقعا برای بعصیا متعسفم
۹
2
4
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بره به درک نکبت
ثمین
1
9
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
متاسفم واسه ریحانه پارسا از اولشم عقده داشت
ناشناس
1
10
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا برا اونایی که اینو فالو کردن متاسفم
ناشناس
0
11
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا فقط میتونم بگم متاسفم براش
خاک تو سرش
ناشناس
9
52
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چقدر حاشیه داره
ناشناس
0
4
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا دوست دارم یه روز ببینم خدا چطورمیزنه توسرت
محمد طاها
6
45
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعاًن که
یاحسین
3
5
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خــــــــــــــــــاک برسرش خــــــــــــــــــاک
ناشناس
2
9
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا که ابروی هرچی دختره ایرانی برده متاسفم براش
سارا
1
9
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
متاسفم براش
محسن
2
4
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خاک بر سرت کنن..، که عقده ای بودنو به معنای واقعی کلمه بیان کردی...،!!!
ناشناس
0
9
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا که خیلی روانی و عقده ای هستی.کثافت
ناشناس
0
7
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا براش متاسفم که تو این سن خودش رو داره اینجور جلوه میده حیف خودش رو خراب کرد
وحید
0
8
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
حیف فیلم اقازاده که این بازی کرد متاسفم با این جنبه که داره
ناشناس
4
5
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
با این کارشون ... توقع دارن کرونا بره
بهنام
2
7
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اینا دیگه واقعا رد دادن.
ناشناس
1
4
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
سلبریتی های بی شرف من مسلمانم توف به شرفتون میندازم که با کارهای شبه روشنفکرانه میخواید اسلام لکه دار کنید این آرزو و به گور میبرید شما که ادای هالیوود در میارید تو هنر جهان عددی نیستین شما که امنیتی که با خون شهدا مخصوصاً خون حاج قاسم نفس میکشین از حیوان هم پست ترین
ناشناس
6
12
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خاک
ناشناس
0
8
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بی مصرف احمق الان به کجا رسیدی خودتو عین میمون کردی ابله تو کله ات گچه؟
محسن
1
12
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
ایشون مشکلات روحی روانی زیاد دارن ولی بهتر نیست به اینجور آدما اهمیت ندیم و سرمون تو کار خودمون باشه؟ هر چه توجه کمتری کنیم ایشون هم از مسخره بازی های خودشون نا امید میشن.
احمق هارا معروف نکنید!
M
1
17
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
میتونست بهترین باشه ولی با یه تصمیم اشتباه همین این دنیا و هم اون دنیا شو نابود کرد
ناشناس
1
8
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
من که دلم براش می سوزه.خدا کمکش کنه .ای کاش دخترای ایرونی قدر خودشونو می دونستن ...
ناشناس
0
6
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چقدر من از این دختره متنفرم.خدا بهش عقل بده خودشو کرده
ناشناس
0
4
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بیکارید میاید این مطالبو میخونید که نظر بدید اونام به هدفشون برسن (دیده شدن)
ناشناس
0
4
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
دوستان عزیز همین که شما این را بازنشر میکنید مورد رضایت خداوند متعال نیست و ترویج گناه است.
این اباحه گری ها چه ربطی به اقتصاد دارد؟!
ناشناس
0
2
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خداهمه‌ماراهدایت‌کنخ
ناشناس
0
1
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
فقط میتونم بگم متاسفم براش.
حنوش
0
2
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
الان فک میکنه خیلی شاخه
نمیدونه که زندگیش تباه شده
ناشناس
0
3
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
حیف شد این دختر خدا سر به راهش کنه انشالله
ناشناس
0
2
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
یه فیلم بازی میکنند جو میگیرتشون
به نظرم این افراد رو ما هستیم که بزرگ نشونشون میدیم وگرنه هیچی نیستند و اصلا ارزش نداشت که این خبر توی اخبار روز باشه
ادم هایی که از هیچی به جایی (نه حتی مهم
فاطمه
0
7
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اخه این دنیا چیه ک خوتونو بازیجه این و اون میکنید
اب
4
3
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
دزدی که نکرده دوست داره اینجوری زندگی کنه یعنی تو ایران همه چیز ردیفه
ناشناس
9
3
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خاک تو سرت
بی نام
0
5
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدا شفا بده همه مرضای عالم علی الخصوص مریض مورد نظر رو
جمال
0
4
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بابا تو اینترنت آنقدر فلیم وجود داره که خود آدمها برای جلب توجه گذاشتن حال شما بخاطر خراب کردن یکی فلیم مردم با هزار دروغ و از نام امام و پیغمبر برای فیب مردم مایع میزارین بترس بترس از خدا که وقتی چوب قضاوت تو دستش بگیره
ناشناس
0
3
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خاک توسرت
Ali
0
2
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
هرکس تو گور خودش میخوابن چکار کسی داریم دست به سرخودمون بکنیم کلاه خودمان باد نبره خدا اخرعاقب همه بخیر بکنه
ناشناس
2
9
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
درآسمان همه که خوابند باید نگاه کرد خدا را هست .کسی که کشف حجاب می کند وهزار کثافت کاری دیگه باید بامریضی لا علاج وهزار سختی زجر بکشد
امیر
0
6
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اسکلن مردم به خدا
خام شده بگیرن همشونو ان شالله
ناشناس
0
2
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدا هدایتش کنه
ناشنای
0
2
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدا خوشی و به کیا میده
مهدی
3
0
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
در تعجبم از این متن که نویسنده معنی بغل رو نمیدون!! و فاضلین هم آنقدر راحت اظهار نظر میکنن و فحاشی و غیره. کور خندیم بینای بقیه
محمد
0
4
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
قسم میخورم اونایی که همش دنبال حرف وقضاوت بیخود هستن همونا از همه بدترن.. بابا شما ها چه کار کسی دارید که داره چه کار میکنه چطور زندگی میکنه کجا میره کارش چیه.. زندگی هر کسی به خودش ربط داره باورکنید اونایی که همش بیخود قضاوت میکنن در مورد دیگران اگه ی روز خودش خودشو قضاوت کنه اون وقت حساب کار میاد دستش که چقد خودش مشکل داره؟ درست نیست فقط با این کارها تنها کسی که ضرر میکنه همون شخص قضاوت کننده هست که فقط به گناهاش داره اضافه میکنه همین..؟. کاش هرکسی به فکر کارهای خودش بود که چه کارهای را نباید انجام داد چه کارهای را باید انجام دادنه که همش دنبال این باشید سرک بکشید تو زندگی شخصی مردم وهرکدوم واسه خودش شعر بگه.... میگن هرکسی کاربدی انجام بده اون دنیا باید جواب پس بده من که میگم دروغه چون میدونم قسم بخورم اکه کسی بدی کرده باشه یا کسی را ازار داده باشه تو همین دنیا همشو پس میده شک نکن به اون دنیا نمیرسه.؟.. کاش به جای اینکه. همش نظربدیم در مورد دیگران به کارهای خودمو فکرکنیم نه که هر روز گناه رو گناه؟.....
Ghazal
0
10
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اسکله می خواد با حاشیه سازی خودشو محبوب و معروف کنه ولی نمی دونه داره خودشو با این کاراش منفور می کنه
فک می کنه الان مثلا یسریا میگن چقد کیوتی ولی والا به خدا ما آریم بش می خندیدم فوشش می دیم
داود
1
2
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا ماچقدر بدبختیم که یکی مثل این وقتمونو بگیره
hami
1
2
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خب باباحالااااا!عه!!مگه چیکارکرده؟یه نمه حرکات موزون بوددیگه،رقص توبغل پویان جوری تیترخورده اول فیلم انگار...
ناشناس
7
3
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدا.کنه.که.برگرده
ناشناس
1
1
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدایا خودت هدایت کن
نن
1
0
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
نمیدونم هدفش از این کارا چیه!!؟
حدیث
0
2
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خاک تو سرت احمق
ناشناس
2
1
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خوبه اصن به بازیگری هم نخورده و داره اینکارا رو میکنه
خوشم میاد هرچی خز و خیل هم هس تو ترکیه س
والا مهناز افشار مهاجرت کرد اولن رفت یه کشو ردرست حسابی چون میخواس کارشو ادامه بده نه عین این الانم داره قشنگ زتدگیشو میکنه کی انقدر حاشیه داش
Nashnas
3
1
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
ریحانه پارسا یه زمانی عشق بود هنوزم زیباست ولی به فنا رفت دیه
ناشناس
2
1
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا امثال اینهارو کی هنرپیشه میکنه از کجا پیداش کردن
سارا
1
4
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
متاسفم
ناشناس
1
1
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
أنشاءالله دوتاشون سرطان میگیرن
ناشناس
3
2
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
علی‌ برکت الله
۰۰۰
1
1
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بابا بسهههه دیگه این قدر از این خل خبر نذارید تو سایتا
ناشناس
1
3
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
دختره روانی شد رفت....بی فرهنگ بی اصل و نصب
ناشناس
2
2
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدا شفاش بده الهی انی کمتر از انی ما را به حال خود رها مکن
ناشناس
1
0
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا برا همتون متاسفم، غیبت اینو اون میکنید از خدا بترسید
غلامرضا
0
1
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
عیسی ب دین خود موسی ب دین خود هرکسیم میره تو قبر خود.
که چی انقد فحش و بی احترامی خییلیاتون از اون بدترید.داستان زن همسایه و عابده نشه.اللهم عجل لولیک الفرج ب حق همه یکتا پرستان از الست و ازل تا همین الان
دختر زمستون
0
3
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خاک تو سر بدبختش من که اصلاً فیلم رو ندیدم ولی میگم خاک‌ تو سرت،مثل داره جلب توجه می‌کنه نمی دونه مردم هر روز هزار بار نالو و نفرینش می کنم به جای الاغ بازی هایش بره بشینه درس و مشق بخونه یا بره کار بکنه معلوم با این کسافت بازی ها از فیلم پدر حذفش می کنم اگر من این رو یک بار ببینم هرچی فش بلدم و نیستم رو بارش می کنم و یک تفم تو صورتش می ندارم .

آشغال نه شاخ داره نه دوم داره اینم یک آشغال دیگه.

ایشالله که این متن رو بخونه و به خودش بیاد
Soltani
0
1
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
سوگند ب حقارت واژه و شکوه سکوت
تارا
0
1
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
سرشو کچل کرده شبیه دیوونه ها شده!
زهره
0
1
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعاً برایت متاسفم
خدا بلای آن کار هایی که کردی را با سرطان گرفتنت گرفت
همینه که می گویند چوب خدا صدا نداره
ناشناس
0
1
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
مثلا که چی خیلیم بد می رقصی خاک تو سرت واقعا بی حیا بی عفت
Anil
0
1
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اگه نیلی اونجا نباشه و اون فیلم ببینه به نظرتون ناراحت نمیشه؟
ناشناس
0
1
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بله درسته بدترین حالت همین بود که فیلم رقص ریحانه پارسا پخش بشه ولی واقعا درست نبود این همه فش
ناشناس
0
2
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدا شفات بده
آخه چقدر یه آدم میتونه احمق باشه؟
خاک بر سرت دیوانه
ترلان
0
0
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خاک به سرت بیاد ریحانه ، واقعا باید بری خودتو زنده به گور کنی خیال کردی با این کارات محبوبیت به دست میاری ؟ نه ، باید بگم با این کارات روز به روز ، خودتو به قیمت کم میفروشی واقعا دست از این کارات بردار
Mahsa. Army
0
0
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدا شفاش بده
انقد از این دوتا بدم میاد که حد نداره
فک میکنه رفته خارج طرفداراش بیشتر شدن
بر عکس همه طرفداراشو با این فیلم و عکسایی که منتشر میکنه از دست میده عقده ای
خاک تو مخت
زندگیتو تباه کردی خره
ناشناس
1
1
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
هیچکس
0
0
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا حیف این استعداد که داره تو ترکیه حروم میشه
ناشناس
0
0
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
واقعا که فک می‌کنه خیلی جذابه
حالم از دوتاشون بهم میخوره حیف شهدا ک بخاطر اینکه ماها در آرامش باشیم جون خودشونو فدا کردن آخه اینا لیاقت آرامش و آسایش دارن بعدشم ب ما چه ک کی چیکا میکنی بزار بمیره ب درک
Mamad
0
2
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
یا الله فک کنم چیزی مصرف کرده رفته خارج دختره ی مست روانی موتاد
ناشناس
1
0
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
به جای این همه تف ولعنت شده یک باربه خودتون بگید با ریحانه وپویان وامثال اینهادوست بشید واینقدر اثر بگذارید روی روانش تایک مومن بشن متاسفم برای افرادی که همیشه خودبرترهستند!!!!
رها
0
2
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بهتره که واسه خودتون متاسف باشید.اونا که رفتن اونور دارن حال میکنن از نظر خودشون.برید فکر خودتون باشید.انگار خیلی بیکاریدا
ناشناس
0
1
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اگه بدتون میاددنبال نکنید لطفا
یکی
1
0
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
این چ کاریه دختر ابرو خودتو ب باد دادی خودتو جمع کن
نگین
2
1
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
لااقل شعر آهنگو حفظ میکردی عقده ای
فرزانه موسوی
1
1
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چیکار به زندگی مردم دارین
ناشناس
0
1
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
من ازاین خیلی بدم میاد خبر مرگش بیارن
کیان
1
1
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
اسکل های دنیا پیدا شدند
F
1
0
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
آخرش نابودیه
خادم الزهرا(س)
1
1
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خدا به راه راست هدایتشون کنه...
A
1
0
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چرا به مردم اینقد توهین میکنین؟
به شما ها چه ربطی داره؟
آسوکا
0
3
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بابا روانی شدیم از دست این ریحانه پارسا
چل شدیم
ریحانه بسه
ناشناس
0
0
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
طوری نیست چند وقت دیگه دلش تنگ میشه برای وطنش.. پشیمون میشه برمیگرده مسؤلین هم ازش استقبال می‌کنند میگن خوش اومدی..
فاطمه
0
1
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
شمام ب چه چیزای گیر کردین زندگی هر کسی ب خودش ربط داره ن ب دیگران حق قضاوت کردن رو ندارید
ناشناس
0
3
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
زندگی هر کسی ب خودش مربوطه دوستان هر کس راه خودشو انتخاب میکنه
ناشناس
1
2
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خواهشا. اینقدر. قضاوت نکنین. همدیگه رو از بهلول. پرسیدن. دوست داری قاضی. بشی. گفت نه. پرسیدند چرا گفت چون دوست ندارم نادانی. باشم. بین دو نفر دانا. هم. مجرم. هم شاکی. میدونن واقعیت چیه. الا خود قاضی. پس. تا واقعیت را نمیدانید. قضا.ت نکنید. اگه. فکتاب. فارسی دهه پنجاه. را مطالع. میکردید. نوشته بود. عیب کسان. منگر. و احسان خویش. دیده فرو بر. به گریبان خویش فحش دادن. منبعش. از درون. روده های. بزرگ آدمهاست. و نجاست را. به روی. زبان. به صورت. انرژی. صوت. از دناه. خارج. میکنه. اما. گفتن الفاز. عاشقانه و زیبا. منبعش. از درون. قلب. و ریه و چشمها. هست. پس. بیشتر دقت. و احطیاط کنید. تا دهانتان آلو ه. نشه. عزیزان من. عشق های. من. فداتون. بشم. نازنینهای من
ناشناس
0
2
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
چرا از همه کاراش فیلم میگیره بعد میگه به من گیر ندید میخوام زندگیمو بکنم ☹
آوا
0
2
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خاک عالم تو سرت بدبخت عقده ای تازه به دوران رسیده تو با این کارات شخصیت نداشتتو زیر سوال میبری والا آدم خوبه یکم حیا داشته باشه عیب نداره این کار هارو بکن ببین چه ضربه ای بخوری از همون دوست های ولت.... تو مثلا ایرانی هستی باید با عفت باشی ولی از یه نظر تدارک شکر میکنم که ایران عزیزم از وجود آشغالهایی مثل تو پاک شده یه تار موی دختر سردار سلیمانی به صدتا مثل تو نمیدم
Sana
1
2
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
هه
این ریحانه پارسا فکر کرده افتاده دنبال این پسره پویان این سایتای بدرد نخور خوشبخته؟
یا شاخه؟
معروفه؟
نه این پسره و ادمای مثل اینا اگه وفا داشتن ...
آرش
1
3
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
الان که دارم پیام میدم ۱۴۰ تا تا الان درباره این خبر فقط تو این سایت دیدگاه دارن ولی آیا کسی برا آقای قمشه ای نظر داره یا اصلا خبری از او منتشر میکنن ببینم کسی اونو می‌شناسه ؟ لطفا دوستان حتی از بدی های اینا هم حرف نزنین یه جوری کنین من انگار برای شما اهمیت ندارن اینا من اینکه اونا رو دنبال کنین به راهی برین که به درد شما بخوره نه اینکه اخبار اینا رو دنبال کنین اینا اصلا کی آدم شدن که ما نفهمیدیم برید یه کار مفید برا کشور کنید همش منتظر نباشید یکی دیگه مشکل ما رو حل کنند خودمون کشور رو درست کنیم اگه کسی کار بدی کرده یا نمیدونم اختلاس کرده شما بیاید اونا رو رسوا کنید شما کار بد نکنید ، نه اینکه بیاید اخبار این بی خانواده ها رو دنبال کنید برید دنبال نجات دین و کشور خودتون ،در پناه حق
ناشناس
0
2
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
اون کارش اشتباه....ولی ما خودمون بی عیبیم که اون قضاوت کنیم.
ناشناس
0
2
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
اون کارش اشتباه....ولی ما خودمون بی عیبیم که اون قضاوت کنیم.
داش سجاد
0
2
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
هروقت میبینمش تشنج میکنم. من میگم ویروسی تو گوشیمنه بدتر از کرونا
ناشناس
1
1
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
به ما چه هر کاری میخواد بکنه
بهتر از اینجا هست
ME
0
2
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
حیف خون پاک حاج قاسم که به خاطر امنیت اینها ریخته شد
علی
3
3
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
خدایا به این زنان ومردان مسلمان عفت وحیا عطا بفرما
نازی
0
3
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
دوتا آدم ....
ناشناس
0
0
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
نمیدونم چرا ریحانه پارسا انقدر نکبت عقده ای شد امان از بی مادری بچه طلاق بودن آدمو نابود میکنه
نفس
1
2
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
منم ببرین اونجا
ناشناس
0
0
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
برو به درک
ناشناس
0
2
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
ریحانه پارسا کیه؟
مستانه
0
1
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
این همونی نبود که زر میزد میگفت پول نمیتونه منو از یه جایی به جای دیگه ببره و اون مسیح علینژاد هم چرندیاتشو تایید میکرد؟!!
ناشناس
0
1
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
اونا دارن حرم. میکنند. و روزی. تاوان. این کارشون را. پس خواهند داد اما شماها چرا. بدون. حضور اونها. بدونه اینکه. اجازه دفاع به. این. دختر. معصوم که امروز بخاطر. ظلم. یه کارگردان. از کشور فراری شده و اکنون. کرکی. برای. خودشه. اینجوری. قضاوتش. میکنین. در دنیا. به جانی ترین. افراد. مجال دفاع از خود را در دادگاه های. مختلف میدن. اینها که به کسی کاری ندارن. این. کودک. معصوم. درگیر خودشه. نه مالی از. کسی خورده. نه توی زندگی کسی. سرک کشیده. فقط. حق خودش. میدونه. که اینجوری. زندگی کنه چون اصول این کش.ر. با سلیقش. جور نبود. گناهش. پای خودشه. معصوم ت ئن آدمها توی این دنیا. باز. خطا دارن. مگه. یونس. نبی. اشتباه نکرد و تاوان نداد. مگه پسر نوح نبی پسرش. پیغمبر زاده نبود و نون حلال نخورده بود. اما لغزید. شما هم. هر روز گناه میکنید. کوجکترین گناه هی که انجام میدید دادن نظر در مورد. دیگرانه که هیچ شناخت کاملی هم ازش ندارید. پس بیایید. در مورد یک دیگر. صرفا. به دلیل اینکه. از یکی. بدتون میاد قضاوت. بد نکنید. انرژی. مثبت. از خودتون. بروز. بدید چون منفیات. به خودتون بر میگرده. عزیزان. شیرین تر از جان.
ناشناس
0
0
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
خدا نکند که گدا معتبر شود
گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود
ناشناس
0
1
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
خاک برسرت عقده ای
ناشناس
0
0
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
شمایی که دخالت میکنید تو زندگی دیگران خودتون کارو زندگی ندارید
اگه این دختر براتون مهم نیست چرا نظر میدید راجبش چرا دنبال فیلماشید اگه به خاطر ایرانی بودنشه پس حمایت کنید که باز به وطنش برگرده از این کار های زشت و ناپسندانه دوری کنه نه اینکه نفرینش کنید و تحمت و ننگ هرزگی بهش بدید
مرسد۶
0
0
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
سرداااار جان مارا ببخش
ناشناس
0
1
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
هر کشوری کم و بیش همه جور آدمی داره
بعضیا اوراقند و زیادی جفتک میزنند .
ناشناس
0
1
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
والا موندم چی بگم
م
0
0
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اصلا مهمه رقص اینا که زدن خبر روز.حیف از صفحه ای که سیاه شده با این متن.
ناشناس
0
0
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
چه چیز مهمی است این خبر.
ناشناس
0
0
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
متأسفم برات ریحانه پارسا
روانی شده رفـــــــــــــت
بینام
0
0
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اینقدددددددد بدم میاد از این دوتا
الهی برن زیرگل ابرو ایرانو بردن
ناشناس
0
0
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
خاک بر سرت ابرو ایران بردی به خاطر شما خدا کرونا را اورد ولی شما بازم ادم نشودین هیف خاک تو مثلا شیعه هستی خدا وپیامبر گفتن لخت شید خاک تو سرت که ادم نشی ابروی شیعه مذهب و دین و ایران را بردی اشغال
ناشناس
0
0
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
متاسفم
مهدی
0
0
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
اصالت چیزی نیس که هر کسی داشته باشه
فقط همین
ناشناس
0
0
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
یعنی چی حمایت کنین برگرده ایران این آدم نمیشه جای این خلا خارج ازایرانمونه
M
0
0
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
بابابه درک به ماچه آخه؟
خود عوضیش هر گندی بزنه تاوانشو پس میده.
محیا
0
0
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
خیلی آدم بدیه
خانم ریحانه پارسا من ۹ سالمه میرم دم در چادر سر میکنم
ببخشید اما اون دنیا جای؟شما توی طبقه هفتم جهنم هست
ناشناس
0
1
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
به درک اثلا برو هر کاری دوست داری کن
ناشناس
0
0
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
حیف خون شهدا که برای امثال مثل اینها ریخته شده
ناشناس
0
2
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
شر نگید بابا خوشبحال خودشون خوشن مثل ما تو بدبختی و فلاکت نیستن گیر کردیم تو این کشور بی در و پیکر
نرگس
0
0
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
خدا همگی ماهارو به راه راست هدایت کنه وعاقبتمونوبخیر
ناشناس
0
0
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
خاک توسربیشرفش کنن رفته بااین پسرع ک هردختری رودوبارسوارمیشه پرتش میکنه بیرون فقط ازخدامیخام روزی روبهمون نشون بده ک پویامختاری طناب دارگردنش باشه واین دختره هم توبندزندان باشه خیلی بی بندوباره اصالت خانوادش هم همینه ک نشون همه دادن واقعامتاسفم برای سینمای ایران ک فقط پارتی وپوله ودنبال اصل ونصب نمیرن تابفهمن این بی بندوبارهای بی خانواده جاشون توسینمانیست این ریحانه پارسا تاچندوقت دیگه لخت میمیره شرط میبندم حالانگاکنیدجسدلختش روچجوری وکجاپیدامیکنم
Hanih
0
0
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
من واقعاً عاشق ریحانه بودم من اصلاً فکر نمیکردم ریحانه بخواد دین اسلام و قوانین اسلامی رو زیر سوال ببره ولی هرکسی هر جوری که دلش میخواد زندگی میکنه و ما بهتره تو زندگی شخسی کسی دخالت نکنیم و کسی رو زود قزاوت نکنیم بازم شاید اون دلایل خودش داشته باشع
Hanih
0
0
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
من خیلی از دست کارایی که کردی ناراحت شدم ولی خیلی خیلی ازت ممنونم بابت اون لایوی که داشتی درمورد ارایش حرف زدی خیلی روی من تعسیر گذار بود که نباید وابسته به ارایش کردن باشم ممنون خدا کنه این کار خوبت روی بقیه دختر ها تعسیر داشته باشع
محسن
0
0
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
موندم چرابیکاری.گرانی.اختلاص واینهمه بدبختی برای سایتهای خبری مهم نیست ولی اینکه فلانی رژ لب زده یافلانی دستش رفته بالامثل رقصیدن بوده برای سایتهای خبری مهمه؟
نگار
0
0
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
پویان لیاقت نیلی رو نداشتت نیلی کجا ریحانه کجا من ریحانه هم خیلی دوست دارم ولی پویان نیلی بیشتر بهم میومدن
ناشناس
0
0
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خیلی ببخشید
خاک تو اون سرت کنم بدبخت
S
0
0
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عابرو هر چی بازیگر دختر ایرانی بود و برد. خاک تو سرت
ناشناس
0
0
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این رسالت رسانه است؟!
ناشناس
0
1
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خاک تو سرت که انقدر سبک مغذی
واقعا لیاقت معروف شدن رو نداشتی فکر کردی با این کارا بقیه میگن چقدر شاخی؟؟
نخیر میگن خاک تو سرت با این کار هات
حنانه
0
0
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اوه اوه
جون باوکفم برید
عسل
0
0
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این دختر دیگه نمیدونه چی کار کنه از بس پوچ شده روی برده به سمت اینا اولش میان میگن روشنفکری ازادی؟!! تهشونم میشه این که خودشونو میفروشن۔ ان شالله ب حق این ایام فاطمیه حضرت زهرا خودش کمکش کنه و به راه راست برگرده و توبه کنه۔ این هنوز جوونه میتونه بر گرده شما دوست عزیز به جای فحاشی بهش دعا کن تا به عقل بیاد البته کمی محاله ولی خدا را چه دیدی !):
عسل
0
0
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این دختر دیگه نمیدونه چی کار کنه از بس پوچ شده روی برده به سمت اینا اولش میان میگن روشنفکری ازادی؟!! تهشونم میشه این که خودشونو میفروشن۔ ان شالله ب حق این ایام فاطمیه حضرت زهرا خودش کمکش کنه و به راه راست برگرده و توبه کنه۔ این هنوز جوونه میتونه بر گرده شما دوست عزیز به جای فحاشی بهش دعا کن تا به عقل بیاد البته کمی محاله ولی خدا را چه دیدی !):
سعید رضا معین الدینی
0
0
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
واقعا که واقعاً براتون متاسفم
محیا
0
0
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اما چقدر این مردک کثیف اشک نیلی رو درآورد. آبروی هر چی لر هست برده
ناشناس
0
0
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
میتونست یه بازیگر خوب بشه تو ایران با عوامل سینما که راحت مچ میشد مشکلی نبود و تو پنهانی بود دیگه این کارای خاک بر سری شون چرا رفت نمیدونم
ناشناس
0
0
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
عزیزم فداتشم الهی خوش بحالت رفتی اونجا داری کیف میکنی مارو اینجا تنها گذاشتی مردم که نمیتونن خوشحالی یکی رو ببینن حسودی شون میشه فحش میدن
برای بعضی از مردم واقعا متاسفم ☹️
حدیثه
1
0
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
خوب کردیرفتی عزیزم
سارینا
0
0
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
خاک تو سرش دختره روانی بی شخصیت خاک تو فرق سرش
ریحانه
0
0
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
خیلی اسکولن
ناشناس
0
0
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
دیگه شورش رو در اورده
ناشناس
0
0
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
به جهنم
ناشناس
0
0
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
الهم اشف کل مریض
هم روحی و هم جسمی
زهرا
0
0
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
یه تار موی گندیده دختر حاج قاسم صد تا مثل این دیونه رو میرزه
ناشناس
0
0
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خاک بر سرت
امیر
0
0
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
حقشه‌بی‌ناموس‌سرطان داره
ناشناس
0
0
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
آبروی هرچی ایرانو ایرانیه برده خب عزیزم توک عقده ی پول داشتی میموندی درست زندگی میکردی پول درمیاوردی ک یکم ازعقده هات خالی شن دیگ چراخودتوانگشت نماکردی رفتی...آبی ک ازجوی بره دیگ برنمیگرده حکایت این خانومه
ناشناس
0
0
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
ولی به نظر من ریحانه کار درستی کرد که رفت منم بودم همین کار رو میکردم اون توی ایران نمیتونست پیشرفت کنه
خیلیا هم هستن توی ایران ، که شاید بد از کاری که ریحانه کرد رو انجام دادن ولی هیچ کس نفهمیده .
ابولفضل
0
0
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سلام به همه ی دوستان،نظرهمه ی شما از نظر جهات مختلف درسته وحق دارید.ولی مهمتر ازاونا خود خود خودتونید،به خودتون عشق بورزید که باارزشترین اتفاقات زندگی شما به دست خودتونه،نه اینکه وقت وبهترین زمانتونو بزارید واسه کسایی که نه علاقه مردمشون براشون مهمه نه کشورشون.پس بهتر بی خیال اینجور آدما باشیم.
نیما
0
0
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
پویان عالی
sarina
0
0
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
ببخشدا مگه شماها ترکیه هستید که این طوری قضاوت میکنین این ها همش عکس و فیلمه شاید ریحانه همش اونجا زرج میکشه پس الکی یه فیلمی میبینید قضاوت نکنید
ناشناس
0
0
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
فقط همین رو میتونم بگم ریدم تو این دنیا ک آبرو برامون نموند
ناشناس
0
0
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
برای من این فیلمه نمیاد برای شما چی میشه بگین چطوری باید این فیلمرو ببینیم
ناشناس
0
0
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
سلام دیوانه ها
ناشناس
0
0
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
چ عوضی هست واقعا خاک عالم تو این سر همچن دخترا
گمنام
0
0
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
متاسفانه ام برای جامعه مون که چنین پخمه هایی رو الکی بزرگ میکنن
ناشناس
0
0
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
عالی بود پویان جون و ریحانه جون
ناشناس
0
0
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
نمیشه در مورد کسی قضاوت کرد ،ولی اینکه خودتو‌ عروسک‌ خیمه شب بازی چند مرد غریبه کنی واقعا اشتباه و رشته ،،
ناشناس
0
0
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
من اولش ریحانه پارسا رو خیلی دوستش داشتم اما بعد از اینکه وارد این کارا شد و ظاهر واقعی شو به ماها نشون داد واقعا براش متاسفم شدم همون بهتر که از ایران رفت بره.
ناشناس
0
0
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بیجارها الکی دارین بحس میکنید من رفتم برو ببین بعدقضاوت نشستین واسه یارانه بسته بهتون بدن جون بکن تا نفست دربیاد تاشب کارکن یه بسته چای ندن آخرشم سهام میگن ارزش نداره هر روز یه فیلم سیانس
مژی
0
0
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
واقعا که ، راست میگن اینا واقعا حیف اون نقش لیلا که به تو دادن ، عقده ای بیشعور
ناشناس
0
0
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
بی چاره ...اون دنیا رو فروخت به این دنیا
آدم دلش براش می سوزه از اینکه آنقدر احمقن
اسماء
0
0
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
خاک توسر اونایی که دم ازدین میزنن ولی دنبال عیب مردم هستن.دنیاواخرت هرکی مال خودشه به شماها چه مربوطه؟خداهرکی روبه اندازه عقل وفهمش بازخواست میکنه اون دنیایی هم که هست باورش داریدهرچی اون گناه کنه تقدیم شماها میشه.بیچاره ها..
اسماء
0
0
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
به شما چه مربوط؟
ناشناس
0
0
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
بلدم نی بخونه همش لبشو تکون میده
ناشناس
0
0
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
ریحانه جونم عزیزم برات مهم نباشه درموردت چی میگین حرف مردم همیشه هست زندگی کت خوش باش دوست دارم تا ابد بهترین ها رو برات آرزو میکنم خانمی ❤
یا حسین فاطمه
0
0
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
واقعا برایه کسانی متأسفم که دارند از این خانم حمایت میکنند ، یکم از خودتون خجالت بکشید از امام حسین خجالت بکشید اصلا میدونید چرا امام حسین سر از تنش جدا شد ؟ میدونید چرا بدن علی اکبر ۱۸ ساله ارباًاربا شد ؟ میدونید چرا گلویه علی اصغر شش ماهه در قنداقه با تیر سه شعبه پر پر شد ؟ میدونید چرا بدن حضرت رقیه پر از کبودی و تاول شد میدونید چرا بدن قاسم نوجوان امام حسن چرا بدنش زیر سُم اسبان جا شد میدونیییید...... همه اینا به خاطر اینکه امام حسین خواست ما زنده بمونیم اینده سازان زنده بموننو دست یزیدو یزیدیان نیفتند تُف به شرفتون که دارین زحمات امام حسین عزیزمان رو به حدر میدین
ناشناس
0
0
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
جررررررررررر
ناشناس
0
0
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالییییییی درجه یک اتفاقا ما اون شب پیشش بودیم تو اشبز خونشون
ارسال نظر
captcha
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار