تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۹
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

ثبت ماهانه بیش از ۱۰۰ هزار تماس تلفنی موفق در مرکز ارتباط با ذینفعان صبا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری، با تشریح اقدامات مرکز ارتباط با ذینفعان اعلام کرد که این مرکز از زمان آغاز فعالیت خود، به‌طور میانگین ماهانه بیش از ۱۰۰ هزار تماس موفق تلفنی داشته است.

صندوق بازنشستگی کشوری

اقتصاد۲۴ - حمیدرضا رضوانی امروز (شنبه ۲۰ دیماه ۹۹)، با بیان اینکه «یکی از راهبرد‌های اصلی مدیریت جدید صندوق بازنشستگی کشوری، بحث تعالی سازمانی صندوق و بهبود فرآیند‌ها است»، گفت: در این راستا، به دنبال چابک‌سازی، بهبود فرآیندها، هوشمندسازی و تحول دیجیتال در مجموعه صندوق و همچنین، تحول بنیادین در ساختار، تکنولوژی و توسعه سرمایه انسانی هستیم و در این راستا، از IT و تکنولوژی هم، نهایت بهره‌برداری را کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از اقدامات اصلی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای تعالی سازمانی و استفاده از IT و هم در جهت ارتباط بهتر با بازنشستگان، راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان و نوآوری صندوق بود که اول شهریورماه سال جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما آغازبه‌کار کرد. ما در این مرکز نه‌تن‌ها بستر ارتباطاتی را توسعه دادیم؛ بلکه از تکنولوژی‌های روز دنیا و ابزار‌های تحول دیجیتال نهایت استفاده را کردیم.

به گفته این مقام مسئول، در گذشته، مرکز تماس با بازنشستگان در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری متمرکز بود که پاسخگویی پیام‌ها توسط هفت نفر و با پنج پورت ورودی به خط ۲۵۰۰ (شماره مستقیم ارتباطی صندوق) انجام می‌شد و ساعت پاسخگویی هم صرفا در ساعات کار اداری بود. درنتیجه، میانگین زمان انتظار بازنشستگان پشت خط بسیار طولانی می‌شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه «با راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، جهش و تحولی در این زمینه رخ داد»، گفت: در حال حاضر، نفرات پاسخگو را از هفت به بیش از ۶۰ نفر رسانده‌ایم و برای بیشتر شدن این تعداد هم، برنامه داریم. تعداد پورت‌های ورودی روی خط ۲۵۰۰ نیز از پنج ورودی در چند مرحله به ۱۲۰ ورودی رساندیم و در برنامه داریم این تعداد هم بیشتر شود. ساعت پاسخگویی هم به صورت شبانه‌روزی در همه ایام هفته حتی روز‌های تعطیل تنظیم شده که همکاران این مرکز در سه شیفت کاری درحال پاسخگویی هستند.

وی با اشاره به اینکه «این مرکز در یک ساختمان مجزا از صندوق بازنشستگی کشوری با رعایت تمام اصول فنی روز دنیا برای یک مرکز ارتباط طراحی شد و به بهره‌برداری رسید»، اعلام کرد: با گذشت چهار ماه از فعالیت مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری، میانگین زمان انتظار در پشت خط، به کمتر از سه دقیقه رسیده که در آینده نزدیک به زیر دو دقیقه کاهش خواهد یافت.

رضوانی افزود: بحث سنجش نظرات و پیام‌های بازنشستگان هم برای ما دارای اهمیت بوده و به همین جهت، این امکان در انتهای مکالمه در خط ۲۵۰۰ پیش‌بینی شده تا تماس‌گیرنده بتواند کیفیت ارتباط را با مکانیزم تعریف‌شده به ما منتقل کند که این پیام‌ها و داده‌ها قابل سنجش و تحلیل و پایش هستند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اعلام کرد: میانگین تماس‌های ورودی در سال‌های گذشته حدود ۷ هزار تماس در ماه بود که بعد از راه‌اندازی مرکز ارتباط با ذینفعان، این تماس‌ها در ماه اول (مهرماه و همزمان با اجرای طرح همسان‌سازی) ۱۹۵ هزار تماس موفق، در ماه دوم (آبان‌ماه)، به ۱۲۵ هزار تماس و در آذرماه نیز به ۹۸ هزار تماس رسید.

ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

محصول انقلابی اپل در راه است

عیسی شریفی به ۲۰ سال حبس قطعی محکوم شد

واکنش قالیباف به سیلی زدن نماینده مجلس

شکست خانگی آبی پوشان

آیا ریحانه پارسا در این جشنواره داخلی حضور دارد؟

قطار زاهدان-کرمان باز هم از خط خارج شد

فیلم/درگیری سنگین در پایان بازی گل گهر و تراکتور

ادعای عنابستانی: سرباز به من توهین کرد

پایان جام حذفی خلیج فارس با قهرمانی آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان

۸ علامتی که شاید علائم سکته قلبی باشد

فیلم/سرباز حامد اکبری از سیلی نماینده مجلس می‌گوید

صحبت کردن بیش از سرفه باعث انتقال کرونا می‌شود

رویداد ایران هم‌کیش درباره اعمال حاکمیت ملی

بسط مفهوم حاکمیت ملی در ایران هم‌کیش

ارتباط چاقی با نوعی سردرد

فیلم/ وضعیت تاسف‌بار توزیع روغن در بروجرد!

واکنش تند ذوب‌آهن به مذاکره باشگاه استقلال با جهانی

آب برنج؛ گنجینه‌ای برای سلامتی و زیبایی مو

بیمه همگانی حوادث اجباری می‌شود

بانک‌ها مجوز خرید شرکت تامین سرمایه گرفتند

حریرچی: خیزش کرونا در برخی استان‌ها آغاز شد

صدور مجوز ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی افزایش سرمایه طی ۹ ماه

فیلم/ رونمایی از تیزر جدید باخانمان با نمره قبولی از مردم

آموزش اصول ایده پردازی و کارآفرینی به ۳۰ دانش آموز قشمی

باید و نباید‌های مناطق آزاد تجاری- صنعتی در قرن جدید

منتظر ارز تک نرخی باشیم؟

طبیعت زمستانی دریاچه ارومیه

فیلم/ خاطره مامور کنتورخوان آب از خانه‌ رئیس جمهور

انتظارات ایران از دولت بایدن از نگاه ۴۳ معاون و سفیر پیشین وزارت خارجه

سنگ تمام علی کریمی برای مهرداد میناوند

آخرین آمار فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در کشور امروز شنبه ۴ بهمن ۹۹

پیشی‌گرفتن مزایا از موانع و حضور سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد ماکو

مجوز حرفه‌ای استقلال صادر شد

دلتنگی سارا و نیکا برای سریال پایتخت + فیلم

شاخص کل به کانال ۱.۲ میلیونی بازگشت

ماجرای سیلی یک نماینده مجلس به صورت سرباز راهور

لزوم آمادگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای ارائه خدمات استاندارد بین المللی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی