تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

فرایند ثبت چک در سامانه صیاد اعلام شد

فرایند ثبت برگه‌های چک در سامانه صیاد بر اساس قانون جدید صدور چک، اعلام شد.

فرایند ثبت چک

  اقتصاد۲۴ - به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی ج. ا. ا. پس از درج مندرجات چک در برگ آن، صادر کننده به یکی از ابزار‌های دسترسی به سامانه صیاد مراجعه کرده و سپس اقدام به ورود اطلاعات چک و اطلاعات هویتی ذی نفع/ذی نفعان می‌کند.

بر اساس این گزارش، این مرحله به عنوان ثبت اولیه چک تلقی شده و ثبت نهایی چک در سامانه صیاد مستلزم تایید دریافت چک توسط ذی نفع آن است.
بیشتر بخوانید:نسخه جدید برنامه موبایلی همراه کارت رفاه به بهره برداری رسید
این گزارش می‌افزاید، "ثبت مندرجات شامل تاریخ سر رسید، مبلغ، اطلاعات هویتی ذی نفع و بابت در برگ چک"؛ "مراجعه به یکی از ابزار‌های دسترسی به سامانه صیاد از طریق تلفن همراهی که سیم کارت آن متعلق به صادرکننده چک است"؛ "احراز هویت از طریق یکی از کارت‌های بانکی صادر شده از سوی بانکی که دسته چک وی را صادر کرده است"؛ "ورود مندرجات چک در سامانه صیاد" و "تایید و ثبت اولیه چک"، به ترتیب به عنوان مراحل ثبت اولیه برگه‌های چک در سامانه صیاد، اعلام شده است.
 
منبع: پرتال بانک رفاه
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار